Który cylinder wybrać?

Witam który cylinder radzilibyście wybrać , który lepszy którym zrobię więcej km który ma lepsze przyspieszenie który v max ? Ogl to wszystko piszcie co sądzicie o nich :
http://allegro.pl/cylinder-z-glowica-100-ccm-duze-zawory-skuter-4t-i3313879874.html

http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-80cc-gy6-4t-najtaniej-i3331123365.html

Airsal na pewno jest lepszej jakości od tamtego ;)

Ja bym brał Airsala. Może i droższy ale na pewno trwalszy - oczywiście jeśli dbasz o niego. W tej niby setce to na logikę - tłok 50 mm nie da Ci w życiu 100 cm3. Ludzie kupują te bujdę. Nie musi oczywiście być zły ale Airsal na pewno będzie o niebo lepszy.

Nom ale tak osiągi moc i v max tez ten firmowy bd lepszy ? Bo o osiagi ogl mi chodzi

Airsal.

Może na początku nie odczujesz różnicy, ale potem chińskie gówno zacznie tracić kompresje, albo nie wiadomo co jeszcze... A jak bierzesz Arsiala to masz pewność, że masz porządny sprzęt ;)

a na v max który będzie lepszy ?

faktycznie macie pojęcie o cylindrach jak o du...ie marynie , porównujecie 90cm3. do 72cm. i twierdzicie że słabszy i 2 razy droższ jest lepszy bo to marka - kupa śmiechu ,

Kamil w 90 cm3 jest komplet z głowicą i powiększonymi zaworami i to pod górkę da ci o wiele lepsze efekty niż ten 72 cm3.
90 ma większą moc co pozwoli ci założyć cięższe rolki - efektem jest większa szybkość na niższych obrotach a 72cm3. będziesz katował by zasuwał .

Faktycznie Ty masz pojęcie, skoro dla Ciebie Airsal 50mm to 72ccm, a cyl niemarkowy też 50mm to 90ccm

Airsal ma inny kształt tłoka i da sporo mocy.

Oba cyle będą wymagały porządnego zestrojenia.

Vezyr otwórz oczy - Airsal pisze jak byk 80cc - tak się oznacza 72cm3. a 50 mm. to faktycznie 90 cm3 , 51mm. to 100 cm3. - najpierw się zapoznaj a potem komentuj

Hahha nie mam pytań chłopie:
-39mm to 50ccm
-44mm to 63ccm
-47mm to 72ccm
-49mm to 80ccm
-50mm to chyba 82ccm
-51mm to ok 85ccm
-52,4mm to 90ccm

Zobacz sobie na Naraku-jest to jedyna firma, która ma ten zakres cały (poza 50mm)

"pisze jak byk 80ccm, tak się oznacza 72ccm" haha to juz w ogóle po bandzie, zobacz sobie na allegro wszystkie 80ccm-jest tam 47mm.Czyli sugerujesz, że chińskie 47mm oznaczone 80ccm i Airsal 50mm oznaczony 80ccm to takie samo cudo o pojemności 72ccm?Niesamowite...

jesteś tępy jak but skoro dajesz się ładować w ........

-44mm to 63ccm
-47mm to 72ccm
-49mm to 80ccm
-50mm to chyba 82ccm
-51mm to ok 85ccm
-52,4mm to 90ccm
z tymi miarami to już ty mnie rozwaliłeś :-))
gdzieś ty te bajki wyczytał - w naraku ? a zwłaszcza to 50 mm to chyba 82 cm3 - wierz dalej w te bajki ale nie wprowadzaj w błąd innych .

Koleś, takie teksty to do kolegów sobie możesz pisać, dalej nawet nie odpowiedziałeś na pytanie:

"pisze jak byk 80ccm, tak się oznacza 72ccm" haha to juz w ogóle po bandzie, zobacz sobie na allegro wszystkie 80ccm-jest tam 47mm.Czyli sugerujesz, że chińskie 47mm oznaczone 80ccm i Airsal 50mm oznaczony 80ccm to takie samo cudo o pojemności 72ccm?"

Dalej uważasz, że 47mm i 50mm to to samo?Brawo... Pomyśl trochę, nawet leży u mnie tłok Airsala i ma te 50mm, chińskie 72ccm ma 47mm, ale dla ciebie airsal to i tak 72ccm-jak to wytłumaczysz?

Na aukcjach chińskie cyle mają 47mm i są podane jako 80ccm, a nie 72ccm.

Jeśli takie mądry jesteś, to podaj jakieś źródło swojego pisania?

A kolejna rzecz-jaką wg ciebie pojemność ma Naraku 52,4mm, wg producenta 90ccm, a wg ciebie?150?

gadka z tobą robi się tępa - Żegnam

haha widzę brak argumentów ojej ojej ale się przejąłem

Wezyr 52mm to jest 110ccm

dzokej - takiemu nie wytłumaczysz bo on siedzi w tabeli Naraku :-)) i myśli że skoro to dobra firma to nie naciąga klientów .

NIE NIE NIE NIE !!!!!!!!!!! ostatnio założyłem 2 cylki Airsal 50 mm do skutera mojego i brata, osiągi sie poprawiły i są porównywalne do dobrego 2t 50 ccm po zmianie wydechu na sportowy ( oczywiście markowy ) i po dobrej regulacji ,

A co do pojemności 50 mm w tych silnikach daje około 82 ccm , nie chcę was nużyć matematyka , ale w wzorze promień należy podnieść do kwadratu, przez co różnica o 1 mm daje kilka ccm ,na wykresie mamy parabolę.

Do tego Airsal ma specjalny tłok podnoszący sprężanie i niewymagający zmiany głowicy, jak w wypadku naraku - ma zupełnie inny kształt !!!

Przypominam że nie można porównywac mm w wypadku 2t do mm w wypadku 4t, gdyż wały mają zupełnie inne skoki , w ogóle to ma sens tylko przy identycznych wałach .

Czyli dalej uważasz, że Airsal z tłokiem 50mm jest mniejszy niż to chińskie też z tłokiem 50mm?Zdumiewające...

3+3 to 6, ale 2+2+2 to już nie jest 6-tak wygląda twoj tok myślenia.

52 to 110ccm, no to skad wy niby macie takie informacje?

Vezyr, a ty skąd masz info że 52 mm = 110 ccm , jeżeli tak uważasz to musze cię zasmucić - pojemność zależy też od skoku wału , a w wypadku 2t i 4t ten jest zupełnie inny