Kompresja w nowym cylindrze

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #638341 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Siema, czy w dopiero co zalozonym cylindrze kompresja bedzie taka jak powinna czy dopiero po dotarciu?

    #638342 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    dopiero po dotarciu bedzie własciwa ale to powinno być tak że po założeniu masz z 10 atm a po dotarciu 11.
    A nie że masz teraz 6 a jak dotrzesz to bedzie 12.

    #638345 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Kurde to cos jest nie tak bo nowy cyl a mam 6. Chyba mam zepsuty ten manometr bo montowalem wszystko prawidlowo. I w poprzednim co wymienialem tez bylo 6.

    #638348 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Ale z drugiej strony to ciezko sie nie kopie. Jakbym sie mocno postaral to moze by z reki odpalil.

    #638352 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    pewnie głowica dojechana

    #638353 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Ja na nowych cylindrach zawsze odczuwam większą moc niż po dotarciu. Na początku jest mega zryw a później już jest słabiej. Pierwsze 30-50 km jest power.

    #638359 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Glowica 112 zl. Jak to nie miernik to musze kupic.

    #638404 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    już mogę wywnioskować, że zaworów nie docierałeś więc.

    #638409 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Jakich zaworow w 2t?

    #638410 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Wymienilem glowice i to samo 6 bar

    #638441 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Panowie co to moze byc?

    #638444 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    cokolwiek co ma wpływ na kompresje – stan przylgni uszczelki, uszczelka pod głowicą, stan pierścieni, stan uszczelniaczy wały lub skopany manometr

    #638448 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Sprobuje dac ciensza uszczelke pod cylinder. Teraz mam 0.5mm. Dam 0.1 mm.

    #638469 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    A moze to byc uszkodzony dozownik oleju? Chodzi o to ze jak dzisiaj odkrecalem to zauwazylem ze jeden uchwyt sie wylamal i moze byc jakas nieszczelnosc tego otworu w karterze silnika. Pompa jest napedzana walem.

    #638474 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Trafilem czy raczej to nie ma wplywu?

    #638476 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 485Postów:

    niema. jest poza szczelną częścią układu

    #638491 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    https://zapodaj.net/3a7face41480d.jpg.html

    Moim amatorskim okiem wydaje mi się tak jak na zdjęciu 2 tak jakby tłok nie wysuwał się do samego końca.

    Są takie delikatne rysy co widać na zdjęciach na tłoku i na gładzi cylindra ale nie wiem czy az takie żeby to poprawiać.

    Proszę o opinie ekspertów. Dodam że cylinder nówka, przejechałem z 5km. Pod glowicą jest oring a pod cylindrem uszczelka 0,5mm.

    #638508 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Kolega doradzil mi zeby zamontowac uszczelke miedziana pod cylinder 0.1mm. Czym wyciac otwor w miedzi ? Bo nie mam pomyslu:\

    #638529 Reply
    Skuterowicz
    Uczestnik
    • 33
    • 420Postów:

    naprawdę myślisz, że 1-2mm ucinają ci 6 barów z kompresji? helouł

    #638543 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    No to co jest nie tak? Bo juz nie mam pojecia. Kupie teraz nowy cyl i bedzie znowu 6 bar.

    #638563 Reply
    pros
    Uczestnik
    • 27
    • 75Postów:

    Moglem za mocno przykrecic cyl bo nie mam klucza dynamometrycznego ale az 6 bar ucieklo? Najlepsze jest to ze jezdzij normalnie i wszystko jest ok.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kompresja w nowym cylindrze
Twoje informacje:




Back to top button