kuty tłok

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #227553
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    witam mam takie pytanie oco tam wg chodzi z tym kutym tłokiem czy można takie cos zrobić do sqtra jeśli tak to ile by takie cos mogło koszotwac i co by to dało?

    #227554
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    O ile się nie myle Kute tloki sa poprostu wykute ze stopu a zwykle to sa odlewane i jest dzieki temu wieksza zywotnosc 😉

    #227555
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Większa żywotność, są lżejsze i mają mniejsze tarcie bo niektóre jeszcze dodatkowo są czymś powlekane.
    moim zdaniem nie opłaca się kupować takiego tłoka, chyba że dla lansu.

    Podsumowanie:
    kuty tłok wytrzyma większe ciśnienie i większe przeciążenia niż zwykły i może na nim być minimalnie większe komprecha.

    #227556
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    niektore tez sa pokryte jak się nie myle teflonem czy czyms :)) Do wiekszego moto owszem ale to kibla się nie oplaca ;/

    #227557
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Do serii owszem się nie opłaca ale jak już dajemy jakiś dość mocniejszy wydech albo cylinder zmieniamy to jak najbardziej wrzuciłbym kutego np. Vertexa 😉
    Bo z tego co wiem to są one kute …

    Edit:
    Mała poprawka 😉
    Vertex nie jest kuty ;P
    Wossner (który już za niedługo wyląduje w mojej DT) jest kutym tłokiem, a w takiej samej cenie 😉

    #227558
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    RudY napisał:

    Vertex nie jest kuty ;P
    Wossner

    Potwierdzam, Wossner wymiata 😀

    #227559
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Danielson napisał:

    Danielson

    RudY

    thx macie POMÓGŁ temat można zamknąć

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button