Kinroad XT50

Witam.

Mam pytania odnośnie motoroweru Kinroad XT50 (oznaczonego również jako Kinroad XT50-18). Tutaj są dane z oficjalnej strony internetowej. Ponadto: foto1, foto2.

Generalnie, Kinroad XT50 to kolejny chińczyk (chyba), z czterosuwowym silnikiem chłodzonym powietrzem (to już standard w chińczykach). Firma jak i pojazd mało znany w Polsce. Jednakże, Kinroad XT50 ma dość ciekawy wygląd oraz ... seryjną możliwość zamocowania kufra (co jest ogromną rzadkością).

Chciałbym się spytać osób co mają/miały styczność z tym motorowerem lub po prostu coś o nim wiedzą.

1) czy silnik można stuningować do 110ccm jak każdy inny motorower "made in China" np. w serwisie Zippa, Junaka czy Rometa?
2) czy części zamienne są wymienne z innymi motorowerami "made in China" (prócz owiewek i innych indywidualnych)?
3) czy psuje się lub ma jakieś większe (niż inne "chińczyki") wady konstrukcyjne?

Co sądzicie o motorowerze Kinroad xt 50 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M494174 czy opłaca się kupić ten motorek za tą cenę bo widziałem "podróbkę" prawie taki sam wygląd za niższą cenę http://moto.allegro.pl/item706704188_cross...deli_2008r.html No i proszę o opinię właścicieli tego motoroweru. bigrazz.gif

Inna nazwa motoroweru: Kinroad Sprinter

Kolega degename z forum ma ten motorower, może coś kiedyś na jego temat napisze. Ja oglądałem ten pojazd i tak z bliska robi dobre wrażenie, jest duży, ma dwie tarcze i wygląda trochę jak "czajnik" czyli suzuki gsx600f

czy mógłby ktoś powiadomić użytkownika degename o tym, że jest potrzebny w tym temacie :)

Witam, nie wiem czy temat dalej aktualny i czy kolega jest zainteresowany pojazdem ,
jednak może dla potomnych szukających w google info na temat tego sprzetu postaram sie napisac co-nie-co

na wstępie !
motorek jest niesamowicie przyjemny w prowadzeniu
jest zwrotny i dynamiczny , a przy tym swoje warzy więc dobrze się trzyma naszych doskonałych polskich dróg ;)

jeśli chodzi o części , szczerze mówiąc zastanawiałem się nad założeniem strony z informacjami o zamiennikach do tego modelu , ponieważ w 80% warsztatów dla skuterów słyszałem :
- my ścigaczy nie naprawiamy!
- Panie ! to 50`ątka jest !!
- Kur** NO NIE ! JAK TO ! , A NIE WYGLĄDA

tak więc często można spotkać się z pozytywnymi uwagami pod względem maszyny :)

duże koła i stosunkowo szeroki kapeć z tyłu daje niesamowita przyjemność z jazdy !

co do minusów - Plastiki
jest to straszną zmorą tego modelu
tu pęka WSZYSTKO !! tak więc żywica polimerowa i matka szklana to twoi najlepsi przyjaciele !

wibracje , jeśli tak jak ja , kupiłeś/łaś pojazd od "starszego pana co to trzymał motra w stodole"
pierwsze co , DOKRĘĆ wszystko i to najlepiej używając pasty blokującej śruby !

tłumik - pierwszą rzeczą po zakupie pojazdu powinna być inwestycja w opaskę na tłumik i porządne przymocowanie go do ramy (fabrycznie odpada i jest problem)

co do bezpieczeństwa :
i tu bardzo ciekawe rzeczy się pojawiają , miałem kilka sytuacji na poważniejszych sprzętach :
kawasaki er5 - szorowanie asfaltu przy 120kmph (jako plecak)
yamaha v-star 650 - zderzenie z samochodem dostawczym 80kmph (jako plecak)
yamaha r6 - eksplozja opony przedniej przy 90 kmph

i na xt50 kilka razy szorowałem , ale okazuje się że ten sprzet jest całkiem przemyślany pod względem "cierpi motor , nie kierowca"

tak więc tu mogę powiedzieć - nie wygląda ,ale jest całkiem całkiem

ogromnym plusem jest wyświetlacz biegów - takie niby nic a daje dużo wygody

motorem zrobiłem kilka razy trasę ponad 400Km i spokojnie moge powiedzieć że jest to motor zarówno miejski
jak i turystyczny - o ile ktoś ma nerwy ze stali jadąc 50cc tak daleko ;)

co do v-max , tu oczywiście kwestia wyboru i upodobań , modyfikacja zębatek daje bardzo dużo

mam w xt dalej włożoną 50cc i pewnie tak zostanie , ponieważ nie muli , przyspiesza dobrze , w trasie da rade przycisnąć do 90kmph (i to z pasażerem)

kufer to świetna sprawa w tym pojeździe (powinien być montowany fabrycznie ;) )

spotkałem dużo opinii że to chińczyk i czy się nie boję
nie, bo to nie chińczyk jeździ , tylko ja , jeśli oczekujesz od tego motoroweru pojazdu do stawania na kole , palenia gumy i 180kmph na drogach , to ty jesteś bardziej niebezpieczny niż ten motorek

jeśli chcesz se tak bawić jak napisałem wyżej , kup sobie coś mocnego i szalej po zamkniętych drogach
a jeśli nie masz prawka na taki sprzęt - ców , to powinno dac ci do myślenia !

motorek ma swoją wage i da się nim dobrze poczuć co znaczy jazda motorem (nie mając prawka jeszcze)
moim zdaniem , taka maszyna jest idealna dla młodych ludzi zaczynających zabawę z motocyklami i nie chcą siadać na pospolite "kible"

jeszcze na koniec motor w liczbach :
waga około 120kg
ładowność producent podaje że jest to około 120 kg .. (przy 210 też dawał rade)
v-max 45km/h !! Przecież to motorower ;) a tak naprawde udało mi sie nim wycisnąć 94km/h liczone GPS`em
spalanie (przy dobrym ustawieniu gaznika) ~2.2 l/100km

jeśli macie jakieś pytania , chętnie odpowiem

LwG

witam zakupilem wlasnie to oto moto co w temacie mam takie pytanie jakie i gdzie zostaly zastosowane blokady w tym moto

a czemu myślisz ze je ma?

Witam ja w sprawie elektryki w xt50q mam brak świateł jedynie co działa to tutek i migacze a reszta bez odzewu a i wspomnę że elektryka i podzespoły jak i wszystkie lampy nowe jedynie brak silnika jak narazie

bo żeby były światła to silnik musi sie kręcić