Które z tych części najlepsze..?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Które z tych części najlepsze..?

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 5 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe dodge dodge 7 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #47421
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Cześć, Mój skuter to chiński skuter Router Pluss 4T [seria].
    I chcę trochę go ulepszyć, może nie tyle ze względu na osiągi co chciałbym wydłużyć jego żywotność…
    Po sprawdzałem ceny części z artykułu ‚Moim zadanie; jak tuningować 4T’
    i dodałem kilka swoich opcji.
    Chciałem abyście powiedzieli mi które z tych części są najlepsze, i co wgl o tym sądzicie ?

    Oto części:

    Wariator :

    Malossi Multivar – 220zł
    Polini SpeedControl – 199zŁ
    Naraku High Speed – 199ZŁ

    ____________________________________

    Cylinder :

    Airsal 80ccm – 299zł
    Naraku 72ccm – 330zł
    Tec 80ccm – 250zł

    ____________________________________

    Wałek rozrządu:

    80ccm [no-name]- 40zł

    ____________________________________

    Dzwon sprzęgła:

    Stage6 – 220zł

    _____________________________________

    Sprzęgło:

    Clutch Bell Polini Evolution – 160ZŁ

    _____________________________________

    Pasek Napędowy:

    Pasek Malossi X-Kevlar GY6 4T kola 10 cali – 103zł

    _______________________________________

    świeca zapłonowa, Irydowa.

    Irydium – 15zł

    ________________________________________

    Moduł zapłonowy :

    Moduł zapłonowy CDI Tec – 54zł

    _________________________________________

    Wydech:

    Wydech Tecnigas Next R, GY6 4T (139QMB / 139QMA) – 417zł
    TŁUMIK SPORTOWY SKUTER 4T TUNING ODBLOKOWANY – 76zł
    Wydech Leovince Titan 4T 139QMB/139QMA Kymco Romet – 435zł

    _______________

    Lewa koledzy 😉

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
    #47427
    Zdjęcie profilowe elastyna
    elastyna
    Użytkownik
    • Postów: 244

    Ja wziąłbym taki zestaw:
    Polini speed control
    Airsal 80
    Wałek no name
    Stage6 (pewnie windcooler)
    Clutch Bell Polini Evolution
    Pasek Malossi X-Kevlar GY6 4T kola 10 cali
    Irydium
    Moduł zapłonowy CDI Tec
    Z wydechów brałbym albo tecnigas albo leovince.

    Części dobrałeś z wyższej półki i dobrze bo nie ma co inwestować w chińskie części z allegro bo ich żywotność jest krótka.

    Cpi Oliver 2t 2005r
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #47430
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    pasek kup zwykły ale z górnej półki
    kevlarowy szybciej wyciera talerze i stawia większe opory

    Kymco B&W 170
    #47431
    Zdjęcie profilowe elastyna
    elastyna
    Użytkownik
    • Postów: 244

    No to np Malossi X-special

    Cpi Oliver 2t 2005r
    #47437
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Ale Kevlar jest bardziej wytrzymały, jeszcze się zastanawiam, czy warto mi inwestować w 4T, bo nie wiem czy w lato nie zmienie sqta na jakąś katane 2T, lub Kymco S8,S9 lub Vitality.. [wszystko 2T]
    A co myślicie o wario Malossi Multivar, bo myślałem o jego kupnie.. ?
    Wydech na pewno zmienie, ale do 4T to chyba jednak szkoda mi pakować 5 stów w tłumik który daję tylko głos bardziej basowy, za pewne ten no-name bd dawał też basowy głos.. 🙂

    Na pewno na wiosne wymienie tłumik, świece, i pewnie wario..

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #47438
    Zdjęcie profilowe Mystek
    Mystek
    Użytkownik
    • Postów: 191

    Lepiej zbieraj kase do lata na skuta z jednostką 2T, polatasz dużo szybciej i dłużej :D.

    Wariator bardzo chwalony na forach, mam zamiar go też kupić ale do 2T :d

    W 4T kupiłem wydech sport wybebeszony, powiększone kolanko od cylka.., cylek no name 80ccm,dysze większą do gaźnika i stożek. Efekt to zamknięty licznik, ale co z tego jak skuter ciągle się sypał 😀

    Mystek
    #47440
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    dodge napisał:

    Ale Kevlar jest bardziej wytrzymały, jeszcze się zastanawiam, czy warto mi inwestować w 4T, bo nie wiem czy w lato nie zmienie sqta na 2T

    kevlar wytrzymalszy kosztem stożków, lepiej wymienić tańszy pasek kilka razy i się cieszyć pełnymi osiągami.

    przy tuningu 2T będzie znaczny wzrost osiągów, nawet zbliżony do klasy 125

    jeszcze musisz określić ile chcesz tym jeździć, 10tys to spokojnie zrobisz, nawet chińczykiem

    Kymco B&W 170
    #47449
    Zdjęcie profilowe madi
    madi
    Użytkownik
    • Postów: 5 789

    dodge a po kiego grzyba chcesz tłumik zmieniać jak masz 4T ? Na tym tunie polecisz tyle co odblokowany 2t… Lepiej kupić 2T i dopiero wtedy tuningować

    Router WS 50 2013
    #47484
    Zdjęcie profilowe dodge
    dodge
    Użytkownik
    • Postów: 612

    Tłumik chcę zmienić, ze względów estetycznych, i na pewno do 4T nie kupię tego Leo Vince, ani technigas next r 🙂
    I tak potym co piszesz, chyba do niego tylko ten nie firmowy tłumik założe, i chyba tylko to, może jeszcze świece irydową..

    ->Kymco Super 8 2T
    LwG!
Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie