Kupno skutera - jak rozpoznać czy był katowany?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Kupno skutera - jak rozpoznać czy był katowany?

Ten temat zawiera 5 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kam1997 Kam1997 7 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #132683 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kam1997
    Kam1997
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Witam jutro jadę na oględziny tego skutera: http://tablica.pl/oferta/zipp-steed-50-60-CID5-ID3aqsN.html#8b61bfeb0a
    Mam pytanie jakie pytania mu zadać?
    Jak rozpoznać że katowany wiem że trzeba patrzyć na oponę czy była palona guma?
    Wymienił cylinder i dużo innych części który w ogłoszeniu będą napisane jeśli to seryjne części to jakie ceny(wiem że cylinder dał ponad 100)A jeśli sportowe to jakie ceny ich najlepiej by nie było tak że jakieś strasznie tani szajs co zepsuje mi się zaraz po kupnie
    Skuter jak widzicie ma zepsute w niektórych miejscach plastiki prawdopodobnie jak kupie będę robił szpachlę.Przebieg tej maszyny to 13000 km i on jest drugim właścicielem

    #132684 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kam1997
    Kam1997
    Użytkownik
    • Postów: 11

    „Mam pytanie jakie pytanie mu zadać?”
    Tak wiem głupie zdanie powtarza się sorka ale pisałem w pośpiechu

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #132687 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    Palenie gumy, urwane plastiki, włożony zbyt duży cylinder. Jeżeli liczby przebiegu nie będą ułożone w jednej lini, i np. pierwsze 0 lub pierwsza 1 będzie wyżej niż inne liczny oznacza to, że przebieg był kręcony. Warto zajrzeć jeszcze do przekładni, i zobaczyć w jakim stanie jest pasek, wariator, sprzęgło. Sprawdź też czy filtr powietrza jest seryjny – puszkowy, czy może stożkowy – gąbka założona od razu na gaźnik.

    #132690 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kam1997
    Kam1997
    Użytkownik
    • Postów: 11

    A który będzie lepszy Stożkowy czy puszkowy
    Mieszka ktoś w okolicy Staszowa przydała by się jakaś osoba która ogarnia skutery lepiej od mnie bo ja to amator
    wariator z tego co wiem to nowy
    Jak rozpoznać że coś nie tak w filtrze,sprzęgle i wariatorze
    Jeżeli znajdziecie coś w podobnej cenie i w świętokrzyskim to możecie pokazać 😀 Byle żeby to nie było coś z Biedronki lub innego marketu 😀

    #132695 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 133

    lepszy jest oczywiście seryjny filtr puszkowy, gdyż stożkowy to tak jak by filtru nie było 🙂
    Pasek – nie musi być podarty, wariator – jak możesz to sprawdź stan rolek czy nie są „kwadratowe” tylko okrągłe.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #132722 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Kam1997
    Kam1997
    Użytkownik
    • Postów: 11

    Okej dzięki a według ciebie będzie to jakiś szajs bo jak widzisz plastik z prawej strony troche złamane i pod miejscem na nogi też.Ale tak w jeździe mi się podoba bo jeździłem na kolegi 😀

    Co sądzicie o tym?
    http://otomoto.pl/peugeot-elyseo-godna-uwagi-50-M3706730.html
    Z nim się umówiłem na oględziny też bardzo mi sie podoba nie musiałbym przy nim nic robić wsiadać i jechać 😀

Oglądasz 6 postów - 1 przez 6 (z 6 łącznie)
Odpowiedz do: Kupno skutera - jak rozpoznać czy był katowany?
Informacje o Tobie: