Kranik podciśnieniowy. Jak podpiąć

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #229560 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    Witam. Tak jak w temacie jak podpiąć wężyki od kranika do gaźnika. Ten główny wężyk co leci waha do gaźnika to wiem ale to co idzie od kranika w dół to gdzie ma być podpiętył czy może on ma być zaślepiony czy iść do gaźnika ale gdzieś? W minalelli vertical w aprilli mam taki problem. :-/

    #229561 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    ten drugi do podcisnienia

    #229562 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    no właśnie ale gdzie to trzeba podpiąć? Na gaźniku przy króćcu ssącym jest takie co się zakłada wężyk to tam??

    A 2 pytanie to takie czy z tego drugiego dolnego przy kraniku ma się waha lać??

    #229563 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    ten od spodu kranika to podciśnienie a ten z boku to paliwo ma lać się. ten od podciśnienia jest zwykle cieńszy i wężyk i mocowanie.
    a podciśnienie montujesz albo na króciec jeśli jest wejście albo po prostu na gaźnik, zwykle od strony króćca jest takie gówienko xD

    #229564 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    To wiem że ma być cieńszy wężyk bo wiem które jest które 😛 ale nie wiedziałem gdzie to podciśnienie się podpina. Ale z tego od podciśnienia ma się lać paliwo z kranikaż

    #229565 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    wężykiem od podciśnienia nic ma się nie lać, lać ma się tylko tym drugim od paliwa.

    #229566 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    To mam przeje***ane bo mi się tamtędy paliwo ciurkiem leje :-/

    #229567 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    uuuu to pewnie ogromne problemu z regulacją gaźnika były + duże spalanie + zalewanie świecy? xD
    zapewne kranik do wymiany koszt około 30zł.

    #229568 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    Nie no takich problemów to nie miałem bo to od podciśnienia zaślepiłem i było git ale nie chodził tak ja ma. No tylko mi się 2razy bardzo bardzo ogromnie zalał xD raz to przez pare dni kopałem kopnikiem bez świecy żeby paliwo wyleciało xD ale to szczegół 😛 😀 🙄
    No ale jeszcze od Motobi spróbuje kranik przełożyć do aprili i popatrzę wtedy co i jak. 🙄

    #229569 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    bez podciśnienia w ogóle Ci odpalał jak ten wężyk odpiąłeś?! to pewnie z tego wężyka od paliwa też ciurkiem waha leci bo kranik walnięty, inaczej by nie odpalił nawet 😛

    #229570 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 483
    • Postów: 85 276
    • Postów: 89 759

    jak gaźnik ma zawór iglicowy w porządku to może być kranik zwalony bo zaworek będzie odcinał dostęp benzyny do gaźnika .. 😛

    te kraniki są tylko po to że jak zgasisz skuter to żeby bynzyna nie leciała .. w innym przypadku jak zawór iglicowy w gaźniku jest stuknięty to przez noc benzyna ucieknie z baku przez gaźnik ^^ tak dla wyjaśnienia

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kranik podciśnieniowy. Jak podpiąć
Twoje informacje:




Back to top button