Kymco Agility 50 4T 2019 - blokady

Cześć,

Niedawno nabyłem skuter z tematu. Mechanik ze sklepu powiedział, że skutera nie da się odblokować, bo model 2019 posiada blokadę tylko na module, ponieważ nie ma gaźnika, bo jest dostosowany do Euro4. Modułu z kolei nie może odblokować, bo moduł zamienny pasujący do tego modelu nie jest jeszcze dostępny w Polsce.
Czy ktoś jest w stanie potwierdzić te informacje? Moja wiedza o mechanice jest dość znikoma, więc pewnie nawet miałbym trudności ze sprawdzeniem czy to prawda i na wariatorze nie ma tulei z kołnierzem.
Tym bardziej mnie to zdziwiło, że przy zakupie dostałem dyszę zamienną do gaźnika - podobno przez pomyłkę. To jak to w końcu jest? :slight_smile:

Dziś wyjąłem moduł, aby znaleźć w necie podobny, tyle że odblokowany. Niestety, szukanie po numerach na module nie przyniosło większego efektu. Czy jak kupię na allegro moduł oznaczony jako pasujący do Kymco Agility 50 4T to będzie działał z moją wersją? Te z allegro czy aliexpress wyglądają zupełnie inaczej.

Zdjęcie mojego modułu: https://prnt.sc/oexqa4

Blokada jest w module sterowania a zamienniki w Polsce nie dostępne. Można ją obejść oszukując czujkę zliczania obrotów przy deklu sprzęgła. Są 2 sposoby, wymienić dekiel na taki z 1 wybrzuszeniem lub wyciąć szlifierką 2 z 3, 1 musi zostać bo inaczej wywala błąd i max 25km, odłączenie czujki również błąd. Po tym zabiegu sterownik zlicza 3 razy mniej obrotów niż faktycznie. Blokada teoretycznie włączyła by się przy 130 km. W torq vivo euro4 więcej blokad nie ma. Z moimi 78kg max prędkość 65km przy dobrych wiatrach.