Króciec + membrana = kłopot

Czesc. Jak połączyć króciec który został oderwany od membrany ? Chodzi mi o to, czy pomiędzy membraną a króćcem powinna być jakaś uszczelka ? Jakiś klej ? Sylikon ? Bo jak oderwałem to był jakiś czerwony klej a teraz nie wiem jak to naprawić, aby nie łapało lewego powietrza. Pozdrawiam !

może po prostu wymienić całość zamiast lepisz poszarpane cześci?

No ok, ale przeciez membrane i króciec kupuje się oddzielnie, więc jakoś je pozniej trzeba złączyć. Będzie tam jakiś klej ?

tak zasadniczo to nie bardzo wiem o której membranie piszesz bo raz coś o gaźniku raz coś o króćcu… itd.
Zasadniczo w skuterze 2T membranę znam jedna. To membrana w zaworze membranowym ale ona nie dotyka kroćca tylko zaworu membranowego. A zawór dotyka różnych rzeczy w zależności od tego co to za silnik. Ale najcześciej jest trzymany tą samą śrubą co kolektor dolotowy.
Natomiast membranę na zaworze membranowym trzyma przykręcany uchwyt/osłona jednoczesnie ograniczająca skok “płatków” membrany.
Chyba że piszesz o membranie w gaźniku takim jak ma 4T… w sumie nie wiadomo o czym piszesz.

Fakt, napisałem dość niezrozumiale. Może teraz, chodzi mi o to z tego zdjęcia : http://tufotki.pl/JQ7JP#p17687132

Bo te dwie czesci łączą się ze sobą. Pytanie, czy trzeba to jakoś uszczelniać, jak tak to czym ? uszczelek nigdzie nie moge na internecie znalezc :confused:

uszczelnia się uszczelką. Uszczelki na pewno dostaniesz, szukaj “uszczelka zaworu membranowego” i model skutera lub silnika. Są papierowe. Wszystko jest ściśnięte śrubą króćca.
Ale jak użyjesz silikonu motoryzacyjnego (tzw. uszczelki w płynie) to też się świat nie zawali. Połączenie ma być szczelne.