Kto wiedział w akcji kit Naraku RACING 90cc [52,4mm] NEW EDITION

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Grupy Dyskusyjne Skutery, Motorowery i Motocykle Zipp Kto wiedział w akcji kit Naraku RACING 90cc [52,4mm] NEW EDITION

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe mechanik2005 mechanik2005 5 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #56348
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Ni wiem może znajdzie się chociaż jedna osoba która moze ma porównanie kitu NARAKU RACING 90cc [52,4mm] NEW EDITION chodzi mi o normalny silnik 139QMB z tym kitem za około 820zł vs ten silnik http://www.rooader.pl/okno_ara.php?k=katalog&w=&n=4732&d=352&d1=88&d2=266&d3= . Mi się wydaje że ten naraku powącha tylko smród ale spotkałem się z inną opinią że ten naraku ma około 12KM. Co niektórzy wiedzą że w planie mam jakiś szalony setup ale chciał bym jak najlepiej wydać pieniądze i niczego nie żałować. Gotowy silnik 1300zł muszę kupić mocowanie silnika jakies 60zł i jest 1400zł. Zestaw naraku 820zł +gaźnik jakieś pewnie z 300zł + wał do wymiany i wyjdzie tyle co ten gotowy silnik a pasowało by jeszcze wymienić komin z kolankiem wydechowym bo seria ma mała średnicę ale komin to i tak trzeba wymienić czy do jednego czy do drugiego silnika. Chciał bym po prostu wiedzieć czy ten cylek z głowicą naraku ma szansę dorównać takiemu silnikowi 150ccm czy to pic na wodę fotomątarz.

    #56350
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Do 50cc? Dlaczego tylko 150cc, jeb*ij sobie od razu 600cc, jak tjuningować to porządnie… Coraz więcej inteligentnych wsiada na 2 kółka…

    o
     
    Czytaj
    REKLAMA

    MOTOCYKLE SUZUKI Z PAKIETEM TRAVEL PACK

    Travel Pack to specjalna edycja popularnych i wszechstronnych motocykli Suzuki z wyposażeniem, które poprawi komfort Twojego podróżowania. Zwinny GSX-S1000F, niezawodny V-Strom 1000 XT i uniwersalny V-Strom 650 XT – teraz w wersji specjalnej z wyposażeniem w cenie.
    #56354

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    Haha bez kitu

    Ja w korkach nie stoje.
    #56355
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    sprzedaj to co masz i kup używany skuter
    używki pow 125cc są tańsze od 49cc

    Kymco B&W 170
    #56359
    Zdjęcie profilowe Maniek_smolarek
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • Postów: 559

    Mialem taki setup:
    polskajazda.pl/Motocykle/Moto-Magnus/Rally-New/83615
    ale opis jest nie pelny bo skut mial wieccej zrobione pod koniec.
    cylek, naped, gaziorek od 125cc z kroccem i filtrem, komin sam przerobilem.
    125cc nie mialo szans, ale skut wazyl 89kg a Ja 47kg. wiec mi pomagalo to.
    ale moc czuc i to mocno, wszystko zalezy od ustawienn gaznika i napedu. Naprawde trzeba idealnie wszystko ustawic zeby bylo kozak.

    -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
    Kymco NewDink 200i
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #56380
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Ryglos jak ja jeździłem motocyklami to ty jeszcze stawiałes babki w piasku. Popatrz chłopie quantum ma montowany seryjnie silnik 125ccm to taki 30ccm wiekszy naprawdę bedzie zabójczy żebym czasami prędkości ponaddźwiękowych nie osiągnął.
    barteklodz widzisz wszystko się zgadza tylko ja nie uznaję używek , po prostu wolę chiński nowy niz markowy uzywany (chyba że z pewnego źródła) kumpel niedawno kupił jakaś aprillę czy coś, uzywaną i to jest największy kwas w okolicy jeździ tylko na przyczepce za samochodem od serwisu do serwisu,to nie porównujmy np nowej aprilli do zajechanego dziada którego miejsce jest w hucie.
    Maniek_smola… Wszystko fajnie tylko ja w tej chwili mam 90ccm i widzisz wykładając 1500zł chciał bym zobaczyć ruznicę, bo za takie pieniądze poprawa osiagów a właściwie tylko mocy z vmax to juz sie nic nie da praktycznie wydusić (przynajmniej na seryjnej przekładni) to po prostu poprawa mocy o 10% nie wchodzi w grę bo efekt nie będzie wartu wydanych pieniędzy. A jeszcze do Ryglos ten skuter jest moim około dwudziestym siódmym jednosladem i za razem pierwszym skuterem, tak że nie świruj o doświadczeniu i kto to dopiero wsiada na dwa kółka. Po prostu chcę mieć moc prędkości około 100km/h w zupełności wystarczą. Po prostu w googlach jest gość co ma ten setup naraku i pisze że jego vmax to około 70km/h to w takim wypadku zwykły Wm motor za 80zł tego naraku znokautuje i dlatego pytałem czy ten new edition jedzie czy się cofa a gostek miał niezły setup 2tyś zł poszło spokojnie, i picze że 70km/h to ktoś tu kłamie albo gostek albo naraku opisując swój kit. Tak czy inaczej dalej nic nie wiem 🙂

    #56390
    Zdjęcie profilowe barteklodz
    barteklodz
    Użytkownik
    • Postów: 783

    aprilia jest na wtrysku dlatego takie cyrki, nawet sam producent przyznał się do wpadki 🙂

    z prędkością jest myk w przekładni
    125cc< pracują na niższych obrotach i przełożenie jest odpowiednio dłuższe dlatego masz większą prędkość
    moje kymco cały czas trzyma 5-6,5 tys, 7tys się zbliża dopiero przy pełnym rozpędzeniu
    W 2T łatwiej się zwiększa prędkość, wystarczy moduł bez odcięcia, odpowiedni gaźnik, membrana, dedykowany wydech i obroty prawie że 2x, w zasadzie granicę ustala przepływ mieszanki i wytrzymałość materiału
    przy 4t trzeba się pobawić przełożeniem z powodu rozrządu i smarowania

    Kymco B&W 170
    #56399
    Zdjęcie profilowe a123659
    a123659
    Użytkownik
    • Postów: 2 527

    Enter co do tych babek to nie prawda, jesteś jedynie 10 lat starszy 😉 Więc z piaskownicą Ci nie wyszło. Do quantuma jeszcze ok, choć i tak ryzykownie. Pisałeś że 139QMB więc skojarzyłem z jakimś małym chińczykiem na kółkach 11′.
    Aha, i chłopie skoro już taki doświadczony, że taki motocyklista „stary” to byś ortografię podszkolił bo wstyd takie błędy w takim wieku robić…

    Ale dobra, zwracam honor do kieszeni, myślałem po prostu, że kolejny cwaniak chce wsadzać duży cylinder do skuta zarejestrowanego na 50cc.
    P.S. Ile razy rocznie zmieniałeś maszyne skoro to twój 27 jednoślad a ty jeszcze dość młody jesteś? ;p

    o
    #56403
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Ryglos he to trochę sie nie zrozumieliśmy 🙂 Pierwsze dwa kółka miałem w wieku 12lat był to romet kadet:), później były większe sprzęty ale z 10szt to były wsk 175ccm, nawet to się zbierało jak na tamte czasy 🙂 ale nie miałem nigdy motocykla większego niż 250ccm i to było do wieku 20lat później były już samochody ale to nie to, mam dość szybki samochód ale praktycznie stoi , bywało tak że napykałem 100tys km w półtora roku ale to nie dla mnie, ja nie mam pociągu do czterech kółek , po prostu wolę jechać skuterem który nie może dobić do dziewięciu dych a jak już to z łaską, niż samochodem który leci z palcem w d… ponad dwieście, fakt liczę się też z kosztami, ale gdyby nawet były podobne koszty na dwóch kołach a na czterech wybieram dwa, i myślę że to dla tego że jako mały chłopaczek miałem pierwszy swój pojazd który miał dwa koła, pierwsze auto miałem w wieku 17lat za duża różnica za bardzo już byłem zżyty z jednośladami i pewnie dlatego mam auta dziś w d… Tak czy inaczej najbardziej miło wspominam simsona z kitem Big Bore który dwa , trzy razy w tygodniu pokonywał 130km w jedną stronę przez kilka miesięcy i nigdy nawet nie przyszło mi do głowy że może mi nawalić, a te wypady to miał dla rozrywki po powrocie z przejażdżki przynajmniej 260-280km czekała codzienna praca czyli wożenie moich czterech liter 🙂 MZ się chowało bo czasami mozna było wrócić tylko z piątym biegiem 🙂 a na simsona nie było gromu ni tuczy :). Po prostu lubię ten skuter to był taki troche prezent i pewnie nigdy sie go nie pozbędę ale silnik musi ciągnąć v max może zostaćtaki jak teraz mam ale dynamika musi się podwoić i dlatego mam dylemat czy ten zestaw naraku czy silnik 157QMJ, ja obstawiam 157qmj ale nie mam doświadczenia ani z tym kitem naraku ani z tym silnikiem 150ccm, i tak pomyślałem że zapytam może ktoś coś podpowie.

    #56692
    Zdjęcie profilowe belebele
    belebele
    Użytkownik
    • Postów: 258

    Ja na twoim miejscu wziął bym silnik.
    Patrz- ten kit naraku to jest już max jaki możesz zrobić. Założysz ten silnik i nawet jeśli osiągi będą takie same jak na tym kicie naraku, to ten możesz jeszcze rozbudować i modyfikować. Daje Ci sporo większe możliwości, za tą samą kasę.
    I tak zrobisz jak będziesz chciał, ale według mnie za taką kase opłaca się zrobić tylko i wyłącznie swapa. Jeśli te osiągi nie będą Ci odpowiadać, zaczynasz tuning. Zakładając nowy kit, to będzie kres możliwości rozbudowy

    W sumie, to powinienem mówić Pan, więc przepraszam 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie