kymco 8 -odblokowanie i tuning czy wymiana cylindra

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #41284
    misiopodhale
    Użytkownik
    • Postów: 26

    czesc mam pytanie do bardziej doswiadczonych czy w kymco super 8 4 T lepiej go odblokowac i wmienic wariator sprzeglo i tlumik na cos sportowego czy zmienic cylinder na 80 cmm3??

    #41297
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Myślę ze bez zmiany wydechu, wariatora i sprzęgła wsadzenie 80ccm3 bez innych części będzie chodziło nie wiele lepiej niż odblokowana seria.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #41302
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Kapuchon napisał:

    Myślę ze bez zmiany wydechu

    W 4T nie trzeba zmieniać wydechu. 🙂

    #41327
    bitronxp1
    Użytkownik
    • Postów: 399

    ja mam wszystko w 4t seryjne i jechał 50km/h na prostej. To wstawiłem cylek 80ccm i jedzie juz 70km/h ale dociera sie jeszcze

    #41335
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Wsumie to nic nie trzeba zmieniać 😉 Ale jak ktoś chce to może 😉 Z tego co pamiętam to Pietro mówił że wydech w 4T też coś daje ale wiadomo – nie tyle co w 2T.

    #41338
    bitronxp1
    Użytkownik
    • Postów: 399

    u mnie w servisie tez sie usrał zebym wydech wymienił w 4t to bedzie szybszy ale ile w tym prawdy to nie wiadomo musiałby sie ktos wypowiedzić kto wymieniał już w 4t tłumik

    #41339
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    w 4T zasada jest taka, że tłumik ma mieć możliwość swobodnego przepływu spalin. I tyle. Nie musi mieć żadnych komór rezonansowych jak w 2T. Tłumik to ostatnia rzecz którą bym zmienił w 4T. Chyba tylko po to, by mieć inny dźwięk.

    #41343
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Ja to jedynie bym chciał w bliskiej przyszłości zmienić wariator i ewentualnie lżejsze rolki. Jak będę chciał pojeździć 130km/h to zrobie kat. A i kupie motocykl i nie będę się bawił w tuning skutera.

    #41349
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    masz rację tuning skutera jest lekko mówiąc nieopłacalny

    #41388
    misiopodhale
    Użytkownik
    • Postów: 26

    to nie chodzi koledzy o 130 km/h tylko w okolicach 80 85 z sensownym przyspieszeniem a co do kat A uwierz mi kolego mam juz tyle kat ze nastepnej absolutnie nie mam ochoty robic dzieki za rady wszystkim.CO do tlumika jakis koles na stronie sklepu bodaj Racing Planet pisal ze wydech dodal mu kolo 8 km/h i troszke przyspieszenia

    #41478
    misiopodhale
    Użytkownik
    • Postów: 26

    a co myslicie o czyms takim do KYMCO SUPER 8 4T
    -wariator NARAKU HS racing
    -sprzeglo sportowe NARAKU BLACK EDItion
    -wydech NARAKU CROSSOVER
    myslalem jeszcze nad sprezyna centralna +1500 obrotow tylko czy nie lepiej zaczac od odblokowanego modulu a moze da sie odlokowac modul jak gdzies czytalem o odcieciu jakiegos rozowego kabelka

    #41486
    pleban242
    Użytkownik
    • Postów: 28

    witam koledzy jestem posiadaczem kymco84t jak mialem 13000km zalozylem cylinder80cc ale nadal niemoge przekroczyc magicznej predkosci 70km no jedynie z dobrej gorki przekracza 80km oprucz cylindra zmienilem rolki na 8,5gr i zmienilem modul ale to jest modul dla skuterow o cylindze do 50cc mam pytanko czy po wymianie na modul odblokowany naraku taki posiada o zwiekszonej pojemnosci cylindra przekrocze magiczna 80km

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button