KTM LC4 620 - falujace obroty

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #201842
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam!
    Nabyłem właśnie ktm 620 lc4 rok 1991, i zauważyłem w nim falujące obroty gdy chodzi na luzie chodzi na obrotach około 1.3 po czym skacze po około 10-15sek na chwile na około 2.0 – 2.5tys rpm po czym znowu sa mniejsze i co jakiś czas się zwiększają .. podczas jazdy jadąc pewnie.. na wyższych obrotach gdy redukuje biegi schodząc z wyższych obrotów silnik dalej pracuje na wyższych obrotach kolo 2-3tys czyli gdy redukuje np.do 2 biegu wciskam sprzęgło silnik po tym zejściu z wyższych obrotów redukuje je do niższych lecz dalej jest na trochę wyższych niz powinien.. co może być przyczyna tej usterki ? Domyślam się ze gaźnik ? lecz nie bardzo wiem co zrobić.. POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY ❓

    #201843
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Gaźnik to do czyszczenie i regulacji. Przy okazji zmień świece skoro dopiero kupiles no i filtr wyczyśc

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #201844
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zauważyłem że gdy jest się zagrzeje trochę bardziej ciężej odpala.. niż gdy jest zimny, to też tego winaż
    kolejna rzecza jest ciężko z jedynki czasem wbic 2ke.. a juz redukujac z trojki na dwojke nie ma problem.. co moze byc przyczyna?

    #201845
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No módl się aby to był gaźnik 😛 W piździkach jak cięzko odpala ciepły to znaczy że może się remont zbliżać a nie wiem jak tam w ktm 😉 A co do biegów to może zmienić olej wystarczy w skrzyniż

    #201846
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    oby nie bo nie dymi i z tego co wiem to tlok byl wymieniany w zeszlym sezonie, a olej zmieńie na pewno..

    #201847
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No to gaźnik do czyszczenia regulacji no i filtr do czyszczenia. Jak sam nie umiesz to w serwisie chyba 60zł kosztuje taki zabieg

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button