Kymco 300 Downtown ABS 2011

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Motocykle Kymco 300 Downtown ABS 2011

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Rafał Ziegert 3 tygodnie, 5 dni temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #680065

    Rafał Ziegert
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Mam problem z kymco. Duzo w nim juz zrobilem a problem dalej nie zniknal. Jak go odpalam i jest zimny to co chwile gasnie sam z siebie. Jak sie rozgrzeje to potrafi na zakrecie bez gazu jadac jak dodaje delikatnie gazu po wyjsciu z zakretu potrafi tez zgasnac… pomocy…

    Rafał
    #680067
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 909

    a komputer co zapamiętuje?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #680150

    Rafał Ziegert
    Użytkownik
    • Postów: 10

    No wlasnie bylem w serwisie kymco i zrobili test komputerowy oraz inspekcje i nic nie wyszlo wszystko w normie jedynie pokazalo ze wtrysk puknal raz 3 razy a raz 10 razy. wtrysk wymienilem na nowy tydzien temu oryginalny. Zmieniony caly rozrzad z uszczelka, wymienilem regulator napiecia bo tamten padl ale kupilem za 99 zl wiec nie oryginalny ale ladowanie ksiazkowe jest. A problem dalej polega na tym ze jak jade szybko i puszczam manetke i skuter sie toczy toczy toczy i nagle dodam gazu to przy pierwszych milimetrach odkrecania manetki pyrknie z tlumika tak jak by sie zadlawil i czasem zgasnie. zimny jak odpalam to co chwile na postoju gasnie. ktos powiedzial ze moze byc to wina przepustnicy ale jest sprawna bo komputer nie pokazal bledow a czyszczona byla i czujniki przepustnicy tez byly ok ale moze warto podmienic od kogos cala przepustnice z czujnikami i wtedy sprawdzic bo komputer mogl nie pokazywac w danym czasie bo chodzil ok i nie zgasl ale jak by zgasl to moze by pokazal… akumulator tez nowy ladowanie 14,4 do 14,6 a na obciazeniu okolo 13,8. po wymianie regulatora napiecie ok ale problem dalej istnieje i nie sadze ze jak wymienie regulator na oryginalny za 250 zl to problem zniknie… nie wiem co szukac dalej itp bo nie chce wszystkiego wymieniac i sprawdzac na nowych czesciach bo to kosztuje…. co radzisz /???

    Rafał
    #680151
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 909

    a co obejmowała „inspekcja” w serwise kymco?
    trzeba go odpalić na zimno i monitorować stany czujników. jeżeli wskazania czujników w normie dla tej sytuacji (zimny silnik) to pozostaje głupiejący komputer.
    Ale zachowje sie tak jakby miał problem z czujnikiem temperatury i wysterowaniem wolnych obrotów.
    Generalnie kupiłeś z taką usterką czy ona powstała jak już miałes sezon czy dwa?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #680152
    Zdjęcie profilowe LuK444Sz
    LuK444Sz
    Użytkownik
    • Postów: 126

    Możesz sprawdzić napięcie ładowania akumulatora. Miałem taki przypadek w tym skuterze, tylko z silnikiem 125 ccm. Nie wiem co ma wspólnego jedno z drugim, ale widocznie coś ma.

    Druga kwestia to sprawdzenie, czy czujnik położenia przepustnicy jest sprawny.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #680158

    Rafał Ziegert
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Napiecie ladowania wlasnie jest ok bo wymienilem regulator i jak przeczytasz powyzej ladowanie jest ksiazkowe…
    Tez stawiam na czujnik polozenia przepustnicy ale na kompie wyszlo ze czujnik polozenia przepustnicy przeplywka itp jest w normie. Wolne obroty ogolnie trzyma normlanie bez wahan ale na komputerze oprocz tego ze wtrysk puknal raz 3 razy a raz 10 razy to wyszlo jeszcze to ze komputer pokazywal dajmy 600 – 700 obrotow a na prawym obrotomierzu licznik obroty pokazywal 155- 1600. gosc powiedzial ze moze byc licznik przepalony ? czy to ma cos w tym wspolnego ze on gasnie ??? bo predkosciomierz jest ok pokazuje prawidlowo predkosc ale obroty sie nie zgadzaja… czy wymiana tego nieoryginalnego regulatora na oryginalny cos da >>>
    Najlepiej by bylo od kogos pozyczyc przepustnice z czujnikami podpiac i sprawdzic wtedy czy dalej gasnie itp… tylko nie mam za bardzo od kogo.
    Ja go juz kupilem tak z taka usterka mam go 3 miesiace… sprowadzany z francji

    Rafał
    #680216

    Rafał Ziegert
    Użytkownik
    • Postów: 10

    i co macie jakis pomysl ???

    Rafał
    #680220
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 909

    wiesz. nie bardzo wiem jakim „komputerem” go diagnozowali i na ile to wiarygodne ale jeżeli sterownik twojego silnika dostaje lub uważa że dostaje informacje o tym że ma 600-700 obr a prosty miernik na kabel WN czy zacisk cewki pokazuje te prawidłowe ~1600 no to sugeruje problem z czujnikiem obrotów wału lub komputerem.
    Po prostu trzeba zrobić pełna diagnostyle tak jak ci napisałem w pierwszej odpowiedzi i „złapać” ten bład za ręke… albo błedy bo hgw co kupiłes, ile to koziołków zrobiło i z ilu było składane i z jaka dokładnością

    generalnie dla wtrysyku kluczowa jest informacjia o temperaturze silnika i powietrza zasysanego (lub jego masie), obciążenu (uchyleniu przepustnicy) i obrotach/położeniu wału. Temperatura i obciążenie są mu potrzebne do obliczenia dawki paliwa a położenie wału (obroty) do wyliczenia momentu zapłonu i czasu otwarcia wtryskiwacza.
    Oczywiście to troche bardziej skomplikowane w naturze ale do tego sie sprowadza

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #680229

    Rafał Ziegert
    Użytkownik
    • Postów: 10

    no moim zdaniem i zdaniem mechanika dobrze by bylo podmienic choc na chwile przepustnice z czujnikami cala i wtedy zobaczyc czy problem zniknie. jesli tak to zakup czujnikow i przepustnicy jesli nie szukanie dalej… bo na komputerze bylem w serwisie kymco i niestety nic nie pokazalo oprocz tych pukniec wtrsyku i obrotow. ze niby licznik pokazuje za duzo niz jest faktycznie… i niestety komputer nic mi w sumie nie pomogl wiec musze szukac na wlasna reke… jestes w stanie pomoc ??? masz moze taka przepustnice ??? z czujnikami aby podmienic i zobaczyc co bedzie ???

    Rafał
    #680230

    Rafał Ziegert
    Użytkownik
    • Postów: 10

    gdyby cos podaje nr tel 507368482

    Rafał
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie