konfiguracja, proszę o opinie.

Witam wszystkich mam zamiar zrobić tuning aeroxa 2009r przebieg 3000km oto moja kofiguracja, proszę o wasze opinie i wasze propozycje:

1.Gaźnik Dellorto PHBG DS 21mm, uniwersalny 2T
2.Króciec ssący RMS d.21mm, Minarelli leżące
3.Łożyska wału i uszczelniacze RMS Teflon, Minarelli
4. Cylinder Kit Stage6 Racing MKII 70cc
5. Wał korbowy Top Racing High-Tech, Minarelli
6. dzwon sprzęgła Stage6 Wing Cooler d.107mm
7. Wariator stage6 R/T
8. Korektor momentu obrotowego stage6 r/t
9. wydech stage6 r1200
10. Pasek napędowy Malossi X-Kevlar
11.Sprzęgło Polini For Race 3G d.107mm, Minarelli
12. Filtr powietrza Malossi E13, 25°, 32-38mm
13. mogą dojść jeszce rolki do wariatora dysza gaźnika wymian klocków
hamulcowych świeca

co wy na taki setup? Proszę o komentarze.

A co tu komentowac? Bedzie smigac. Tylko bym z tego paska kevlarowego zrezygnowal. To nie dragster na tor.
Jestes tez swiadom ze tracisz rozrusznik i przechodzisz na reczne ssanie w gazniku i recznie robiona mieszanke?

grasiu a nie lepiej w te części pakować kupić roxa 125/50 ?

albo samochód ?

np. fabrycznie nowe BMW

http://www.businessweek.com/articles/2014-03-03/the-cheapest-bmw-costs-1-200-but-its-a-bicycle

Setup ok, przy takich kosztach, bym tylko zmienił wydech na yasuni carrera. Oczywiscie rolsy testowe.
Zastanów się czy w tą arenkę warto tyle pchać.

Wombat napisał:

A co tu komentowac? Bedzie smigac. Tylko bym z tego paska kevlarowego zrezygnowal. To nie dragster na tor.
Jestes tez swiadom ze tracisz rozrusznik i przechodzisz na reczne ssanie w gazniku i recznie robiona mieszanke?

Przy takim setupie kevlar jak najbardziej. Wisz jakie tam będą przeciążenia, to na koło będzie szło z gazu.

Przy takich kosztach to big bore. Ja bym tyle nie wsadził w pierdzika, nie moja sałata, tylko twoja, sam decyduj. Poradziłem jak umiałem.

wiem jakie bedą przeciążenia, mam taki setup - w każdym razie bardzo zbliżony - ale to jeszcze nie pora na kevlar. Przynajmniej wg mnie jeżeli to ma być na codzień.

Dużo zależy od wystrojenia. Gażnik 19-21 pozwala wystroić taki silnik na dyszy 110 i na 90. Na 110 naprawdę jest już hardkor ale maksymalnie sie zatracają parametry użytkowe (zaczyna to palić tyle że 6L zbiornik nie starcza na 100km).
I tak już nie ma elektrycznego rozrusznika, automatycznego ssania i automatycznego dozowania oliwy. Starczy psucia. To nie jest do bicia rekordów tylko żeby pod górke nie zwalniał.

edit:
mam filma (coś ostatnio swój skuter widuje głównie na filmach :) )z dziś z przymiarek po nowym gaźniku, nagrywane tosterem ale coś tam widać. W każdym razie niewystrojone i niedotarte na dyszy 90 i gaźniku stage6 19mm jedzie toto tak mniej więcej jak sie nie odkręca do oporu (to pierwsze jazdy na tym setupie z nowym gaźnikiem)

https://www.youtube.com/watch?v=NA15kk7XoiA

Nie jest teraz problem wykrzesać z tego jeszcze więcej ale ja nie mam takich potrzeb - ma powymieniane przeciwtalerze, sprzęgła, wario - wiec można by. Ale to jest naprawdę zbudowane do spokojnego turlania sie po mieście na codzień. Tylko tak dobrze wyszło że można odkręcić- troche chłopaki popłyneli bo ich nie pilnowałem.

Wombat, pokaż filmik ze startu, bo tak to napierdziela moja vitalka, chętnie zobaczę.
Do takiego setupu to kevlar i zdania nie zmienię.
Maru widział jak zapierdala moja vitalka i to nie na gazie 1-0

Mam kawasaki Z 800 i auto tez mam;) tak po prostu chciałbym wrócić do czasów z przed 10 lat;)

A to miłe :)

Ten setup który napisałem to jest midrace czy high end?

raczej midrace choć ta klasyfikacja jest płynna i umowna