! Forum Tuning Kymco Agility 4t

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe morgy1234 morgy1234 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #100968 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe boniek007
    boniek007
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Witam chciałbym się was poradzić co mogę zrobić w swoim argility aby poprawić jego osiągi . Mam przejechane dopiero 300km wiec tak do 1000 km nic nie będę w nim robił tylko zdejmę 2 z 3 blokad bo tyle chyba jest . teraz pytanie w punktach będzie łatwiej

    1. Gdzie są blokady no i co do modułu trzeba wymienić czy jakiś kabelek przeciąć jak wymienić to jaki koszt ?
    2. Chce aby mój skuter jeździł tak 70-80 czy bo zmianie tego modułu będzie miał takie osiągi ?
    3. co do przyspieszenia to słyszałem ze trzeba tylko jakieś rolki wymienić na lżejsze no to jakie trzeba tam wymienić link najlepiej albo nazwę coś rodzaj wagę???
    4 . Co do cylindra czy też trzeba ??
    5. Czy po tym jak w całości po zdjęciu blokad i wymianie tego modułu będzie więcej palił ?
    6. Czy po wymianie rolek juz na odblokowanym będzie więcej palił ?
    No ogólnie poradźcie mi też co zrobić żeby jechał to 80 no i jak najmniej wymieniać no i żeby spalanie dużo nie wzrosło 3l maksymalnie chciałbym .

    Z góry dzięki

    #101362 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe like70
    like70
    Użytkownik
    • Postów: 34

    Twoje wymagania spełnia agility 2t, W 4t bez zmiany cylindra się nie obędzie. Należy również zmienić rolki 5,5g-7,5g każdy motorower ma swoje upodobania więc nie można generalizować.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #101364 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    like70 napisał:

    Twoje wymagania spełnia agility 2t, W 4t bez zmiany cylindra się nie obędzie. Należy również zmienić rolki 5,5g-7,5g każdy motorower ma swoje upodobania więc nie można generalizować.

    Rolki są jedynie do regulacji, nic nie da mu to, że zmieni je na 7g jeżeli na 5g wariator będzie „się otwierał na maxa”

    4 . Co do cylindra czy też trzeba ??

    Tak jeżeli chcesz mieć v-max rzędu 80km/h

    6. Czy po wymianie rolek juz na odblokowanym będzie więcej palił ?

    jeżeli dasz za lekkie to skuter będzie prawie cały czas pracował na wysokich obrotach i wtedy spalanie może być większe lol.

    No ogólnie poradźcie mi też co zrobić żeby jechał to 80 no i jak najmniej wymieniać no i żeby spalanie dużo nie wzrosło 3l maksymalnie chciałbym .
    Zmiana cylindra będzie najrozsądniejszym wyborem.

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #101365 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 788

    Trzeba było brać 2T byś nic nie musiał robić poza odblokowaniem…

    Router WS 50 2013
    #101366 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe like70
    like70
    Użytkownik
    • Postów: 34

    DooOminO napisał:
    Rolki są jedynie do regulacji, nic nie da mu to, że zmieni je na 7g jeżeli na 5g wariator będzie \”się otwierał na maxa\”

    Miałem na myśli wymianę odwrotną niż przytoczyłeś z 7g na 5g. Właśnie po to aby silnik pracował na wyższych obrotach.

    „5,5-7,5” tu miałem na myśli przedział wagowy. Po zmianie cylindra najlepiej metodą prób i błędów dobrać. Seryjne ma pewnie 8,5g.

    ZGADZAM SIĘ! Nie dają V maxu.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #101367 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    like70 napisał:

    DooOminO napisał:
    Rolki są jedynie do regulacji, nic nie da mu to, że zmieni je na 7g jeżeli na 5g wariator będzie \”się otwierał na maxa\”
    Miałem na myśli wymianę odwrotną niż przytoczyłeś z 7g na 5g. Właśnie po to aby silnik pracował na wyższych obrotach.

    „5,5-7,5” tu miałem na myśli przedział wagowy. Po zmianie cylindra najlepiej metodą prób i błędów dobrać. Seryjne ma pewnie 8,5g.

    Chciałem tylko to napisać, że rolki nie dają v-maxu

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #101426 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    rolki nie dają v maxu, jednak mogą go zmniejszyć 😉

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #101430 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe DooOminO
    DooOminO
    Użytkownik
    • Postów: 1 610

    Lukario napisał:

    rolki nie dają v maxu, jednak mogą go zmniejszyć 😉

    jezeli beda za lekkie.

    .. Bez polskich znak’o’w .
    #101431 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Lukario
    Lukario
    Użytkownik
    • Postów: 1 187

    dokładnie

    Barton Orlando 2T – rozbity 😛
    Baotian BT49QT9- 20600km
    #101474 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Maciejaa
    Maciejaa
    Użytkownik
    • Postów: 58

    skoro mowa o blokadach skoro sa 3 to gdzie? gaznik, moduł i co jeszcze??

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
Odpowiedz do: Kymco Agility 4t
Informacje o Tobie: