Który cylinder wybrać?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #131392
    kamil2055
    Użytkownik
    • 26
    • 128Postów:

    Witam który cylinder radzilibyście wybrać , który lepszy którym zrobię więcej km który ma lepsze przyspieszenie który v max ? Ogl to wszystko piszcie co sądzicie o nich :
    http://allegro.pl/cylinder-z-glowica-100-ccm-duze-zawory-skuter-4t-i3313879874.html

    http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-80cc-gy6-4t-najtaniej-i3331123365.html

    #131399
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Airsal na pewno jest lepszej jakości od tamtego 😉

    #131412
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Ja bym brał Airsala. Może i droższy ale na pewno trwalszy – oczywiście jeśli dbasz o niego. W tej niby setce to na logikę – tłok 50 mm nie da Ci w życiu 100 cm3. Ludzie kupują te bujdę. Nie musi oczywiście być zły ale Airsal na pewno będzie o niebo lepszy.

    #131414
    kamil2055
    Użytkownik
    • 26
    • 128Postów:

    Nom ale tak osiągi moc i v max tez ten firmowy bd lepszy ? Bo o osiagi ogl mi chodzi

    #131415
    trucker8715
    Uczestnik
    • 14
    • 31Postów:

    Airsal.

    #131416
    Sparrow93
    Użytkownik
    • 7
    • 297Postów:

    Może na początku nie odczujesz różnicy, ale potem chińskie gówno zacznie tracić kompresje, albo nie wiadomo co jeszcze… A jak bierzesz Arsiala to masz pewność, że masz porządny sprzęt 😉

    #131538
    kamil2055
    Użytkownik
    • 26
    • 128Postów:

    a na v max który będzie lepszy ?

    #131553
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    faktycznie macie pojęcie o cylindrach jak o du…ie marynie , porównujecie 90cm3. do 72cm. i twierdzicie że słabszy i 2 razy droższ jest lepszy bo to marka – kupa śmiechu ,

    Kamil w 90 cm3 jest komplet z głowicą i powiększonymi zaworami i to pod górkę da ci o wiele lepsze efekty niż ten 72 cm3.
    90 ma większą moc co pozwoli ci założyć cięższe rolki – efektem jest większa szybkość na niższych obrotach a 72cm3. będziesz katował by zasuwał .

    #131556
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Faktycznie Ty masz pojęcie, skoro dla Ciebie Airsal 50mm to 72ccm, a cyl niemarkowy też 50mm to 90ccm

    Airsal ma inny kształt tłoka i da sporo mocy.

    Oba cyle będą wymagały porządnego zestrojenia.

    #131559
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    Vezyr otwórz oczy – Airsal pisze jak byk 80cc – tak się oznacza 72cm3. a 50 mm. to faktycznie 90 cm3 , 51mm. to 100 cm3. – najpierw się zapoznaj a potem komentuj

    #131563
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Hahha nie mam pytań chłopie:
    -39mm to 50ccm
    -44mm to 63ccm
    -47mm to 72ccm
    -49mm to 80ccm
    -50mm to chyba 82ccm
    -51mm to ok 85ccm
    -52,4mm to 90ccm

    Zobacz sobie na Naraku-jest to jedyna firma, która ma ten zakres cały (poza 50mm)

    „pisze jak byk 80ccm, tak się oznacza 72ccm” haha to juz w ogóle po bandzie, zobacz sobie na allegro wszystkie 80ccm-jest tam 47mm.Czyli sugerujesz, że chińskie 47mm oznaczone 80ccm i Airsal 50mm oznaczony 80ccm to takie samo cudo o pojemności 72ccm?Niesamowite…

    #131593
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    jesteś tępy jak but skoro dajesz się ładować w ……..

    -44mm to 63ccm
    -47mm to 72ccm
    -49mm to 80ccm
    -50mm to chyba 82ccm
    -51mm to ok 85ccm
    -52,4mm to 90ccm
    z tymi miarami to już ty mnie rozwaliłeś :-))
    gdzieś ty te bajki wyczytał – w naraku ? a zwłaszcza to 50 mm to chyba 82 cm3 – wierz dalej w te bajki ale nie wprowadzaj w błąd innych .

    #131596
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Koleś, takie teksty to do kolegów sobie możesz pisać, dalej nawet nie odpowiedziałeś na pytanie:

    „pisze jak byk 80ccm, tak się oznacza 72ccm” haha to juz w ogóle po bandzie, zobacz sobie na allegro wszystkie 80ccm-jest tam 47mm.Czyli sugerujesz, że chińskie 47mm oznaczone 80ccm i Airsal 50mm oznaczony 80ccm to takie samo cudo o pojemności 72ccm?”

    Dalej uważasz, że 47mm i 50mm to to samo?Brawo… Pomyśl trochę, nawet leży u mnie tłok Airsala i ma te 50mm, chińskie 72ccm ma 47mm, ale dla ciebie airsal to i tak 72ccm-jak to wytłumaczysz?

    Na aukcjach chińskie cyle mają 47mm i są podane jako 80ccm, a nie 72ccm.

    Jeśli takie mądry jesteś, to podaj jakieś źródło swojego pisania?

    A kolejna rzecz-jaką wg ciebie pojemność ma Naraku 52,4mm, wg producenta 90ccm, a wg ciebie?150?

    #131597
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    gadka z tobą robi się tępa – Żegnam

    #131598
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    haha widzę brak argumentów ojej ojej ale się przejąłem

    #131600
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    Wezyr 52mm to jest 110ccm

    #131601
    Mario1
    Użytkownik
    • 0
    • 1 223Postów:

    dzokej – takiemu nie wytłumaczysz bo on siedzi w tabeli Naraku :-)) i myśli że skoro to dobra firma to nie naciąga klientów .

    #131603
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    NIE NIE NIE NIE !!!!!!!!!!! ostatnio założyłem 2 cylki Airsal 50 mm do skutera mojego i brata, osiągi sie poprawiły i są porównywalne do dobrego 2t 50 ccm po zmianie wydechu na sportowy ( oczywiście markowy ) i po dobrej regulacji ,

    A co do pojemności 50 mm w tych silnikach daje około 82 ccm , nie chcę was nużyć matematyka , ale w wzorze promień należy podnieść do kwadratu, przez co różnica o 1 mm daje kilka ccm ,na wykresie mamy parabolę.

    Do tego Airsal ma specjalny tłok podnoszący sprężanie i niewymagający zmiany głowicy, jak w wypadku naraku – ma zupełnie inny kształt !!!

    Przypominam że nie można porównywac mm w wypadku 2t do mm w wypadku 4t, gdyż wały mają zupełnie inne skoki , w ogóle to ma sens tylko przy identycznych wałach .

    #131604
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Czyli dalej uważasz, że Airsal z tłokiem 50mm jest mniejszy niż to chińskie też z tłokiem 50mm?Zdumiewające…

    3+3 to 6, ale 2+2+2 to już nie jest 6-tak wygląda twoj tok myślenia.

    52 to 110ccm, no to skad wy niby macie takie informacje?

    #131607
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    Vezyr, a ty skąd masz info że 52 mm = 110 ccm , jeżeli tak uważasz to musze cię zasmucić – pojemność zależy też od skoku wału , a w wypadku 2t i 4t ten jest zupełnie inny

    #131609
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Ale ja nie napisałem, że 52mm to 110ccm, tylko ok 90ccm 😛

    #131610
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    Mam silnik 110 ccm i średnica tłoka wynosi dokładnie 52,4 mm Einsteinie

    #131611
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    Sam się przeczytaj :d , no ale jest tak ogólnie że 48 mm – około 72 ccm( według naszych sprzedawców, ja by powiedział , że jest bliżej do 74 ccm ) , 50 mm około 82,5 ccm , a 52 mm około 90 ccm

    #131612
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    dzokej, a jaki masz silnik typ na ławę poproszę

    #131613
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    Powinienem dać w cudzysłów, wybacz 😛

    #131615
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    139 FMB

    #131616
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    NO dobra wybaczam :d

    ale jak 50 mm to 82 ccm , 52 mm to 90 ccm ,to 52 mm NIE MOGĄ BYĆ 110 ccm, chyba że wał ma skok o 1/3 wyższy

    #131617
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    Dzokej , a co do ciebie to masz cylek 52 mm , więc czekaj za chwile policzę

    #131618
    Im_Jurek
    Użytkownik
    • 4
    • 484Postów:

    http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?f=1&t=27156&start=15 – zapraszam do lektury – ktoś miał taki pomysł

    #131619
    dzokej
    Użytkownik
    • 7
    • 746Postów:

    Nie wiem jaki wał ma skok ale właśnie mam rozebraną głowice i suwmiarką zmierzyłem. A tak na marginesie to na allegro są podane wymiary i dokładnie takie jak ja podałem lecz jest tak jak mówisz że wielką rolę odgrywa skok wału i wtedy mamy różne średnice.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button