Kompresja 2bar w 2t ferro 803

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #724757 Reply
    Rafał
    Gość
    • 4 500
    • Postów: 85 307
    • Postów: 89 807

    Witam mam taki problem zmieniałem cylinder z 50 na 70 i jest na dotarciu i dałem się przejechać koledze mówiłem mu żeby dużo gazu nie dawał bo jest na dotarciu ale nie słuchał przyjechał do mnie i wszystko było ok ale później za jakieś 30 chciałem się przejechać i skuter zrobił buuuuu sprawdziłem kompresję ma tylko 2 bary a silnik pali ale brak tak jakby mocy czy możliwe jest to że poszła uszczelka lub pierścienie czy też może cylinder się przegrzał i śruby popuściły bo jak go odpaliłem i byłem W klapach to z spod cylindra powietrze dmucha proszę o pomoc

    • Ten wątek został zmodyfikowany 1 month, 3 tygodni temu przez Wombat.
    #724790 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 285
    • Postów: 21 340

    wszystko jest możliwe z tego co wymieniłes. ale skoro ci dmucha powietrze spod cylindra (spod głowicy, spod cylindra czy spod silnika???) bo jak spod cylindra lub spod głowicy – no to jest co najmniej po uszczelkach.
    Chyba że to ci dmucha powietrze od chłodzenia bo masz silnik chłodzony powietrzem a obieg jest wymuszony wentylatorem – wylot jest w dół po lewej stronie a wentylator z prawej.
    ALe te 2 bary kompresji (jeżeli poprawnie mierzysz) to i tak dramat.

    Oprócz tej zmiany cylindra z 50 na 70 zmieniałes też dysze w gaźniku lub dałeś większy gaźnik z większymi dyszami?

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Kompresja 2bar w 2t ferro 803
Twoje informacje:




Back to top button