Kinroad XT50

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #98429
    lucpol
    Użytkownik
    • 9
    • 53Postów:

    Witam.

    Mam pytania odnośnie motoroweru Kinroad XT50 (oznaczonego również jako Kinroad XT50-18). Tutaj są dane z oficjalnej strony internetowej. Ponadto: foto1, foto2.

    Generalnie, Kinroad XT50 to kolejny chińczyk (chyba), z czterosuwowym silnikiem chłodzonym powietrzem (to już standard w chińczykach). Firma jak i pojazd mało znany w Polsce. Jednakże, Kinroad XT50 ma dość ciekawy wygląd oraz … seryjną możliwość zamocowania kufra (co jest ogromną rzadkością).

    Chciałbym się spytać osób co mają/miały styczność z tym motorowerem lub po prostu coś o nim wiedzą.

    1) czy silnik można stuningować do 110ccm jak każdy inny motorower “made in China” np. w serwisie Zippa, Junaka czy Rometa?
    2) czy części zamienne są wymienne z innymi motorowerami “made in China” (prócz owiewek i innych indywidualnych)?
    3) czy psuje się lub ma jakieś większe (niż inne “chińczyki”) wady konstrukcyjne?

    #98466
    ala102
    Użytkownik
    • 0
    • 3Postów:

    Co sądzicie o motorowerze Kinroad xt 50 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M494174 czy opłaca się kupić ten motorek za tą cenę bo widziałem “podróbkę” prawie taki sam wygląd za niższą cenę http://moto.allegro.pl/item706704188_cross…deli_2008r.html No i proszę o opinię właścicieli tego motoroweru. bigrazz.gif

    #100788
    lucpol
    Użytkownik
    • 9
    • 53Postów:

    Inna nazwa motoroweru: Kinroad Sprinter

    #101351
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    Kolega degename z forum ma ten motorower, może coś kiedyś na jego temat napisze. Ja oglądałem ten pojazd i tak z bliska robi dobre wrażenie, jest duży, ma dwie tarcze i wygląda trochę jak “czajnik” czyli suzuki gsx600f

    #108123
    lucpol
    Użytkownik
    • 9
    • 53Postów:

    czy mógłby ktoś powiadomić użytkownika degename o tym, że jest potrzebny w tym temacie 🙂

    #143853
    Krzysztof Papiński
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    Witam, nie wiem czy temat dalej aktualny i czy kolega jest zainteresowany pojazdem ,
    jednak może dla potomnych szukających w google info na temat tego sprzetu postaram sie napisac co-nie-co

    na wstępie !
    motorek jest niesamowicie przyjemny w prowadzeniu
    jest zwrotny i dynamiczny , a przy tym swoje warzy więc dobrze się trzyma naszych doskonałych polskich dróg 😉

    jeśli chodzi o części , szczerze mówiąc zastanawiałem się nad założeniem strony z informacjami o zamiennikach do tego modelu , ponieważ w 80% warsztatów dla skuterów słyszałem :
    – my ścigaczy nie naprawiamy!
    – Panie ! to 50`ątka jest !!
    – Kur** NO NIE ! JAK TO ! , A NIE WYGLĄDA

    tak więc często można spotkać się z pozytywnymi uwagami pod względem maszyny 🙂

    duże koła i stosunkowo szeroki kapeć z tyłu daje niesamowita przyjemność z jazdy !

    co do minusów – Plastiki
    jest to straszną zmorą tego modelu
    tu pęka WSZYSTKO !! tak więc żywica polimerowa i matka szklana to twoi najlepsi przyjaciele !

    wibracje , jeśli tak jak ja , kupiłeś/łaś pojazd od “starszego pana co to trzymał motra w stodole”
    pierwsze co , DOKRĘĆ wszystko i to najlepiej używając pasty blokującej śruby !

    tłumik – pierwszą rzeczą po zakupie pojazdu powinna być inwestycja w opaskę na tłumik i porządne przymocowanie go do ramy (fabrycznie odpada i jest problem)

    co do bezpieczeństwa :
    i tu bardzo ciekawe rzeczy się pojawiają , miałem kilka sytuacji na poważniejszych sprzętach :
    kawasaki er5 – szorowanie asfaltu przy 120kmph (jako plecak)
    yamaha v-star 650 – zderzenie z samochodem dostawczym 80kmph (jako plecak)
    yamaha r6 – eksplozja opony przedniej przy 90 kmph

    i na xt50 kilka razy szorowałem , ale okazuje się że ten sprzet jest całkiem przemyślany pod względem “cierpi motor , nie kierowca”

    tak więc tu mogę powiedzieć – nie wygląda ,ale jest całkiem całkiem

    ogromnym plusem jest wyświetlacz biegów – takie niby nic a daje dużo wygody

    motorem zrobiłem kilka razy trasę ponad 400Km i spokojnie moge powiedzieć że jest to motor zarówno miejski
    jak i turystyczny – o ile ktoś ma nerwy ze stali jadąc 50cc tak daleko 😉

    co do v-max , tu oczywiście kwestia wyboru i upodobań , modyfikacja zębatek daje bardzo dużo

    mam w xt dalej włożoną 50cc i pewnie tak zostanie , ponieważ nie muli , przyspiesza dobrze , w trasie da rade przycisnąć do 90kmph (i to z pasażerem)

    kufer to świetna sprawa w tym pojeździe (powinien być montowany fabrycznie 😉 )

    spotkałem dużo opinii że to chińczyk i czy się nie boję
    nie, bo to nie chińczyk jeździ , tylko ja , jeśli oczekujesz od tego motoroweru pojazdu do stawania na kole , palenia gumy i 180kmph na drogach , to ty jesteś bardziej niebezpieczny niż ten motorek

    jeśli chcesz se tak bawić jak napisałem wyżej , kup sobie coś mocnego i szalej po zamkniętych drogach
    a jeśli nie masz prawka na taki sprzęt – ców , to powinno dac ci do myślenia !

    motorek ma swoją wage i da się nim dobrze poczuć co znaczy jazda motorem (nie mając prawka jeszcze)
    moim zdaniem , taka maszyna jest idealna dla młodych ludzi zaczynających zabawę z motocyklami i nie chcą siadać na pospolite “kible”

    jeszcze na koniec motor w liczbach :
    waga około 120kg
    ładowność producent podaje że jest to około 120 kg .. (przy 210 też dawał rade)
    v-max 45km/h !! Przecież to motorower 😉 a tak naprawde udało mi sie nim wycisnąć 94km/h liczone GPS`em
    spalanie (przy dobrym ustawieniu gaznika) ~2.2 l/100km

    jeśli macie jakieś pytania , chętnie odpowiem

    LwG

    #184925
    Mariusz Piotr Słowikowski
    Użytkownik
    • 0
    • 1Postów:

    witam zakupilem wlasnie to oto moto co w temacie mam takie pytanie jakie i gdzie zostaly zastosowane blokady w tym moto

    #184942
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    a czemu myślisz ze je ma?

    #737558
    Tomasz Zablocki
    Uczestnik
    • 0
    • 1Postów:

    Witam ja w sprawie elektryki w xt50q mam brak świateł jedynie co działa to tutek i migacze a reszta bez odzewu a i wspomnę że elektryka i podzespoły jak i wszystkie lampy nowe jedynie brak silnika jak narazie

    #737562
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    bo żeby były światła to silnik musi sie kręcić

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button