Kingway Hooligan 50 4T – Setup (?)
- This topic has 0 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 9 years, 7 months temu by
er00lek.
- AutorWpisy
- 23 kwietnia 2014 dnia 13:31 #163740
Siemanko wszystkim, jest to mój pierwszy post na tym forum, lecz jest ono mi znane od dłuższego czasu. 😉 Po dłuuuuższych przemyśleniach zdecydowałem się zorganizować trochę większą sumkę szmalu i zainwestować ją od razu w swój sprzęt.. Tak – Kingway Hooligan 4T, jestem jej drugim właścicielem. Jeśli chodzi o sam skuter na częściach seryjnych to na początku był dla mnie wystarczający, z racji pewnie takiej, że moja przygoda z tymi pojazdami dopiero się zaczynała ^^ Dobra, przechodząc do konkretów pod względem mechanicznym o maszynie wiem na prawdę mało. Sprzedawca twierdził iż skuter jest jeszcze zablokowany (Rocznik 08), a ja z kolei spotykam się z opinią iż one nie są w ogóle blokowane -.-. Jak to jest z tymi blokadami ? Są one czy ich w końcu nie ma 😀
A co do samego tuningu mechanicznego, taki set-up znalazłem na którejś ze stron i szczerze mówiąc pod względem kosztów w miarę by mi odpowiadał (Sprzęgło troszkę tańsze by się przydało) ^^
DANE TECHNICZNE SKUTERA: http://www.scigacz.pl/Kingway,Hooligan,50,5642.html
– Wariator Polini Speed Control
– Sprzęgło Stage6 Torque Control MKII d.107mm
– Dzwon Sprzęgła Stage6 Wing Cooler
– Pasek Naraku 729×17
– Wałek rozrządu Naraku Racing V2
I teraz moje dodatkowe pytania ;>:
– Części raczej nie będą wymieniane osobno (Tzn. Wariator + Sprzęgło + Pasek + Dzwon)
Jak myślicie czy skok mocy,przyśpieszenia,v-max byłby duży? Teraz jadąc w dwie osoby to tak 60 myślę maksymalnie po prostej. Moim celem byłoby osiągniecie np 70 + jeszcze możliwość podniesienia obrotów. Czy przy takim układzie samemu byłbym wstanie wyciągnąć nim 90km/h?– Ogumienie ;/ … Wczoraj padła mi tylnia opona (Po prostu zeszło z niej całkowicie powietrze,a dzisiaj się jeszcze za nią nie zabrałem. W razie czego jakie opony najlepiej inwestować ew. dętki. – Dzisiaj tak na prawdę dowiem się co tam się stało z tą oponą)
– Wałek rozrządu.. No właśnie, czy jego wymiana byłaby konieczna? – Raz, że dość dużo kosztuje, to dwa – Nie zmieniam cylindra więc de facto powinien wytrzymać. Kolejną rzeczą jest, że w internecie można znaleźć dość ciekawą informację o chińskich markach, a mianowicie, że skutery chińskiego pochodzenia są przystosowane do cylków 100cc, wpuszczając je do Europy zmieniane są na 50 cc i blokowane. Ile w tym prawdy ? Nie mam pojęcia.
– Czy przy takim setup’ie jaki przedstawiłem wyżej żadna część nie została by bardziej narażona na uszkodzenia po dodatkowej zmianie cylka na 72 cc (Jakiś sportowy do 230zł powiedzmy) ?
Zasypałem was trochę pytaniami, ale jak wiadomo – Kto pyta nie błądzi ^^. Z góry dziękuję za odpowiedź i czekam na rady już od tych bardziej doświadczonych ;p
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.