Kontrolka oleju

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #53981
    mowiniak
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Witam mam mały problemik kontrolka oleju w moim keeway flash cały czas się świeci ,odłączałem przewód od zasilania (myślałem że się naprawi :))i guzik świeci mi cały czas, czy jest jeszcze jakiś inny sposób moze jeszcze zeby mi zgasła ta nieszczęsna kontrolka? chciałem wymienić ale czujnik jest chyba „wklejony” na stałe .Dzięki

    #53993
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    jak to 2t to dolej olej po prostu. a jak 4t to nie wiem.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #53997
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.

    #54003
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    Tak to 2T. Autorowi oczywiście się pisać nie chciało jaki ma silnik a ja wróżką nie jestem i nie zgadnę. Dolać olej i to koniecznie bo zatrzesz silnik jak się skończy.

    #54018
    mowiniak
    Użytkownik
    • Postów: 135

    Bzdury wypisujecie, taki tępy nie jestem żeby jezdzić bez oleju,w poście napisałem że mam keewaya a wszystkie keeawye są 2T.Po prostu świeci mi cały czas kontrolka oleju jakby się zawiesiło cosik

    #54022
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    to jak się zawiesiło to trzeba wyjąć czujnik i go naprawić. Jak nie chcesz wyjmować czujnika to pozostaje wyjęcie żarówki lub przecięcie przewodu.

    #54023
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Kapuchon napisał:

    Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.

    Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda 😉 Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.

    #54027
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Pietro napisał:

    Kapuchon napisał:
    Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.

    Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda 😉 Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.

    Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?

    #54030
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Kapuchon napisał:

    Pietro napisał:

    Kapuchon napisał:
    Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.

    Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda 😉 Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.

    Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?

    Nie…na zasadzie czujnika ciśnienia oleju. Jeżeli przegrzejesz silnik 4T, olej pod wpływem wysokiej temperatury rozrzedza się i w układzie smarowania spada ciśnienie grożące zatarciem silnika, co sygnalizuje czerwona kontrolka. Ale te drogie skutery z komputerkami, pewnie mają funkcje serwisowe, przypominające o wym.oleju.

    #54050
    Euro
    Użytkownik
    • Postów: 35

    Pietro napisał:

    Kapuchon napisał:

    Pietro napisał:

    Kapuchon napisał:
    Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.

    Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda 😉 Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.

    Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?

    Nie…na zasadzie czujnika ciśnienia oleju. Jeżeli przegrzejesz silnik 4T, olej pod wpływem wysokiej temperatury rozrzedza się i w układzie smarowania spada ciśnienie grożące zatarciem silnika, co sygnalizuje czerwona kontrolka. Ale te drogie skutery z komputerkami, pewnie mają funkcje serwisowe, przypominające o wym.oleju.

    Raczej nie tylko drogie skuterki mają takie kontrolki, bo mój chińczyk (romet 737) ma taką kontrolkę, zaświeca się co 1000km.

    A co do tematu to może jakiś kabelek się odpiął, odpowiedzialny za ON/OFF tej lampki.

    #54056
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    od czujnika idą trzy przewody: zasilanie, masa i przewód do lampki. W lampce jest przewód z czujnika i masa.

    #54068
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Euro napisał:

    Pietro napisał:

    Kapuchon napisał:

    Pietro napisał:

    Kapuchon napisał:
    Nie spotkałem się jeszcze z kontrolką oleju w 4T. Jak 2T to mało oleju.

    Kapu, włoszczyzna w 4T ma kontrolkę oleju, ale nie każda 😉 Wracając do tematu, musiałbyś wymienić czujnik.

    Coś na zasadzie komputera pokładowego ? Zapala się po przejechaniu danej ilości km i trzeba coś resetować że wymieniło się olej żeby zgasła ?

    Nie…na zasadzie czujnika ciśnienia oleju. Jeżeli przegrzejesz silnik 4T, olej pod wpływem wysokiej temperatury rozrzedza się i w układzie smarowania spada ciśnienie grożące zatarciem silnika, co sygnalizuje czerwona kontrolka. Ale te drogie skutery z komputerkami, pewnie mają funkcje serwisowe, przypominające o wym.oleju.

    Raczej nie tylko drogie skuterki mają takie kontrolki, bo mój chińczyk (romet 737) ma taką kontrolkę, zaświeca się co 1000km.
    A co do tematu to może jakiś kabelek się odpiął, odpowiedzialny za ON/OFF tej lampki.

    Kolego czytaj uważnie, miałem na myśli drogie skutery z silnikiem 4T i chodziło o komputer, a nie samą kontrolkę ciśnienia oleju której i tak większość skuterów 4T nie posiada.
    Co za problem naprawić taki bzdet, albo upitolić kabelek?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button