Kingway Barracuda 50 nie odpala
- This topic has 6 odpowiedzi, 2 głosy, and was last updated 8 years, 9 months temu by Sebastian Twaróg.
- AutorWpisy
- 4 czerwca 2015 dnia 07:22 #191914
Witam
Mam problem ze skuterkiem otóż .Jechałem z górki dość szybko bo około 70km/h i gdy zjechałem skuter stracił moc i nie ragował na manetkie więc go zgasiłem a potem już nie chciał mi odpalić :/
Mógł się zatrzeć cylinder ? i jakie są objawy zatartego cylindra/rozwalonego wału ?
Nie wiem czym może być spowodowany problem 🙁
Proszę was drodzy forumowicze o pomoc5 czerwca 2015 dnia 17:37 #191988Objawami zatarcia jest brak lub słaba kompresja. Gdyby padł Ci wał, to nie byłbyś w stanie kręcić silnikiem.
7 czerwca 2015 dnia 09:12 #192089a nie wiesz co to mogło się stać ? paliwo dochodzi i iskra też jest ?
Są jakieś znaki na kole magnesowym może to się coś przestawiło ?7 czerwca 2015 dnia 09:43 #192091może to być wina modułu cdi ? bo koelga co zna sie na motorach tak mi powiedział
7 czerwca 2015 dnia 10:50 #192098Sebastian Tw… napisał:
może to być wina modułu cdi ? bo koelga co zna sie na motorach tak mi powiedział
Jeżeli jest iskra, to wątpię. Chyba, że magicznym sposobem przestawił się kąt zapłonu. Najlepiej, jakbyś zmierzył kompresję cylindra manometrem. Jesteś pewien, że paliwo dochodzi w odpowiedniej dawce? W skuterach często pada kranik paliwa, który jest odpowiedzialny za dawkowanie paliwa. Duszenie się silnika przy dodawaniu gazu jest objawem braku paliwa. Doradzałbym przeczyścić gaźnik i zerknąć na stan filtra i przewodów paliwowych. Może czas na wymianę.
7 czerwca 2015 dnia 14:32 #192124gaźnik został wyczyszczony jak i również filter powietrza :/
Niestety nie posiadam manometru ale pożycze od kogoś i dam znać 🙂 ile powinna mieć bar kompresja ?
8 czerwca 2015 dnia 16:11 #192194dodam że po zdjęciu wężyka doprowadzającego paliwo od kranika podciśnienia do gaźnika i jego założeniu oraz kopnięciu w kompe
strzela z cylindra/tłumnika nwm :/ - AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.