Kymco Agility 16+ 125ccm

Wyświetla 61 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #196540
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    elloco napisał:

    10% to już spore przekłamanie, w takim bądź razie przebieg też pewnie zawyża 🙂

    10% to chyba zdrowa norma jak na te liczniki w tej klasie. Ale to też oznacza że przebieg jest nie 16800 tylko 15100 🙂

    #196567
    wuja69
    Uczestnik
    • 9
    • 128Postów:

    Mam pytanie- czy podłożenie podkładki pod iglice w celu dostarczenia większej dawki paliwa do silnika będzie dawało to samo co zwiększenie dyszy głównej do 105 ?
    Próbował tego Ktoś z kolegów?
    Proszę o radę.

    #196570
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    nie. podnosząc lub opuszczając iglice zmieniasz moment pełnego otwarcia dyszy głównej ale już w chwili maksymalnego otwarcia jest ona taka jak pozwala dysza główna.
    Iglica (wysokość i kształt) ma wpływ tylko na pośrednie stany przepustnicy miedzy powiedzmy 1/4 a 3/4.

    #196583
    Dopec
    Użytkownik
    • 0
    • 4Postów:

    Prędkość licznikowa porównana ze wskazaniami GPS i tak: jadąc niecałe 90 km/h GPS pokazywał trochę ponad 86km/h więc różnica żadna.

    #196601
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Wombat napisał:

    elloco napisał:
    10% to już spore przekłamanie, w takim bądź razie przebieg też pewnie zawyża 🙂

    10% to chyba zdrowa norma jak na te liczniki w tej klasie. Ale to też oznacza że przebieg jest nie 16800 tylko 15100 🙂

    No w sumie racja , nawet w samochodach przecież zawyża prędkość.
    Dopec chodziło mi czy miałeś w trasie zamontowany GPS ? U mnie jak prędkościomierz wskazywał pomiędzy 95-100 to na gps-ie wyszło 92, więc chyba nie jest źle.

    #196623
    wuja69
    Uczestnik
    • 9
    • 128Postów:

    Wombat dzięki za wyjaśnienie, trochę wiedzy przyda się wszystkim.

    #197131
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Wracając do tematu Agility 16 , byłem w serwisie z uszkodzonym przełącznikiem świateł – miało to zostać wymienione w ramach naprawy gwarancyjnej. Odebrałem po tygodniu! skuter ze starym włącznikiem za winę wyłączania świateł uznali żarówkę i wymienili (jako że to część eksploatacyjna musiałem zapłacić za wymianę + żarówkę 60zł) . Oczywiście to nie żarówka była winna ale więcej nie będę oddawał do serwisu. Szkoda mojego czasu , szybciej i taniej wyjdzie mnie zakup nowego przełącznika niż oddawania tego “fachowcom”. Niestety serwis Kymco niczym nie różni się od tych “chińskich”. Niestety ale nie potrafią nawet prostych rzeczy zrobić nie wspominając o kilku innych “pierdołach”. Taka mała przestroga dla ludzi którzy serwisują takie sprzęty.

    #197132
    47szara
    Użytkownik
    • 0
    • 15Postów:

    #197134
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Cześć łysolu:)

    #197136
    47szara
    Użytkownik
    • 0
    • 15Postów:

    Cześć i pa (jednocześnie).
    Przepraszam Paci, nie umiem tak…

    #197138
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Się ogarnij z tym obrażaniem bo dziecko nie jesteś lata jakie masz na karku ci na to nie pozwalają.

    #197140
    47szara
    Użytkownik
    • 0
    • 15Postów:

    Paci, błagam. Nie kop leżącego.
    Nie obrażam się, rozumiem zachowanie moderatora, ale nie będę tu siedział i uważał na każdą literę, którą stawiam na forum, żeby mnie przypadkiem nie wycięto w całości lub części. Poszukam sobie miejsca, gdzie będę mógł pisać co chcę – oczywiście nie obrażając SPECJALNIE nikogo i nie klnąc jak szewc (ale trochę jednak tak). Do normalnego funkcjonowania otrzebuję nieco więcej luzu i tyle. Zapiąć się tak na sztywno nie dam 🙂
    Na 99,999% będę Was tu odwiedzał i czytał, no chyba, że mnie samymi tymi śrubkami znudzcie :-)))

    #197143
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Nie blagaj,bądź mężczyzna ,zdejmij sukienkę i załóż spodnie:D

    #197145
    47szara
    Użytkownik
    • 0
    • 15Postów:

    Ja chyba jednak do Ciebie pojadę… 🙂

    #197159
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Dodam tylko ze serwis dalej nie ma pojęcia o kasowaniu kontrolki serwisowej. Trochę to jest kpina.
    Oni nawet najprostsza rzecz potrafią s********* .

    #197163
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    elloco bo oni są od wymiany oleju i kasowaniu cie za to i wiedza w jakimkolwiek temacie nie jest im do tego potrzebna:D

    #197179
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    No paci masz rację, lecz jest jedno ‘ale’ . Kilka dni po wymianie oleju ciekło mi z śruby spustowej, gdyby nie to ze stał w garażu w tafli oleju nie wiedziałbym że kapie. Myślę że dokrecenie śruby to nie jest jakaś wielka sztuka.Oczywiście dolali mi oleju bo zgłosiłem ten fakt ale jak zatarlbym silnik to już by się wypieli.

    #197182
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Oczywiście ze by się wypieli i jeszcze by ci wmawiali że z twojej winy a nie bezmózgowca który nie potrafi wkręcić śruby spustowej.

    #197191
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Otóż to, takie sytuacje uprzedzają mnie do serwisów. Trzeba zakasać rękawy i znowu samemu dłubać.

    #197204
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    I dla tego twierdzę z całą odpowiedzialnością że jak chcesz mieć dobrze zrobione a masz odrobinę pojęcia to zrób to sam.

    #198933
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Panowie pytanie czy ktoś z Was wie jak odkręcić wariator domowym sposobem ? Ewentualnie może ktoś kupił gdzieś taki dedykowany do Agility R16 , bo żaden sprzedawca nie potrafi odpowiedzieć czy będzie pasował.

    #198941
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Co jest do cholery z tym modelem…? Serwis nie zna, sprzedawcy nie znają… Za nowy? A to mechanicznie aż tak różni się od zwykłego KACa? W serwisie kymco nie możesz sprawdzić?

    #198946
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    Z całym szacunkiem , ale już serwis wykazał się “profesjonalizmem” za wysoką cenę. Różni się tym że w chińczykach była blokada na zębatkę, a nie wiem jak jest w zwykłym KAC-u 🙂

    #198948
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Pewnie wie Michał Pawelec (pawelecm).
    Może serwis jest do D, ale na pytanie, czy Ci zmienią wariator na np. multivara i jaki zakładają model, to może będą w stanie odpowiedzieć telefonicznie…? Sprawdzić można.

    #198977
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    Żeby tak do tablicy z imienia i nazwiska… szkołę dość dawno temu skończyłem :p
    Nie rozbierałem napędu kymco agility 16+, ale w zwykłym kac-u jest możliwość zablokowania tarczy wariatora za pomocą uniwersalnego narzędzia do odkręcania sprzęgieł, chodzi o to, że są dwa otwory, gdzie można taka blokadę włożyć. Nie ma zębatki jak w chińskich 50-tkach. Ale o ile wariator nigdy nie był ściągany, to jedynym sensownym narzędziem będzie klucz pneumatyczny lub udarowy elektryczny. Fabrycznie nakrętka jest zakręcona bardzo , ale to bardzo mocno. Do dokręcania według zasad potrzebna jest wspomniana blokada i klucz dynamometryczny. Lub niezgodnie z zasadami klucz pneumatyczny, co do którego mamy pewność i doświadczenie, że gwintu nie zerwie, ale nakrętkę dokręci wystarczająco mocno.
    W serwisach się nie patyczkują(również w ASO) i pleumat rullez 🙂

    #198979
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Sorki Pawelecm, ale sam jak Cię chciałem poczytać, to zabrnąłem w innego użytkownika. Tak wpisałem, bo sam podałeś, a wtedy nie ma wątpliwości o kogo chodzi.
    Jak nowy nabytek?

    #198985
    pawelecm
    Uczestnik
    • 0
    • 358Postów:

    Się nie gniewam, tylko jak w szkole się poczułem 🙂 Imię i nazwisko wszędzie podaję, na youtube też, więc spoko.
    Nowy nabytek ma już 1500km przejechane. Zbieram kasiorke na szybę, bo bez niej jak wyprzedzam tiry to mnie coś dusi…znaczy kurtka mnie dusi w szyję od naporu powietrza.
    Co tu dużo mówić, KAC nie ma szans…ale tylko na prostej, w zakrętach peoplem jeszcze nie czuję się tak pewnie jak kac-em. Kwestia również opon – nie ufam maxxisom, choć póki co uślizgów nie łapią, tylko powiedzmy, że bardzo powoli zaczynam do nich nabierać zaufania.
    Tak ogólnie, to duży, wygodny, szybki, ładny, oszczędny i zaje…cie niepozorny skuter. Przy 60 km/h jak odwijam manetkę to trzeba się dobrze trzymać. Ręce prostuje. Niemniej do mocy człowiek przyzwyczaja się bardzo szybko, już wydaje się, że mało…Jak przesiadłem się na KAC-a przedwczoraj, to miałem wrażenie, że w ogóle to nie jedzie! A wcześniej wydawało mi się, że zapierdziela fajnie. Nie będę zaśmiecał wątku. Napiszę coś niedługo w osobnym temacie.

    #198986
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    Super, do usłyszenia!

    #198991
    elloco
    Uczestnik
    • 11
    • 511Postów:

    pawelec – dzięki właśnie o to chodzi żeby zablokować na tych otworach. Jak ta śruba jest jak w chińczykach wkręcona to faktycznie pneumatem tylko żeby nie pękła nakrętka nie mniej muszę zablokować czymś żeby później dokręcić. W zasadzie jak oni tak dokręcają to po co klucz dynamometryczny, trzeba dość mocno dokręcić 🙂
    A people też 125 czy 300? Ja cały czas rozważam downtowna (czekam jeszcze na tego nowego) , ale troszkę zniechęca mnie do tego serwis :/

    #198992
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:

    A ktoś zna jakiś ^zachęcający^ serwis…?
    Elloco, a dlaczego grzebiesz w wariatorze? Naszło Cię na tunning, czy coś się już dzieje?

Wyświetla 61 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button