Kompresja 4,5 nie za mało ???

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #237896
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam was 🙂 tak ja Opisię tematu mam Italejt Formula i tak dziś zmierzyłem kompresje i wykazało mi 4,5 atmosfery czy tam ciśnienia w cylindrze . A tak cylinder mam malossi 50 + głowica malossi i oczywiście tłok sworzeń itp. Odkręciłem głowicę zdjąłem cylinder i patrze tłok dziwnego kolory cylinder porsysowany . I tak czy szlif cylindra przywróci mi kompresje jaka była w na poczatku ( a własnie jaka powinna być kompresja ) Dodam tyle , że skuter leciał tak koło 70 no w porywach 75 .
    O to fotki proszę was o pomoc drodzy użytkownicy tego forum 🙂 jak by zdjęcia cylka nie były by dokładne to mogę zrobić nowe i wstawić bo cylinder mam w domu

    #237897
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nowe skutery mają max 10 bar (2 suwy) 😛
    Przy 8-miu już po woli nadaje się do szlifu 😀

    Nie jestem do końca pewien tego co napisałem ale na 75% mam rację 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #237898
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale mi kolego nie pomogłeś ale czy muszę robić szlif , cylinder w dobrym stanie jest z tłokiem >?> ja się nieznam więc was się pytam

    #237899
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak mówisz że jest porysowany i taka słaba kompresja to jak najbardziej szlif pomoże

    #237900
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale po takim szlifie długo ta komprecha będzie się utrzymywała ?

    #237901
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kompresja jest tragiczna… bardzo mała ❗ jeśli jest to cylinder żeliwny to tak szlif pomoże i przywróci kompresje… tylko musisz kupić większy tłok niż do 50ccm i dać to do szlifu i się wyszlifują tak żeby było dobre wraz z nowym tłokiem który też trzeba będzie wyszlifować aby pasował do tego skuta… jak najbardziej szlif musi być ❗
    Daj to do jakiegoś dobrego zakładu to zrobią ci to na cacy 🙄
    Ale aż dziwne że na 50ccm i przy tak małej kompresji idzie ci aż 70-75 ❗
    Aha i z tego co widać tłok też jest już na wykończeniu ale do szlifu i tak musisz kupić nowy tłok…
    Będzie tak jak pryz nowym.. o ile dobrze ci to zrobią…

    #237902
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    I po naprawie – docieranie 🙂

    #237903
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    cylek jest żeliwny , a to może nie trzeba robić szlifu jak mi tyle idzie ??

    #237904
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Hmm… a na pewno dobrze (szczelnie) mierzyłeś ? 😮

    #237905
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jak wolisz… jeśli chcesz jeszcze bardziej porysować cyl itd. to droga wolna.. ja na twoim miejscu bym już tym nie jeździł tylko dał do szlifu jak najszybciej…

    #237906
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    rób szlifa lepiej bo jeszcze bardziej zajedziesz i będzie trzeba nowy kupić cały cylek
    szlif kosztuje grosze, kolega robił za 30zł w bdb zakładzie i do tego tłok cena zależna od jakości

    #237907
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Kompresje mierzyłem raczej dobrze kopłem z 5 razy a tu 4,5 kopłem jeszcze ale ale do góry się już nie podniosło .Wiem tak szlif 30 zł + dopasowanie tłoka + pierścionki + uszczelki itp to około 300 zł nie chce jakiegoś chińskiego tłoka . Ale jak coś mogę zrobić cyfrówka zdjęcia tego cylka bo robiłem je swa nokia niby ma 5 mega ale aparat ma 10 i może zdjęcie być nie dokładne czy coś , i po tym szlifie jak docierać tak jak w tym artykułe , że od razu po tyłku mu dawać ?

    #237908
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    szlif 30zł 150zł za dobry tłok (max 200 za tłok vertex czli jeden z najlepszych tłoków)
    to masz koło 200zł jak będziesz inwestował w najlepsze tłoki.
    a za dopasowanie tłoka raczej nie płacisz bo jak zrobisz szlifa to powinni podać Ci wymiary tłoka jakie powinieneś teraz wsadzić.

    #237909
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ale po tym szlifie dlugo kompresja będzie mi się trzymała ??

    #237910
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    po szlifie cylinder będzie „jak nowy” to samo jakbyś nowy kupił więc i żywotność tak jak na nowym

    #237911
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    byłem dziś u mechanika i tak szlif 30 zł tłok 188 zł + założenie 100 i chce mi go zeszlifować na 70ccm warto ? czy lepiej żeby to 50 ccm było ??

    #237912
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chce Ci 50-tke zeszlifować tak żeby było to 70cm3 tak ? XD
    No to Ci niezły kit koleś pocisnął 😉

    #237913
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ja nie wiem pytam się was , ja się na tym nie znam czyli z tego 70 ccm nie da się zrobić ?

    #237914
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie ❗ nie da się

    #237915
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a niby czemu się nie da seszlifować tak żeby 70 byłaż
    w niektórych cynkach jak kanały dolotowe są tak zbudowane że jak zeszlifujesz cynek na 70 i nie przetrzesz się przez gładź cylindra to niby czemu nie da się 70 zrobić? na głowicy zazwyczaj jest jeszcze trochę miejsca wolnego żeby zrobić 70 to czemu nie jeśli konstrukcja kanałów dolotowych pozwalaż

    #237916
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bo jak byłem u niego to powiedział , że można jeszcze go 3 razy szlifować i nie wiem czy to prawda jest , o ile wał jest w dobrym stanie

    #237917
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wał do szlifu nic nie ma to raz

    Dwa to jeśli cylinder jest nominalny(nie był od nowości robiony na nim szlif) to można zrobić 3 szlify ale to również zależy od głębokości rys jakie są..

    z tym 70 ccm to pic na wodę, skoro możesz zrobić tylko 3 szlify to jak on Ci może 70-tke zrobić 🙄 😯

    #237918
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja nie wiem , więc dla tego was się zapytałem

    #237919
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ehh jeśli on tka powiedział widocznie musi tak być… grubiej zeszlifuje i już może ma ścianki i tą tuleje w środku tak grubą że 70ccm da się zrobić lecz już więcej szlifów zrobić nie będzie mógł.. Może to nie będzie 70 ccm ale 65ccm coś takiego 🙄

    #237920
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    czyli się da ta przysłowiową 70 z tego zrobić , tylko jutro sprawdzi mi ten wał czy jest w dobrym stanie

    #237921
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    raczej się da jeśli tamten koleś ci tak powiedział… widocznie można tak zeszlifować na twoim cylku… tylko tak jak mówię to nie będzie raczej idealnie 70ccm prędzej 65 bo do 70ccm nie wiem czy da się tak zeszlifować…

    #237922
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Lebiej kupić nowy cylinder 😀 moim zdaniem ja kupiłem za 99 zl komplet przerobilem trochę tłoka i smiga dobrze malaga na prostej bo dodarciu 80 – 83 km/ Hehehe :F:F:F

    #237923
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    to zobaczymy ile Ci pośmiga, stawiam że 3tyś to max a i tak zaraz pewnie się zatrze 🙄
    Kiedy ludzie zrozumiecie że jeśli chodzi o mechanike to nic nowego i dobrego za grosze nie dostaniecie? jak seryjne cylki lub zamienniki po 250zł chodzą to raczej nic taniej nie dostanie się żeby to chodziło długo.

    #237924
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    tak jak mówiłem cylinder koleś zeszlifuje mi na tą 50 wrazie gdyby się zatarł czy coś to są jeszcze 2 szlify tłok vertax’a sworzeń itp. a i wole w skuter trochę zainwestować żeby to jeździło niż kupić cylinder za 90 zł i wymienić go za 3 tys km

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button