Kingway Maximus - słabe osiągi.

Witam! Mam takie pytanie chciałem ulepszyc skuter na poj 80. Jak kupiłem cylinder z tłokiem na samym poczatku to skuter bez problemu zamykał licznik. Tej zimy zaczeło cos grzechotac w silniku. Jezdziłem na tym do momentu az padła mi głowica. Głowice kupiłem na allegro z duzymi zaworami i powiekszonymi kanałami. Jak zamontowałem głowice to te grzechotanie w silniku zamienieło sie w walenie korby to kupiłem równiez wał pod ta pojemnosc wytrzymujacy ponoc do 100km/h. Po złozeniu skuter był słaby myslałem na poczatku ze to dlatego ze jest na dotarciu ale po przejechaniu 1000km dalej to samo non stop 60-65 km/h. Teraz nachodzi pytanie czy niby te tuningowe czesci cos dawają czy to tylko sciema. Pomózcie cos czy to czesci czy w czyms innym jest kruczek pogrzebany?

Nie wierz w żadne "wzmacniane" wały w cenie poniżej 200 zł. Natomiast te najtańsze cylindry o większej pojemności to jedna wielka loteria ze wskazaniem na porażkę. Tłoki z gównolitu, pierścienie z plasteliny, pierścień zgarniający często bez oznaczenia góra/dół... itd.

Chcesz lepszy wał do chińczyka, proszę:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-korbowy-silnikow-139qmbqma-wersja-zebow-p-1576-1.html?sessID=0c411ce0716381a76a3c0b5281125bab

Chcesz coś na prawdę mocnego:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-korbowy-naraku-139qmba-zebow-p-6294-1.html?sessID=0c411ce0716381a76a3c0b5281125bab

no i Top Racing

http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-korbowy-racing-139qmb-kymco-p-4524-1.html?cPath=23645_21360_21371&sessID=0c411ce0716381a76a3c0b5281125bab

Ale ten Octane za 2 stówki spokojnie wytrzyma, bo część OEM Tajwan.

Dobre cylindry, to: Naraku, Airsal, Tec

Głowice zasadniczo występują trzy rodzaje: 50, 72-80, 85-90.

Pamiętaj o wałku rozrządu. Te pod 80 mają inny zarys krzywek.

Dzieki czyli teoretycznie to moze byc wina wału bo na serii to sam cylek dał zamkniecie licznika