Kingway leike 4t. Nie odpala po wymianie cylindra.

Witam. Posiadam skuter marki kingway model leike. Skuter przed wymianą cylindra palił jak nowy. Podkusiło mnie do wymiany cylindra na 80. Wymieniane wg tego poradnika https://youtu.be/K1P6e9g2m24. Pozycja T na magneto i ustawienia otworów tak jak trzeba. Po skręceniu reszty przy próbie odpalenia dzieje się coś takiego https://youtu.be/wb_gFRmvHRo. Gdzie zrobiłem błąd?

A z nożnego jaśnie Pan próbował?

Tak. Nie palił ani tak, ani tak. Poprawiłem zawory od szelinomierza (wcześniej nie miałem skąd wziąć) na 0.5 i 0.7 wcześniej na oko (dużej różnicy nie było) teraz od kopki pali na moment (ok.10sek) i gaśnie obroty prawie zamyka do pełna przy starcie, ale znowu na starter już nie obraca wcale. BTW piszą 0,05 i 0,07 a na szczelinomierzu jest 0.5 i 0.7 ocb?

Tutaj zdjęcia z montażu. http://postimg.org/gallery/2x21njw7s/ Nie mam już sił do niego błagam pomóżcie

a gaźnik zmieniałeś, regulowałeś? jak ci wszedł na wysokie obroty to oznacza dużo powietrza - może nieszczelność?
próbowałeś na samostarcie odpalić bez kręcenia manetką?

Gaźnik ten co był. Śrubę regulowałem na połowie dopiero odpala. Dałem trochę więcej.
Ze startera już wgl nie obraca słychać tylko klepanie.

samostart to nie rozrusznik.
jeżeli zmieniasz pojemność to trzeba też wymienić dyszę a nie tylko kręcić śrubką od mieszanki dla wolnych obrotów

i przestań klepac posta pod postem - masz guzik EDYTUJ

Nie wiem dokładnie czy o to chodzi, ale próbował sąsiad na k2 go palić i zamknął obroty wtedy na maxa że prawie go z kół wyrwało. A jaka przyczyna że nie obraca już ze startera? Aku naładowany. Tzn mam wymienić tylko dysze w gaźniku na 80?

słaby rozrusznik albo słaba jego elektryka, albo np kupiłeś nowy cylinder i masz starą głowice na której masz kosmiczną kompresje której nie może przerzucić.
a jak wykręcisz świece i kręcisz wałem (nawet rozrusznikiem) to kręci jak głupi czy też ma ciężko?

Cylinder kupiłem kompletny z głowicą. Po wyjęciu świecy jest lżej, ale to niewielka różnica.

Mateusz Mga ... napisał:

...BTW piszą 0,05 i 0,07 a na szczelinomierzu jest 0.5 i 0.7 ocb?

.
Biega o to, że na szczelinomierzu MUSISZ mieć nadruk 0,05 i 0,07. Ty regulujesz na szczelinomierzu o 0,45 i 0,63 grubszym. Tu chodzi o setki milimetrów, a ty regulujesz na dziesiątkach mm. Nie dziw się, że sa problemy.

Najcienszy jest 0.15 i jest jak papier nie wyobrażam sobie cieńszej blaszki. A ułożenie tłoka? Mam napisy Std i In mam in do góry.

Mateusz Mga ... napisał:

Cylinder kupiłem kompletny z głowicą. Po wyjęciu świecy jest lżej, ale to niewielka różnica.

po wyjęciu świecy powinien się na rozruszniku kręcić jak głupi. A jak bez świecy kopiesz kopniakiem to też jest cięzko?
Może za ciasno złożyłeś

Rozrusznik wgl nie kręci z i bez świecy. Kopka jak już napisałem bez świecy lżej, ale to niewielka różnica precyzyjnie około 20%. Tak samo z zaworami na 0.10 (taki szczelinomierz mam najmniejszy) nie pali, a na 0.5 z kopki pali tylko obroty stoją na 6. Odpalam bez zamocowanej rury. Jutro koło 12 rurę daje do spawania zamocuje i dam znać jak z tymi obrotami.

Rozrusznik chodzi i skuter pali (słabe zero było). Obroty to już historia nie do uwierzenia. Cylinder okazał się mieć dziurę. Trafiłem na jakis fabryczny niedoruch. Temat do zamknięcia. Dzięki mordeczki za pomoc.

czyli słaba elektryka rozrusznika. Bhawo Ja

Tja, brawo... TY SYM sobie. ;P
^
Bo zasłużyłeś. ;-)
^
Już idę po liść laurowy. Dla ciebie samego, albo do kolejnej... zupy.

BTW. Z dziurą w cylindrze nic już nie idzie zrobić co? https://youtu.be/XqVYk0bTnhY