Knight – Brak ładowania – swap Lifan 120 z rozrusznikiem.

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Knight – Brak ładowania – swap Lifan 120 z rozrusznikiem.

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Reezus Reezus 4 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe Reezus
    Reezus
    Użytkownik

Witam, posiadam Jincheng Knight i przyszedł mi dzisiaj Lifan 120 z rozrusznikiem i 6-cio cewkowym iskrownikiem czy jak to się tam nazywa (jestem mechanikiem samochodowym, mało się na motorkach znam) z tej strony http://sklep.pitbikemrf.p…rozrusznik.html i po kilku przeróbkach go wmontowałem w rame i go odpaliłem i silnik chodzi pięknie (jeszcze na gaźniku od 50tki) tylko nie mogę jakoś zrobić by ładował aku, z silnika idzie 5 przewodów z czego dwa z nich do modułu zapłonu: czarno-czerwony i niebiesko biały, zostają różowy, żółty i zielony i nie ważne jak to podłączę pod te trzy kabelki co zostają po podłączeniu tych od CDI to na akumulatorze się nie zmienia napięcie, wręcz spada bo się nie ładuje a włączone światła prąd podjadają.

Nie wymieniałem regulatora napięcia (na pewno działał na starym silniku), mam 4-pinowy i te powinny niby działać z tym układem 6-ciu cewek, czy nie? Jak co to od instalacji elektrycznej kabelki co zostają są koloru żóltego, białego i zielono-czerwonego, oryginalna nie przerebiana instalacja Knighta (przynajmniej ja nic nie grzebałem).
    Do silnika nie dali żadnego schematu instalacji a to co znalazłem na internecie nie miało takich kolorów kabli co ten ma.
    Dodam jeszcze, że doszedłem do tego, że ten zielony z silnika ma zwarcie z masą (pewnie nią jest) a w instacji ramy biały i żółty idą do regulatora napięcia, reszty kabli nie mogę ogarnąć.
    Co tam znowu robię źle, może mi ktoś powiedzieć?

Zdjęcie profilowe Reezus
    Reezus
    Użytkownik