Witajcie ! Na początku chcę się przywitać z całą społecznością skuterowo gdyż jestem nowym użytkownikiem.
Wracając do tematu. Jak już wiemy kończy się sezon motocyklowy, zbliża się zima. Przez zimę chce podrasować mój skuter jakim jest sachs speedforc 50 z 2007roku. Jest to firma niemiecka nie żaden chinol.
Skuterek jak na razie jest niebieski lecz chcę go przemalować na czarny połysk i pomarańczowe dodatki, zresztą sami zobaczcie : http://www.autoscout24.de/Moto/Details.aspx?id=233738121&cd=635064919340000000&asrc=st
Co o tym myślicie ?
Mam już zamówiony nowy wydech sportowy.
Chcę w nim wymienić rolki sprzęgło na sportowe i na tym kończy się moja wiedza ...
Co polecacie ? Co jeszcze można zrobić żeby powalał prędkościom i przyspieszeniem ?
Proszę komentujcie :)
pozdrawiam
Chciałeś napisać - to jest skuter niemieckiego importera. Tak jak Romet i junak polskiego, a Keeway węgierskiego importera :-)
Napewno większy cylek i jak chcesz sportowy moduł CDI. Twardszą sprężyne centralną i twardsze spreżynki sprzęgła .
Jest To 2T.
O jaką sprężynę centralną się rozchodzi ? :)
Taką która jest w sprzęgle , Do 2t polecam ci jakiś dobry sportowy tłumik
Tłumik tak jak napisałem wcześniej już zamówiony oczywiście "ślimak" :P
Co jeszcze ?
Ogl nie ukrywam bd chciał tym skuterkiem postuntować :)
jeżeli chcesz stuncić to wymień cylek na 70 cc , wydech ktory jest niskoobrotowy. sprzegło i lekkie rolki
Okej a jaką sprężynę centralna polecacie ?
i mam jeden problem .. Skuter łapie lewe powietrze tak przynajmniej myślę ... Po odkręceniu dopływu powietrza w gaźniku skuter albo gaśnie albo ładnie chodzi ale jedzie dużo wolniej .. O co może chodzić ?
no jeżeli skuter do stuntu tu twarde sprężyny musisz kupic aby skuter startował z wysokich obrotów
Aha .. Czyli rozumiem że twarda sprężyna na przyspieszenie a miękka na v-max ?
nie nie nie . tu nie ma reguly przyspieszenie czy v max . to jedynie mozesz polepszyc start a stracic na przyspieszeniu itp