Witam, mam zamiar zakupić Derbi sendę i mam obecnie 2 na oku
Derbi senda x-treme drd sm 2014r – 4300zł
wygląda mi na oryginalny cylinder (nadal zamontowany podajnik oleju) i jedyne co zmienione to wydech na firmy leovince a dokładnie model V6 (a przynajmniej tak wygląda)i kierownica na akcesoryjną. 17873 przebiegu (nie wiem czy licznik elektroniczny jako ostatnią cyfrę pokazuje metry czy nie), ogłoszenie ma prawie miesiąc. mam do niej ok 130km
i
Derbi senda xtreme sm 2011r – 4700zł
Pełna seria, według właściciela nawet jeszcze nie odblokowana, 17kkm przebiegu, uszkodzony prędkościomierz, ogłoszenie dość nowe więc myślę że można sporo ugrać. mam do niej ok 60km
Jest ktoś w stanie doradzić mi czym różni się wersja drd od zwykłej za wyjątkiem tylnego wahacza (w drd jest coś na wzór prolinka a w zwykłej normalny wahacz) i zawieszenia z przodu (w drd grubsze lagi). I czy można bez większego problemu przełożyć do przodu koła 21″ (chcę z sm zrobić bardziej enduro a wersji fabrycznych enduro nie ma zbyt wiele w okolicy). I czy ewentualna modyfikacja licznika jest problematyczna czy nie?
Ten wątek został zmodyfikowany 1 day, 1 hour temu przez warningdeadpl.
ta druga bliżej. wiec ja pojedź oglądać. dowiedz sie czy uszkodzony prędkościomierz czy tez licznik przebiegu i te 17 tys km to było ale 4 lata temu
REKLAMA
Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca
Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
Przepraszamy, że musimy Ciebie o tym poinformować.ZgodaPolityka prywatności