Które z tych części najlepsze..?

Cześć, Mój skuter to chiński skuter Router Pluss 4T [seria].
I chcę trochę go ulepszyć, może nie tyle ze względu na osiągi co chciałbym wydłużyć jego żywotność...
Po sprawdzałem ceny części z artykułu 'Moim zadanie; jak tuningować 4T'
i dodałem kilka swoich opcji.
Chciałem abyście powiedzieli mi które z tych części są najlepsze, i co wgl o tym sądzicie ?

Oto części:

Wariator :

Malossi Multivar - 220zł
Polini SpeedControl - 199zŁ
Naraku High Speed - 199ZŁ

____________________________________

Cylinder :

Airsal 80ccm - 299zł
Naraku 72ccm - 330zł
Tec 80ccm - 250zł

____________________________________

Wałek rozrządu:

80ccm [no-name]- 40zł

____________________________________

Dzwon sprzęgła:

Stage6 - 220zł

_____________________________________

Sprzęgło:

Clutch Bell Polini Evolution - 160ZŁ

_____________________________________

Pasek Napędowy:

Pasek Malossi X-Kevlar GY6 4T kola 10 cali - 103zł

_______________________________________

świeca zapłonowa, Irydowa.

Irydium - 15zł

________________________________________

Moduł zapłonowy :

Moduł zapłonowy CDI Tec - 54zł

_________________________________________

Wydech:

Wydech Tecnigas Next R, GY6 4T (139QMB / 139QMA) - 417zł
TŁUMIK SPORTOWY SKUTER 4T TUNING ODBLOKOWANY - 76zł
Wydech Leovince Titan 4T 139QMB/139QMA Kymco Romet - 435zł

_______________

Lewa koledzy ;)

Ja wziąłbym taki zestaw:
Polini speed control
Airsal 80
Wałek no name
Stage6 (pewnie windcooler)
Clutch Bell Polini Evolution
Pasek Malossi X-Kevlar GY6 4T kola 10 cali
Irydium
Moduł zapłonowy CDI Tec
Z wydechów brałbym albo tecnigas albo leovince.

Części dobrałeś z wyższej półki i dobrze bo nie ma co inwestować w chińskie części z allegro bo ich żywotność jest krótka.

pasek kup zwykły ale z górnej półki
kevlarowy szybciej wyciera talerze i stawia większe opory

No to np Malossi X-special

Ale Kevlar jest bardziej wytrzymały, jeszcze się zastanawiam, czy warto mi inwestować w 4T, bo nie wiem czy w lato nie zmienie sqta na jakąś katane 2T, lub Kymco S8,S9 lub Vitality.. [wszystko 2T]
A co myślicie o wario Malossi Multivar, bo myślałem o jego kupnie.. ?
Wydech na pewno zmienie, ale do 4T to chyba jednak szkoda mi pakować 5 stów w tłumik który daję tylko głos bardziej basowy, za pewne ten no-name bd dawał też basowy głos.. :)

Na pewno na wiosne wymienie tłumik, świece, i pewnie wario..

Lepiej zbieraj kase do lata na skuta z jednostką 2T, polatasz dużo szybciej i dłużej :D.

Wariator bardzo chwalony na forach, mam zamiar go też kupić ale do 2T :d

W 4T kupiłem wydech sport wybebeszony, powiększone kolanko od cylka.., cylek no name 80ccm,dysze większą do gaźnika i stożek. Efekt to zamknięty licznik, ale co z tego jak skuter ciągle się sypał :D

dodge napisał:

Ale Kevlar jest bardziej wytrzymały, jeszcze się zastanawiam, czy warto mi inwestować w 4T, bo nie wiem czy w lato nie zmienie sqta na 2T

kevlar wytrzymalszy kosztem stożków, lepiej wymienić tańszy pasek kilka razy i się cieszyć pełnymi osiągami.

przy tuningu 2T będzie znaczny wzrost osiągów, nawet zbliżony do klasy 125

jeszcze musisz określić ile chcesz tym jeździć, 10tys to spokojnie zrobisz, nawet chińczykiem

dodge a po kiego grzyba chcesz tłumik zmieniać jak masz 4T ? Na tym tunie polecisz tyle co odblokowany 2t... Lepiej kupić 2T i dopiero wtedy tuningować

Tłumik chcę zmienić, ze względów estetycznych, i na pewno do 4T nie kupię tego Leo Vince, ani technigas next r :)
I tak potym co piszesz, chyba do niego tylko ten nie firmowy tłumik założe, i chyba tylko to, może jeszcze świece irydową..