Kranik podciśnieniowy

Witam. Jak wymienić kranik podciśnieniowy w skuterze 4t i po czym poznać że jest on popsuty i należy go wymienić?

Uszkodzony kranik poznasz po tym że jak nie ma podciśnienia to jednak leci przez niego paliwo albo po tym że jak podasz podciśnienie to nie leci.
Wymienia się łatwo.
Jedna śruba na ogół. łapiesz przy kraniku węzyk od paliwa z baku, ściągasz go i zakładasz na nowy. Potem ze starego ten do gaźnika a na końcu podciśnienie. Roboty na 4 minuty i nawet mało paliwa poleci.

a jak zdejmę wężyk z filtra paliwa i benzyna z niego leci przy zgaszonym silniku to znaczy że jest popsuty ten kranik i przez to może nie odpalać?

mówisz o wężu przed filtrem czy za filtrem ?
za filtrem, na zgaszonym silniku - ma nie lecieć.

przed filtrem i jak wymieniałem filtr paliwa to tym wężykiem leciała benzyna i skuter nie chce odpalić czy to przez to?

zaraz, poczekaj bo zamotałem mając na myśli kranik a gadając o filtrze bo ty o tym filtrze...
Przecież jeżeli masz zbiornik-rurke-filtr-rurke do kranika to jeżeli zdejmiesz ten wąż z kranika to zawsze z niego bedzie lecieć. Przecież to rurka wprost z baku tyle że filtrem po drodze. Wiec i przed filtrem i za filtrem benzyna ma lecieć.
Ma nie lecieć dopiero za kranikiem - tak jak ci napisałem wczesniej.