Kingway Barracuda 2T.

Witam!
Zakładam ten temat z racji tego, że jest kilku posiadaczy na forum i ten model zasługuje, na swój temat dotyczący i napraw, jak i wymiany zdań co do modelu. Zapraszam do rozmowy ;) P.S. Proszę o wpisanie się tych, którzy model posiadają z racji np. żeby było wiadomo do kogo się kierować. Ja posiadam jak by co ;D

Pamiętam jak kupowałem mojego, że miałeś swoim przebujane już koło 500... Na dzień dzisiejszy mniej więcej podobny mamy przebieg ;)

No, nie jeżdżę dużo. Ostatnio kilka razy w ciągu tygodnia zdarzało mi się do miasta jechać (10km w jedną stronę). Czasami nawet 2 razy na dzień no i się nazbierało. Jutro nie wiem, ale być może jutro też będę musiał jechać bo mam na 12:35 do szkoły ;)

Ja generalnie tylko do pracy... Ale niedaleko mam... ok 5km...
Ostatnio miałem małą awarie... Jechałem... stracił moc... zgasł...
Trochę poćwiczyłem sobie przy nim... Okazało się, że świeca się "zasmoliła" za bogatą mieszanką... Wyczyściłem i pojechał dalej...
Dziś zmieniłem świece na NGK

No, NGK robi dobre świece ;) A ile Ci barracuda pali i jaki V-max? Mi około 3,5l pali. V-max kiedyś był 69km/h. Teraz 62-63km/h, ale według mnie jest to sprawa przeczyszczenia gaźnika. Przy przeglądzie powiem co i jak, to pewnie zrobią.

Pali ok. 4L... A co do vmax to ciężko stwierdzić... bo mam licznik do 60 wyskalowany ;)
Ale podobnie na prostej... tzn coś koło 70 wydaje mi się... a z górki myślę, że jeszcze więcej... Prędzej po obrotach mogę powiedzieć jak idzie :) [jeżeli dobrze pokazuje]

Mam do sprzedania taki skuter

http://warszawa.gumtree.pl/c-Samochody-Sprzedam-motocykle-skutery-Kingway-Barracudy-Stan-B-DB-Alarm-Gratis-PILNE-W0QQAdIdZ315116244

Taaa... Śmieszna cena. Jeszcze w tym sezonie dało się kupić barracudy po 1999zł nowe, a tu używana 1700zł... Ale audio fajnie masz zrobione ;)

CzechuXX napisał:

Pali ok. 4L... A co do vmax to ciężko stwierdzić... bo mam licznik do 60 wyskalowany ;)
Ale podobnie na prostej... tzn coś koło 70 wydaje mi się... a z górki myślę, że jeszcze więcej... Prędzej po obrotach mogę powiedzieć jak idzie :) [jeżeli dobrze pokazuje]

Ty nie masz liczniku elektronicznego?, bo widziałem na yt jakiś koleś barracudą miał licznik nieelektroniczny(może barracuda miała 2 serie w 2008 roku?). Ja mam skuter 3 lata, przebieg 6000 km, wymieniałem cewkę bo padła, święcę kilka razy(jeżdżę tylko na NGK R), taki łącznik co łączy króciec ssący z gaźnikiem bo pękł, gąbka od filtra powietrza(jeżdżę dużo po piaskach), moduł na odblokowany(tuning), wymieniałem również pasek ponieważ coś go ucina po 3000 km prędkość z 65 zrobiła się 50, a pasek skróciło z 17 na 14mm szerokości, po wymianie 70-75km/h, dysza 80, wyjąłem tą rurkę(blokada) z przykrywy od filtra powietrza, problem z elektryką ponieważ rozładowuje mi się akumulator(z 4 nowe już, żaden mechanik nie wie o co chodzi bo niby normalnie ładuje) teraz coś mi szoruje w przekładni, zapewne się jakieś łożysko posypało, ale na razie chodzi więc nie będę rozbierał przekładni

Po wymianie paska,dyszy 80, i tej rureczki z filtra powietrza, skuter mimo wagi własnej (110kg bez benzyny i olejów) rwie w miejscu jak ruszam. Jak kupowałem skuter(1 czerwiec 2009r) to kosztował on 3700 zł nowy, a u was jak? jeszcze mi się urwała tuleja co trzyma mechanizm na tarczy w przednich hamulcach ale ojciec ma migomat(lepsza wersja spawarki) i dobrze spawa to coś nadłubał. Zaliczyłem też kilka szlifów( gdy go kupiłem za duży był ten skuter dla mnie w 5 klasie podstawówki ;d), ostatnio deszcz mnie spotkał=piach na asfalcie+woda+duża prędkość=szlif ;d

Ja kupiłem w 2010 za 2800zł ;) Mi nie wiem, czemu spadł V-max, być może to samo... Jak będę miał przegląd to powiem im wprost, że skuter ma działać tak jak działał i tyle...
Liczniki były montowane różnie, zależy od wyposażenia. To teraz jak Ci 70-75km/h idzie to ładnie ;)

Kupowałem z licznikiem elektronicznym ale dostałem z analogowym bo "mogę dostać z elektronicznym ale one są wszystkie zawilgocone to od początku nie będzie działał albo w szybkim czasie się zepsuje a w serwisie i tak wymienią na analogowy".
Na początku tego roku za sam skuter zapłaciłem 2000zł. To akurat była ta fala tanich kingwayów... Jedną z ostatnich sztuk wyrwałem i znowu poszły do góry o kilka stówek...

Ryglos nasze niby były bez blokad... Ale dziwi mnie to, że jak podniose koło i odkręcam manetke to kręci się max do 10tyś obrotów...

Nie wiem, ale w czasie jazdy więcej na pewno kręci. Tak to nie sprawdzałem ile max. Tyle, że mi się licznik na 11tys. kończy ;D A podczas jazdy i tak więcej kręci.

No to ciekawe... Bo mój obrotomierz przy 60 pokazuje 8tyś obr[i już licznik zamyka] a czasami na prostej uda mi się do 10tyś wykręcić... Myślę, że jest już coś koło 70km/h... Prędkość dobrze pokazuje bo porównywałem z samochodem porównywałem...

Ryglos, na elektronicznym, obrotomierz fałszuje, u mnie wskazuje na 1/2 gazu 11tysięcy obrotów co jest niemożliwe w serii, u mnie z blokad znalazłem tylko dyszę za małą, rurka w filtrze powietrza i moduł blokowany. U ciebie może być to samo z paskiem bo znam dużo osób co im te paski ścina i vmax spada

PAT mówisz o takiej plastikowej rurce co jest skierowana w strone wlotu powietrza?

Nie wiem o której ty mówisz, ale ja o tej co jest w przykrywie od filtra powietrza, ona przeszkadza w wlocie powietrza bo jest tak jakby spowolnieniem, po jej zdjęciu, skuter nabrał bardziej głosu typu bass i jest zrywniejszy

Pat, chyba właśnie zobaczę do tego paska. Wiesz może jakie są seryjne jego wymiary?

zrobię zdjęcie i wrzuce... może jutro mi się uda...

788x17x28. U mnie z boku normalnie na starym są kawałki zdartego paska aż widać nitki z boku

Dzięki. Chyba sprawdzę w któryś dzień.