Który pierścień gdzie na tłok do 80 cm 4T

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Który pierścień gdzie na tłok do 80 cm 4T

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #208934

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siema.
    Mam 2 pierścienie pierwszy cały czarny drugi czarny ze srebrnym rantem z zewnątrz.
    Nie są w ogóle oznaczone czy podpisane.
    Który pierścień ma być na górze a który niżej, oczywiście na samym spodzie są pierścienie olejowe to już złożone mam 😉

    #208935

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie wiem dokładnie ale cały raczej na samą górę a ten z rantem na dół,
    ale to z tym rantem ci chodzi o to że jest taki jak normalny tyle że dookoła zamiast czarny jest srebrny? bo jak tak to on raczej na góre

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #208936

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ten rant jest srebrny i jak by to inny stop metalu niż ten czarny.

    EDIT: Znalazłem w necie poradnik i było w nim te foto

    Myślicie że dobrze podają?

    #208937

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Górny pierścień zawsze jest chromowany dla poprawienia szczelności drugi jest żeliwny do szczelności i zgarniania oleju a te olejowe są tylko do zgarniania oleju.

    #208938

    Anonimowy
    • Postów: 0

    teraz to już nie zawsze ten górny taki jest, takie gówna różne robią że nie wiadomo,
    powinien być.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #208939

    Anonimowy
    • Postów: 0

    OLEJOWY – montujesz na dole.

    Uszczelniająco-zgarniający – montujesz na środku; pierścień ma takie wzięcie na brzegu, które ma zgarniać nadmiar oleju do misy, montuj wzięciem do dołu.

    Uszczelniający – montujesz na samej górze tłoka. 😉

    #208940

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dywersant napisał:

    Uszczelniająco-zgarniający – montujesz na środku; pierścień ma takie wzięcie na brzegu, które ma zgarniać nadmiar oleju do misy, montuj wzięciem do dołu.

    Uszczelniający – montujesz na samej górze tłoka. 😉

    Tylko który to który, Wzięcie?
    2 pierścienie są bardzo podobne tylko ten rant, na innym forum też mówili że ten z srebrnym rantem na samą góre.

    #208941

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ten srebrny na góre.

    Nie ma na nich żadnych oznaczeń?

    #208942

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No właśnie nie ma , ale większość mówi że właśnie srebrny na gore i tak zrobię.
    Chyba skuter nie :573: 😉

    #208943

    Anonimowy
    • Postów: 0

    na pierścieniach w 4t są napisy i zawsze zakłada się pierścień oznaczeniem do góry . Tak dla jasności .

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie