Krater zaworu, głowica

Witam,
Mam problem, skuter nie trzyma wolnych obrotów ostatnio coś, jak się rozgrzeje to trzyma 3-4tyś bo tak go wyregulowałem żeby nie gasł, bawiłem się iglicą i nie wiem czy nie nabrudziłem lekko, problem pojawił się po kilku dniach, wiem też, że krater zaworu wydechowego jest lekko rozjechany, za mocno przesadziłem wiertareczką przy docieraniu :smiley: Co jest bardziej możliwe, gaźnik czy głowica? Nie chce mi się na darmo rozkręcać i dobierać się do głowicy. Mogłoby być powodem też paliwo lane z butelki lub sprzęgło?

bredzisz, mieszasz paliwo ze sprzęgłem… itd
skuter masz źle wyregulowany
szczelność głowicy masz do sprawdzenia a razem z nią kompresje
szczelność dolotu masz do sprawdzenia a gaźnik do regulacji.
zaworów nie dociera się wiertarką

wiem, że się wiertarką nie dociera, nawet kupiłem te gówienka co się przysysają ale się nie przysysały XD

może być powodem nie podawania paliwa do głowicy zbyt mocno wgięty dzyndzelek od pływaka?

skuter po około 10minutach odpalił potem po 5km, 10min postoju, odpalił z leciutkim problemem, następnie po 500m, postoju 20min, odpalił od strzała, prawdopodobnie gaźnik załapał, jutro sprawdzę czy wszystko gra.

czy nadmiar powietrza może gasić skuter na wolnych obrotach?

co może powodować leciutko rozjechany krater zaworu?

@głowica jest szczelna, kompresja prawdopodobnie też dobra bo skuter leci 60-75,
dolot także szczelny

@co może mi szeleścić/brzęczeć tylko przy 6900-7100 obrotach? sprzęgło?

Wiesz co, jakbyś tak połowę tego zapału w samodzielnych naprawach włożył z dobycie elementarnej wiedzy o tym co naprawiasz i jak się to robi to byś był nie do zagięcia. A tak to ręce opadają.
Jest tyle poradników o docieraniu, o regulacji a ludziki swoje. A potem konkurs zgaduj zgadula pod tytułem co zjebałem i jakie bedą tego konsekwencje.
Może zacznij od inwestycji:
http://allegro.pl/skutery-chinskie-tajwanskie-i-koreanskie-mather-i6848391968.html

zawór wydechowy jakimś cudem z 0,08 zrobił się na 0. wszystko już gra