Kilka pytań Ventus-Moto Grand 4T

Witam.
Nabyłem niedawno skuterek ale jestem zielony w jego kwestii więc mam parę pytań do Was. Wertuję forum ale nie wszystko jest dla mnie jasne. Co prawda wymieniłem sam olej i wyczyściłem filtr powietrza wg zaleceń ale nie wiem np:
1. często piszecie w "rozwiązaniach" problemów ze skuterkami aby posiadacz -wyczyścił gaźnik. Ale jak to się robi?Należy go zdemontować?
2. czy przez regulację gaźnika rozumie się ustawienie wolnych obrotów jakąś tam śrubką? (jeszcze nią nie kręciłem ale chyba jest u mnie pod siedziskiem)
3. kiedy sprawdza się świecę to jaki kolor powinna mieć? i kiedy powinno się ją wymienić?
4. mój skuter ma 5100km przejechane, czy powinienem obejrzeć pasek napędowy? ( tylko gdzie go szukać, czy powinienem odkręcić ten korpus który łączy silnik z tylnym kołem?)
5. Bezpieczniki są na kabelkach obok akumulatora czy może jak wyjmę akumulator to gdzieś pod podłogą jest jeszcze jakaś puszka z nimi?

p.s. napisałem już jednego posta i podałem że mam 2T.... mój błąd..

Proszę o pomoc doświadczonych posiadaczy..

MÓJ SILNIK : BD50QT-15

Jaki to skuter, bo ten silnik to nic nie mówi...

1. tak gaźnik trzeba wyciągnąć i rozebrać. Potem się czyści sprężonym powietrzem
2. wolne obroty i skład mieszanki
3. kolor kawy z mlekiem (jasnobrązowy). czyścić co 2-3 tyś zmieniać co 5 tyś.
4. Zależy jaki skuter, jak chińczyk to warto sprawdzić, jak np. Kymco to możesz sprawdzić pierwszy raz po 10 000. Pasek jest pod pokrywą przekładni.
5. bezpiecznik jest jeden, czasem dwa. Nie ma żadnych puszek. Zależy jaki skuter - nie podałeś jaki model to nie możemy powiedzieć dokładnie.

Madi, 1, 2, 3, 4 dzięki ....
5 ? Jak to nie podałem , przecież jest w tytule Ventus-Modo Grand oraz w opisie "MÓJ SILNIK : BD50QT-15 " ..

p.s.
jak ktoś by chciał jeszcze cos wpisać to chętnie przeczytam....

Aaa sorry za gapiostwo ;D

I jeszcze taka kwestia:

Ma ktoś albo gdzie znajdę jakiś schemat silnika i podzespołów do mojego skutera?

Mam do Was pytanko.