Który z tych 50ccm jest lepszy :)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Który z tych 50ccm jest lepszy :)

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 12 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #274745

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Który z tych sportowych 50ccm jest waszym zdaniem lepszy. Podajcie powody 🙂 http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_41_830&products_id=2346&osCsid=66837108c7a08cc40198d35d06fe8dc6 http://skuterdoktor.pl/product_info.php?cPath=8_27_43&products_id=4526 czekam na odp. POZDROO ! Edit: Ahaa i czy trzeba przy którymś z tym cylindrów zmieniać wał korbowy ?

    #274746

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Szczerze lepiej wsi??? 70ccm i jeździć dłużej bo 50ccm są mocno obciążone i przez co skraca się ich żywotność

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #274747

    Anonimowy
    • Postów: 0

    spoko 🙂 tylko nie wiem właśnie jak z cenami budrzet mam ograniczony ale jak cos to napisz mi jakie polecasz cylindry. jezeli chodzi o osprzet do cylindra to gaźnik jest juz 17,5 Dellorto i wydech Leovince ZX. Aha i kiedyś czytałem materiał na jednośladzie o Aeroxie z ich projektu i montowali tam cylinder Mallosi MHR przy którym trzeba było obrabiać kartery i drugie pytanie czy przy każdej 70cc trzeba obrabiać kartery i wał korbowy zmieniać.

    #274748

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dla mnie jest lepszy Polini.. nie jest z alu czyli co za tym idzie ma dłuższą żywotność 😉

    #274749

    Anonimowy
    • Postów: 0

    polini bendzie lepszym wyborem bo jest żeliwny i bendziesz mugł na nim więcej zrobić

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #274750

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ja też polecam Polini, niby 50ccm ale żeliwo jest znacznie trwalsze niż aluminium więc wcale tak krótkiej żywotności nie ma.

    #274751

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ehh… żeliwo jeszcze ujdzie przy serii albo przy lekkim tunie.Ale po jakimś mocniejszym wychodzą niedoskonałości cylindrów żeliwnych. A więc tak: żeliwo: +możliwość szlifu po zacierce -słabiej odprowadza ciepło – żywotność rewelacyjna nie jest -długi czas doierania Nicasil: +krótki czas docierania +lepsze odprowadzenie ciepła co za tym idzie praktycznie nie przegrzewający się cylinder -brak możliwości szlifu cylindra ew.można nanieś nową warstwą Nicasilu. I nie pierdzielić mi ,że żeliwo jest o wiele wytrzymalsze.O ile ktoś nie jeździ jak idiota i co chwile nie przegrzewa cylindra to przejedzie o wiele więcej niż na żeliwie.Poza tym poprzez lepsze odprowadzenie ciepła takich cylindrów nie trzeba co chwile stawał,aby schłodzić silnik. Podsumowując: żeliwo jest dla osób ,które nie potrafił jeździć inaczej niż maximum obrotów i często potrzebują szlifów cylindra. Nicasil dla tych ,którzy na codzień cenią wygodę i jeżdżą elastycznie. Oczywiście na Nicasilu też można jeździć na maxie jednak takie użytkowanie (oczywiście przy sytuacji ,że taka jazda to większość) prowadzi to łuszczenia się powłoki Nicasilowej ,a wtedy to tylko można taki cylinder na półke postawić. Ps:Taki apel.Ludzie poczytajcie trochę!

    #274752

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A więc który cylinder jest z Nicasilu ? Mogłbyś podać nazwe jakiegoś lub ja się myle i chodzi ci pewnie o Stage6 ALU 50cc. Bardzo byś mi pomógł ponieważ. Nerwy mam już w strzępach przez mojego brata, przez którego 2 razy w pełni docierałem żeliwo raz na fabryce dwa przy szlifie i trzeci raz docierałem pierścienie które były wakacjami przy tamtych ponieważ docierałem je tylko przez 400km. Wolał bym z Nicasilu bo docieranie jest krótsze oraz na codzień cieszę się elastycznością skutera i nie jezdze jak pajac na maxa.

    #274753

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nicasil jeszcze ma +większe przebiegi +wieksza moc +trudny do zatarcia 😉

    #274754

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mam nadzieje ze dowiem się który cylinder jest z powloka Nicasilu .. bo nie wiem czy ten alu jest właśnie z tym czekam na odp. POZDROO !!

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie