Kymco Activ 50 jaki tłok?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #153728 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Mam zamiar wymienić w moim Kymco tłok i pierścienie. Na allegro niestety nie ma samych tłoków a w sklepie z częściami do skuterów nie daleko mnie mają tylko tłoki takich firm:PROX, METEOR, TKRJ, STANDARD
    Jakieś mało znane te firmy i nie wiem czy warto kupić. Znalazłem na allegro takie zestaw Power Force:
    http://allegro.pl/tuning-cylinder-70ccm … 11130.html
    I teraz nie wiem czy dołożyć troche i kupić ten zestaw z cylindrem czy kupić sam tłok jednej z tych firm.
    Poradzicie coś?

    #153731 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Moim zdaniem jak wymieniać to komplet. I chyba lepiej dołożyć, i kupić polecany przez użytkowników tajwański PF, niż jakieś firmy „krzaki”:D

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #153735 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Teraz masz 50 ccm ? czy 70 ? jeśli chcesz to oddaj cylinder do szlifu i kup tłok pasujący do tego cylindra. Mówisz, że możesz mieć tłok meteora ? Jeśli tak to zrób tak jak ci pisze, a będziesz miał bardzo dobry zestaw, na krótkim zrobisz parę tys. km przebiegu 🙂 Kolega Kisiu1981 miał u siebie tłok meteora i był z niego bardzo zadowolony 🙂

    #153737 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Mam 50ccm. O szlifie nie myślałem ale jeszcze zobacze. Do wiosny jeszcze dużo czasu. Ale tak właśnie czytam o tym Meteoru i chyba nie jest zły. A ile by kosztował szlił?
    A mam jeszcze jedo pytanie. Czy śruba od napinacza rozrządu to ta od spodu obok śruby spustu oleju?

    #153744 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Ty masz 4t tak ? jeśli tak to chyba śrubka od napinacza jest od góry, tak jak w każdym 4t, chociaż ręki sobie nie dam uciąć 🙂 Niech wypowiedzą się właściciele Kymco 🙂

    #153745 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    To jest 139fmb 4t. Mi się wydawało że od dołu ale to musze zapytać kogoś kto ma ten silnik.

    #153748 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Nie wiem czy może coś ci to pomoże, ale znalazłem takie coś … http://www.skuterowo.com/forums/topic/jak-napiac-lancuszek-lancuszek-razrzadu-139fmb

    #153753 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Jest napisane że śruba od spodu na klucz 15. To chyba to, tak mi się wydaje.

    #153756 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    Ja na 139fmb zabardzo się nie znam.. ale jeżeli w tamtym temacie było napisane co trzeba zrobić to sprobuj. Może akurat się uda 🙂

    #153764 Reply
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • Postów: 4 570
    • Postów: 4 647

    Miałem Meteora i byłem zadowolony ale jeśli masz opcję kupić cały zestaw Power Force to chyba jednak radziłbym Ci wybrać to drugie rozwiazanie. Masz ustalony luz pierścienie – cylinder i wszystko fabrycznie dobrane. Na obecnym cylindrze i tłoku Meteora może być nieco mocniejszy ale za to szybciej może się męczyć. Wybór należy do ciebie…

    #153787 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Jeśli chodzi o napinacz to już wszystko wiem. Tak jak myślałem to ta śruba od spodu. A jeśli chodzi tłok i cylinder to jeszcze zobacze. Ale tak wogóle to tłoki meteora nie są tanie. Na pewno wybiore coś z tych dwóch opcji. Dzięki za pomoc.

    #153793 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    Różnica między napinaczami w QMB i FMB polega na tym, że ten 1 ma napinacz u góry, a ten 2 na dole. Chińczycy wszystko przemyśleli:-D

    #153799 Reply
    Lukario
    Użytkownik
    • 7
    • Postów: 1 180
    • Postów: 1 187

    nie wiedziałem że w kymco też montuja 139fmb dotychczas byłem przekonany że to model tylko do chińczyków typu zipp romer kingway itp a tu prosze

    #153803 Reply
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 1 126
    • Postów: 1 164

    z tego co wiem fmb jest montowany we wszystkich biegówkach z poziomym cylindrem

    #153836 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Tak. Honda do swoich też montowała ten silnik. Gdzieś czytałem że te silniki fmb z Kymco Activ i Nexxon są na licencji Hondy.

    #155924 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Dzięki za pomoc. Zakupiłem zestaw Power Force i czekam aż się troche ociepli żeby zrobić 1 jazde

    #156592 Reply
    paweltras
    Użytkownik
    • 6
    • Postów: 22
    • Postów: 28

    Mam jeszcze jedno pytanie. Kupiłem dysze 80 i i okazał się że jest za duża bo za dużo dostaje paliwa. Musiałem założyć z powrotem dysze 65 którą miałem założoną przy 50ccm. Chodzi nie źle tylko czasami gorzej się wkręca na obroty. I teraz nie wiem czy opłaca sie kupować dysze 70 albo 75. czy wogóle coś to da?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kymco Activ 50 jaki tłok?
Twoje informacje:




Back to top button