kingway nie chodzi jak powinien

Już nie mam pojęcia co to może być za problem. Gaźnik wyregulowany zabezpieczenie na iglicy na środku i śrubka od mieszanki jest wykręcona na 2,5 obrotu.

- Silnik z odsłonięta rurka od filtra powietrza jedzie max 30km/h przy 1/3 manetki dodam ciut więcej silnik się dławi i zwalnia schodzi z obrotów popracuje chwile na bardzo wolnych (na wolnych przerywa faluje na obrotach) po czym znów wchodzi na max obroty do 1/3 manetki.

- Natomiast gdy mam zatkaną do połowy rurkę od filtra powietrza silnik wchodzi na obroty i jedzie na max 50 km/h przy połowie manetki gdy dodam troszkę więcej silnik raz muli raz zwalnia raz załapuje wyższe obroty.(nie gaśnie).

- Gdy ma zasłonięte 3/4(75%) rurki silnik gaśnie bo nie zaciąga powietrza to przecież zrozumiałe.

Dodam ze silnik na wolnych chodzi równo.

Jak ruszam szybko manetką ale tak na 5 minimetrów i z powrotem silnik gaśnie.

- To się stało z dnia na dzień silnik przejechał ponad 7 tyś km bez awarii i żadnych innych problemów.
- Proszę pomóżcie mi na jutro muszę mieć sprawny skuter da się to zrobić? dlaczego teraz żeby jakoś jechał skuter muszę mieć przytkaną rurkę filtra powietrza? a wtedy nie ?
- Mam jeszcze jedno pytanko jakie rozmiary dysz muszą być w gaźniku (full seria). I jak to sprawdzić.

wygląda na to że musisz pobawić się z regulacją gaźnika, zacznij wszystko od początku, przede wszystkim sprawdź dysze, mogą być przytkane. W seryjntm gaźniku dysza główna 65.

gaźnik do czyszczenia