Kinroad XT50
- This topic has 9 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 1 year, 1 month temu by Wombat.
- AutorWpisy
- 13 grudnia 2012 dnia 18:42 #98429
Witam.
Mam pytania odnośnie motoroweru Kinroad XT50 (oznaczonego również jako Kinroad XT50-18). Tutaj są dane z oficjalnej strony internetowej. Ponadto: foto1, foto2.
Generalnie, Kinroad XT50 to kolejny chińczyk (chyba), z czterosuwowym silnikiem chłodzonym powietrzem (to już standard w chińczykach). Firma jak i pojazd mało znany w Polsce. Jednakże, Kinroad XT50 ma dość ciekawy wygląd oraz … seryjną możliwość zamocowania kufra (co jest ogromną rzadkością).
Chciałbym się spytać osób co mają/miały styczność z tym motorowerem lub po prostu coś o nim wiedzą.
1) czy silnik można stuningować do 110ccm jak każdy inny motorower “made in China” np. w serwisie Zippa, Junaka czy Rometa?
2) czy części zamienne są wymienne z innymi motorowerami “made in China” (prócz owiewek i innych indywidualnych)?
3) czy psuje się lub ma jakieś większe (niż inne “chińczyki”) wady konstrukcyjne?14 grudnia 2012 dnia 14:15 #98466Co sądzicie o motorowerze Kinroad xt 50 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M494174 czy opłaca się kupić ten motorek za tą cenę bo widziałem “podróbkę” prawie taki sam wygląd za niższą cenę http://moto.allegro.pl/item706704188_cross…deli_2008r.html No i proszę o opinię właścicieli tego motoroweru. bigrazz.gif
5 stycznia 2013 dnia 12:23 #100788Inna nazwa motoroweru: Kinroad Sprinter
10 stycznia 2013 dnia 05:01 #101351Kolega degename z forum ma ten motorower, może coś kiedyś na jego temat napisze. Ja oglądałem ten pojazd i tak z bliska robi dobre wrażenie, jest duży, ma dwie tarcze i wygląda trochę jak “czajnik” czyli suzuki gsx600f
7 marca 2013 dnia 18:46 #108123czy mógłby ktoś powiadomić użytkownika degename o tym, że jest potrzebny w tym temacie 🙂
2 września 2013 dnia 11:03 #143853Witam, nie wiem czy temat dalej aktualny i czy kolega jest zainteresowany pojazdem ,
jednak może dla potomnych szukających w google info na temat tego sprzetu postaram sie napisac co-nie-cona wstępie !
motorek jest niesamowicie przyjemny w prowadzeniu
jest zwrotny i dynamiczny , a przy tym swoje warzy więc dobrze się trzyma naszych doskonałych polskich dróg 😉jeśli chodzi o części , szczerze mówiąc zastanawiałem się nad założeniem strony z informacjami o zamiennikach do tego modelu , ponieważ w 80% warsztatów dla skuterów słyszałem :
– my ścigaczy nie naprawiamy!
– Panie ! to 50`ątka jest !!
– Kur** NO NIE ! JAK TO ! , A NIE WYGLĄDAtak więc często można spotkać się z pozytywnymi uwagami pod względem maszyny 🙂
duże koła i stosunkowo szeroki kapeć z tyłu daje niesamowita przyjemność z jazdy !
co do minusów – Plastiki
jest to straszną zmorą tego modelu
tu pęka WSZYSTKO !! tak więc żywica polimerowa i matka szklana to twoi najlepsi przyjaciele !wibracje , jeśli tak jak ja , kupiłeś/łaś pojazd od “starszego pana co to trzymał motra w stodole”
pierwsze co , DOKRĘĆ wszystko i to najlepiej używając pasty blokującej śruby !tłumik – pierwszą rzeczą po zakupie pojazdu powinna być inwestycja w opaskę na tłumik i porządne przymocowanie go do ramy (fabrycznie odpada i jest problem)
co do bezpieczeństwa :
i tu bardzo ciekawe rzeczy się pojawiają , miałem kilka sytuacji na poważniejszych sprzętach :
kawasaki er5 – szorowanie asfaltu przy 120kmph (jako plecak)
yamaha v-star 650 – zderzenie z samochodem dostawczym 80kmph (jako plecak)
yamaha r6 – eksplozja opony przedniej przy 90 kmphi na xt50 kilka razy szorowałem , ale okazuje się że ten sprzet jest całkiem przemyślany pod względem “cierpi motor , nie kierowca”
tak więc tu mogę powiedzieć – nie wygląda ,ale jest całkiem całkiem
ogromnym plusem jest wyświetlacz biegów – takie niby nic a daje dużo wygody
motorem zrobiłem kilka razy trasę ponad 400Km i spokojnie moge powiedzieć że jest to motor zarówno miejski
jak i turystyczny – o ile ktoś ma nerwy ze stali jadąc 50cc tak daleko 😉co do v-max , tu oczywiście kwestia wyboru i upodobań , modyfikacja zębatek daje bardzo dużo
mam w xt dalej włożoną 50cc i pewnie tak zostanie , ponieważ nie muli , przyspiesza dobrze , w trasie da rade przycisnąć do 90kmph (i to z pasażerem)
kufer to świetna sprawa w tym pojeździe (powinien być montowany fabrycznie 😉 )
spotkałem dużo opinii że to chińczyk i czy się nie boję
nie, bo to nie chińczyk jeździ , tylko ja , jeśli oczekujesz od tego motoroweru pojazdu do stawania na kole , palenia gumy i 180kmph na drogach , to ty jesteś bardziej niebezpieczny niż ten motorekjeśli chcesz se tak bawić jak napisałem wyżej , kup sobie coś mocnego i szalej po zamkniętych drogach
a jeśli nie masz prawka na taki sprzęt – ców , to powinno dac ci do myślenia !motorek ma swoją wage i da się nim dobrze poczuć co znaczy jazda motorem (nie mając prawka jeszcze)
moim zdaniem , taka maszyna jest idealna dla młodych ludzi zaczynających zabawę z motocyklami i nie chcą siadać na pospolite “kible”jeszcze na koniec motor w liczbach :
waga około 120kg
ładowność producent podaje że jest to około 120 kg .. (przy 210 też dawał rade)
v-max 45km/h !! Przecież to motorower 😉 a tak naprawde udało mi sie nim wycisnąć 94km/h liczone GPS`em
spalanie (przy dobrym ustawieniu gaznika) ~2.2 l/100kmjeśli macie jakieś pytania , chętnie odpowiem
LwG
5 marca 2015 dnia 08:04 #184925witam zakupilem wlasnie to oto moto co w temacie mam takie pytanie jakie i gdzie zostaly zastosowane blokady w tym moto
5 marca 2015 dnia 09:06 #184942a czemu myślisz ze je ma?
10 lutego 2023 dnia 20:04 #737558Witam ja w sprawie elektryki w xt50q mam brak świateł jedynie co działa to tutek i migacze a reszta bez odzewu a i wspomnę że elektryka i podzespoły jak i wszystkie lampy nowe jedynie brak silnika jak narazie
10 lutego 2023 dnia 21:33 #737562bo żeby były światła to silnik musi sie kręcić
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.