Kingway Coliber – co z nim zrobić

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Kingway Coliber – co z nim zrobić

Ten temat zawiera 16 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #268774

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam, mam Kingwaya Colibra
    V-max na prostej – 50/55 – zależy jaki ma dzień
    V-max z górki – 60/65 – ww

    Tu mam pytanie co z nim zrobić żeby był szybszy i zrywniejszy
    Przeczytałem już to całe forum, porobilem i albo nic nie daje, albo tego nie ma u mnie w skuterze.

    A więc:

    1. Piszę wykr?cię śrubę w gaźniku- takowej nie mam więc nie mam czego wykr?cię

    2.Blokada na wariatorze – „to taki pier?cionek za pierwszym przeciwtalerze – należy go wyciągnąć” – mówił, ok po 2H prób cię?kiego odkr?cania, bo nie miałem blokady wariatora udało się !! No, coś że się udało jak nie ma żadnego pier?cionka – eh?? Co z tym zrobić?

    3.Filtr paliwa – założyć większy, lepiej pojedzie. Nie ma sprawy kupiłem filtr taki jak moją piż??, V-max nie wzrasta, przyśpiecha również

    4.Wydech – z wydechem się jeszcze nie bawilem więc nic na ten temat nie powiem, jedyne co, że chce kupić „sportowy”za 200 zł

    5.Kabel CDI – o tym to już w ogóle mowa, ok rozbieram sqta, różowego kabla nie ma. Tu się nie spieram, bo nie wiem jak to wygląda w Colibrze, i tu prośba do was dordzy U?ytkownicy, czymożecie przedstawiż mi fotkę który to kabel jest tym CDI, w colibrze – za to bd dozgonnie wdziżczny

    Ok lecimy dalej…

    6.Filtr powietrza – nie robiłem bo nie mam dyszy

    7.Tuleja dystansowa nad przepustnic? – nie wiem gdzie to jest i nie wiem ile daje – na ten temat prosiłbym o fotkę i opis.

    Silnik jest czterosuwowy. Co z nim jeszcze zrobić, żeby jak najtaż?szym kosztem osięgnaż 80 km/h – więcej nie potrzebuje, 80 jest już bardzo dobre. Max ile mogę przeznaczyć to 150 zł – nie wilczaż do tego rury.
    Ha, najdziwniejsza sprawę jest to że pisze „skuter bardzo oszczłdny pali 2l/100 km ” Fajnie pisze, mój pali BAK/100 :/ Co drugi dzień jestem na stacji paliw. Napiszecie wyregulować gaźnik, ok ale nie wiem jak, mówił, że się reguluje jak jest świeca bardzo brudna, ja mam czy?ciutk?, a iglice mam na samym dole/gorze nie wiem jak to się mowi, ale jest na 100% ustawiona tak że pali mało [conajmniej powinien, ale pali tyle samo]
    Czy silnik jest już zatartył W seriwsię powiedzieli do 350 km max 35/h – zastosoważem się do ich rad, bodajże 3-4 ją złamałym jak się bardzo spieszyżem dałem mu 47 😀 Po 350 do ok 500 jeździłem do 50. Więc jakie prawdopodobie??stwo, że zatartył

    Dobra, bo się bardzo rozpisałem, mam nadzieje, że mi pomożecie, bo jestem nowiutki. Man nadzieje, że z waszł pomocą pojedzie te 80 😛
    PS – ile daje ten Kabel CDI na prędkością
    PS2. Są w nim wymienione rolki z 8g n 5,5g
    PS3. Leje paliwo 98
    PS4. Nie odsy?ajcie mnie do innych tematów.

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
    Patryk.

    #268775

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie wiem jak w colibrze ale to ~80km/h z górki powinno padło jechać.

    Mi się wydaje że to regulacja gaźnika jest potrzebna.

    A jak był zatarł to był nie odpali mistrzu :S

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 15%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka.
    #268776

    Anonimowy
    • Postów: 0

    coliber napisał:

    Ha, najdziwniejsza sprawę jest to że pisze „skuter bardzo oszczłdny pali 2l/100 km ” Fajnie pisze, mój pali BAK/100 :/ Co drugi dzień jestem na stacji paliw.

    Co do spalania. Mam chiż?czyka[jeszcze] i pali około 3 litrów i bak starcza na nie całe 100km na stacji jestem co dziennie, to już wina baku

    #268777

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Sama regulacja gaźnika wg. mnie nie przypieszy go o 30 km/h żeby jechać 80km/h, co zrobić, gdzie szperaż, co kupić żeby był jakikolwiek efekt. No i co z tym kabelkiem CDI? Macie fotkę, alebo bardzo szczegośowy opis, ale lepiej fotka.

    #268778

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ?cigażem się z Colibrem, (nie jest zrywny i ma słabe przyśpieszenie ) więc tak:
    możliwe że tyle pali przez zwiększony filtr paliwa i przez to mieszanka nie jest taka jak powinna był. Jak jest za dużo paliwa to nie jest wcale lepiej bo może się dławiż. Radzł załóż sportowy wydech, i porzłdna regulacja i powinieneś zobaczyć ogromną różnicę.
    Aha prawie zapomniałem masz wszystkie blokady ściągnięte ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #268779

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jest przecież napisane co ściągnąć a co nie -_-

    #268780

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie pomagasz w ogóle…

    #268781

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ch?opie nie oszukuj się to nie dwusuw.
    To nie poleci 80. To, że inni mają tyle na liczniku jak jadł wcale nie oznacza, że są szybsi od ciebie. U ciebie po prosrtu nie przek?amuje licznik.
    Na pewno da rade coś jeszcz z niego wycisn??, ale bardzo nie wiele. Może te 65-70 ci poleci na prostej ale potrzeba szpeca dobrego a nie takie chażupnictwo.

    #268782

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jaki wydech polecacie do KINGWAYA? – Ja myślałemnad tym co oni proponują, ten z Kingwaya, bo niewiem czy inne bd pasować.
    Powie mi ktoś może tym kablu CDI?

    #268783

    Anonimowy
    • Postów: 0

    KruczeK, no pewnie to nie dwusuw żeby był taki szybki np moja Aprilka wyciąga mi 100 na prostej a z górki v-max 120
    a co do COLIBERA to moja siostra ma takiego 2,5 miesiąca go ma i zrobiła 2000km i już zaczęły się problemy nie chciał odpalać gasą podczas jazdy i podobno była to kostka główna to ją wymienili pochodzić trochę i znowu moduł a teraz miała był wymieniana instalacja ale cudownie sam zaczął chodzić
    Z nim jest tak, że jak ma dobry dzień to jedzie szybko wszystko fajnie.A jak zły to nawet nie odpala :-/ I zdjęcie blokad nic nie da mi się wydaje, że może pogorszył 😉

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 17 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie