Kymco Activ 50 jaki tłok?

Mam zamiar wymienić w moim Kymco tłok i pierścienie. Na allegro niestety nie ma samych tłoków a w sklepie z częściami do skuterów nie daleko mnie mają tylko tłoki takich firm:PROX, METEOR, TKRJ, STANDARD
Jakieś mało znane te firmy i nie wiem czy warto kupić. Znalazłem na allegro takie zestaw Power Force:
http://allegro.pl/tuning-cylinder-70ccm ... 11130.html
I teraz nie wiem czy dołożyć troche i kupić ten zestaw z cylindrem czy kupić sam tłok jednej z tych firm.
Poradzicie coś?

Moim zdaniem jak wymieniać to komplet. I chyba lepiej dołożyć, i kupić polecany przez użytkowników tajwański PF, niż jakieś firmy "krzaki":D

Teraz masz 50 ccm ? czy 70 ? jeśli chcesz to oddaj cylinder do szlifu i kup tłok pasujący do tego cylindra. Mówisz, że możesz mieć tłok meteora ? Jeśli tak to zrób tak jak ci pisze, a będziesz miał bardzo dobry zestaw, na krótkim zrobisz parę tys. km przebiegu :) Kolega Kisiu1981 miał u siebie tłok meteora i był z niego bardzo zadowolony :)

Mam 50ccm. O szlifie nie myślałem ale jeszcze zobacze. Do wiosny jeszcze dużo czasu. Ale tak właśnie czytam o tym Meteoru i chyba nie jest zły. A ile by kosztował szlił?
A mam jeszcze jedo pytanie. Czy śruba od napinacza rozrządu to ta od spodu obok śruby spustu oleju?

Ty masz 4t tak ? jeśli tak to chyba śrubka od napinacza jest od góry, tak jak w każdym 4t, chociaż ręki sobie nie dam uciąć :) Niech wypowiedzą się właściciele Kymco :)

To jest 139fmb 4t. Mi się wydawało że od dołu ale to musze zapytać kogoś kto ma ten silnik.

Nie wiem czy może coś ci to pomoże, ale znalazłem takie coś ... http://www.skuterowo.com/forums/topic/jak-napiac-lancuszek-lancuszek-razrzadu-139fmb

Jest napisane że śruba od spodu na klucz 15. To chyba to, tak mi się wydaje.

Ja na 139fmb zabardzo się nie znam.. ale jeżeli w tamtym temacie było napisane co trzeba zrobić to sprobuj. Może akurat się uda :)

Miałem Meteora i byłem zadowolony ale jeśli masz opcję kupić cały zestaw Power Force to chyba jednak radziłbym Ci wybrać to drugie rozwiazanie. Masz ustalony luz pierścienie - cylinder i wszystko fabrycznie dobrane. Na obecnym cylindrze i tłoku Meteora może być nieco mocniejszy ale za to szybciej może się męczyć. Wybór należy do ciebie...

Jeśli chodzi o napinacz to już wszystko wiem. Tak jak myślałem to ta śruba od spodu. A jeśli chodzi tłok i cylinder to jeszcze zobacze. Ale tak wogóle to tłoki meteora nie są tanie. Na pewno wybiore coś z tych dwóch opcji. Dzięki za pomoc.

Różnica między napinaczami w QMB i FMB polega na tym, że ten 1 ma napinacz u góry, a ten 2 na dole. Chińczycy wszystko przemyśleli:-D

nie wiedziałem że w kymco też montuja 139fmb dotychczas byłem przekonany że to model tylko do chińczyków typu zipp romer kingway itp a tu prosze

z tego co wiem fmb jest montowany we wszystkich biegówkach z poziomym cylindrem

Tak. Honda do swoich też montowała ten silnik. Gdzieś czytałem że te silniki fmb z Kymco Activ i Nexxon są na licencji Hondy.

Dzięki za pomoc. Zakupiłem zestaw Power Force i czekam aż się troche ociepli żeby zrobić 1 jazde

Mam jeszcze jedno pytanie. Kupiłem dysze 80 i i okazał się że jest za duża bo za dużo dostaje paliwa. Musiałem założyć z powrotem dysze 65 którą miałem założoną przy 50ccm. Chodzi nie źle tylko czasami gorzej się wkręca na obroty. I teraz nie wiem czy opłaca sie kupować dysze 70 albo 75. czy wogóle coś to da?