Korek wlewu oleju w przekładni

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #171024
    Pw10
    Uczestnik
    • Postów: 95

    Po czym poznać że śruba przy przekładni jest korkiem wlewowym oleju przekładniowego?

    #171034
    kiper24
    Użytkownik
    • Postów: 53

    przewaznie jest to druga od spustowej (w prawo do góry ), mozna (nie zawsze) ze posiada otoczke w koło (taka podkładka pełna , badz podkładka jest wieksza od innych śrub )

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #171039
    Pw10
    Uczestnik
    • Postów: 95

    Bo ja mam tam dwie śruby bez podkładek i jedną z podkładką to pewnie jest korek wlewowy . Dzięki kiper24!!

    #171162
    Pw10
    Uczestnik
    • Postów: 95

    po czy poznać że tryby w przekładni są zużyte i potrzeba ich wymiany?

    #171165
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 943

    zgrzyty, wibracje. generalnie głośna praca oznacza potrzebę przeglądu tego co tam jest

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button