Kingway Maximus 4T gaśnie po dodanu gazu i strzela w wydech

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Kingway Maximus 4T gaśnie po dodanu gazu i strzela w wydech

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 3 lata temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #116060
    Zdjęcie profilowe Mazii666
    Mazii666
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Witam. Pacjent Kingway Maximus 50cc 4T 139qmb kolegi trafił do mnie z brakiem kompresji i brakiem możliwości odpalenia. Stan agonalny 
    Wymienione:
    1- Tłok z pierścieniami i cylindrem (72cc)
    2- Głowica kompletna z zaworami i nowym wałkiem
    3- Iskrownik
    4- Świeca
    5- Dysza główna 87
    6- Olej w silniku
    7- Uszczelka głowicy i cylindra
    8- Podkładka plastikowa króćca ssącego
    9- Podkładka tłumika
    10- Moduł zapłonowy
    11- Filtr powietrza
    12- Filtr paliwa
    (wszystkie elementy wymienione, prócz dyszy były uszkodzone lub kwalifikujące się do wymiany )

    Po wymianie, oczyszczeniu i regulacjach gaźnika oraz ustawieniu zaworów skuter odżył (wywalona została również siatka z tłumika ponieważ była tak zasadzona że nie miał praktycznie w ogóle przepływu), Docieranie silnika na miętko, czyli bez szaleństw z okresowym lekkim przybutowaniem.
    Po ok. 100km zaczęły się problemy skuter zgasł i nie chciał odpalić. I znowu sprawdzenie iskry, paliwa, rozrządu i zaworów. Wnioski padnięty moduł zapłonowy i nie wiem jakim cudem przestawione koło zębate wałka rozrządu (rozrząd nie przeskoczył). I znowu, sprawdzenie tłoka, pierścieni, cylindra, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana wałka, ustawienie wszystkiego, docieranie zaworów. Skuter odpala ma stabilne wolne obroty ale po dodaniu gazu gaśnie. Po rozgrzaniu można dodać gazu na 1/3 manetki, powyżej tej wartości się wkręci ale tylko na chwilę po czym zacznie strzelać w wydech i zdycha, jeżeli się nie odpuści gazu to zgaśnie jak się odpuści gaz to powróci do wolnych obrotów. Gaźnik czyszczony i wszystkie elementy wyglądają w mim na sprawne pływak się nie zawiesza, membrana ok., iglica ok, kurtyna pracuje, zaworek podciśnieniowy sprawny, świeca podmieniana, cewka WN z przewodem i fajką podmieniana, lewego powietrza nie ciągnie, ssanie elektryczne sprawne. Brak mi już pomysłów i sił. Co mogę jeszcze sprawdzić wszystko wskazuje na walnięty gaźnik, ale w ciemno 100 wydać szkoda bo nie wiem co w nim mogło by się uszkodzić. Zamieniałem w nim dysze na 72 jaka pracowała oryginalnie przy 50 i dalej to samo, prawie nie reaguje na regulację składu mieszanki tak jak i przy 87. Jak odkręcę manetkę na max i przytykam i otwieram dopływ powietrza tak w bardzo krótkich odstępach czasu z wyczuciem to strzela z wydechu, ale dochodzi do pełnych obrotów więc raczej iskry nie zdmuchuje. Czekam na sugestie i Pozdrawiam.

    #116061
    Zdjęcie profilowe CEFA
    CEFA
    Użytkownik
    • Postów: 844

    odpal sam silnik bez paska i wariatora (odpal z wiertarki) sprawdz czy sa dalej takie same objawy gdy pracuje sam silnik bez reszty zespolow
    moze go cos trzymac w napedzie,przekladni podczas obciazen
    ps strzela moze bo paliwo nie spalone wpada do goracego tlumiola
    dodatkowo sprawdz jeszcze na innym module i wszystkie polaczenia od zaplonu po czujnik polozenia walu itp

    4T FOREVER

    #301892

    Mirosław Woźniak
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Objawy gaźnika dysza główna

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj trójkołowy CAN-AM Ryker 900 na prawo jazdy B

    Wrażenia z jazdy, których nie da się porównać z czymkolwiek na czym do tej pory jeździłeś. 77 KM, skrzynia CVT, ABS i kontrola trakcji w standardzie. Odkryj trójkołowy Can-Am Ryker Rally Edition.
    #301893
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 16 831

    Brawo.
    jakież to szczęście że Po DWU LATACH znalazł się ktoś kto rozwiał tą tajemnicę.
    Mirosław – pierwszy post już ambitnie po nagrodę złotej łopaty sięgasz.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie