A co tu komentowac? Bedzie smigac. Tylko bym z tego paska kevlarowego zrezygnowal. To nie dragster na tor. Jestes tez swiadom ze tracisz rozrusznik i przechodzisz na reczne ssanie w gazniku i recznie robiona mieszanke?
A co tu komentowac? Bedzie smigac. Tylko bym z tego paska kevlarowego zrezygnowal. To nie dragster na tor. Jestes tez swiadom ze tracisz rozrusznik i przechodzisz na reczne ssanie w gazniku i recznie robiona mieszanke?
Przy takim setupie kevlar jak najbardziej. Wisz jakie tam będą przeciążenia, to na koło będzie szło z gazu.
wiem jakie bedą przeciążenia, mam taki setup - w każdym razie bardzo zbliżony - ale to jeszcze nie pora na kevlar. Przynajmniej wg mnie jeżeli to ma być na codzień.
Dużo zależy od wystrojenia. Gażnik 19-21 pozwala wystroić taki silnik na dyszy 110 i na 90. Na 110 naprawdę jest już hardkor ale maksymalnie sie zatracają parametry użytkowe (zaczyna to palić tyle że 6L zbiornik nie starcza na 100km). I tak już nie ma elektrycznego rozrusznika, automatycznego ssania i automatycznego dozowania oliwy. Starczy psucia. To nie jest do bicia rekordów tylko żeby pod górke nie zwalniał.
edit: mam filma (coś ostatnio swój skuter widuje głównie na filmach :) )z dziś z przymiarek po nowym gaźniku, nagrywane tosterem ale coś tam widać. W każdym razie niewystrojone i niedotarte na dyszy 90 i gaźniku stage6 19mm jedzie toto tak mniej więcej jak sie nie odkręca do oporu (to pierwsze jazdy na tym setupie z nowym gaźnikiem)
https://www.youtube.com/watch?v=NA15kk7XoiA
Nie jest teraz problem wykrzesać z tego jeszcze więcej ale ja nie mam takich potrzeb - ma powymieniane przeciwtalerze, sprzęgła, wario - wiec można by. Ale to jest naprawdę zbudowane do spokojnego turlania sie po mieście na codzień. Tylko tak dobrze wyszło że można odkręcić- troche chłopaki popłyneli bo ich nie pilnowałem.
Wombat, pokaż filmik ze startu, bo tak to napierdziela moja vitalka, chętnie zobaczę. Do takiego setupu to kevlar i zdania nie zmienię. Maru widział jak zapierdala moja vitalka i to nie na gazie 1-0