Kilka pytań odnośnie Rometa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #148431 Reply
    99Dawid
    Użytkownik
    • 2
    • 3Postów:

    Witam. Posiadam Rometa 717 4T AC. Nie zadowala mnie jego moc oraz trochę prędkość maksymalna i przyspieszenie. Mam kilka pytań odnośnie niego (nie tylko):
    1. Która opcja byłaby najlepsza:
    – sprzedaż Rometa i kupno motoroweru (Barton Fighter/Sprint),
    – sprzedaż Rometa i kupno skutera 2T (Barton Firefox, Keeway F-Act Evo, Romet 767),
    – swap silnika na p/g lub nowe, chińskie 2T,
    – tuning Rometa (cylinder 80, wydech przelotowy).
    2. Który motorower bardziej polecacie – Barton Fighter czy Barton Sprint? I jak to w końcu jest z biegami: wszystkie w dół czy tak jak w motocyklach?
    3. Ile wart jest Romet 717 4T AC wyciągnięty z salonu w 2012, przebieg 2100, opłacony, zadbany, bezwypadkowy, full seria (+ 2 kaski i kufer)?

    Z góry dzięki za odpowiedzi

    #148432 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Kup do niego Cylinder airsal 80cc 4t. Po dotarciu vmax ok. 80kmh Realne. Kolega ma i jest bardzo zadowolony. Moc niesamowita. Ja do mojego fresco zamonotowalem (110kg skuter) i jedzie 75kmh gps. Cylek 300zl + glowica to razem 400zl.

    #148435 Reply
    Wojciech Potulski
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    mam pytanko w sprawie rometa jechalem z pracy zrobil sie slaby a dzisiaj wogole nie odpalil

    #148436 Reply
    Wojciech Potulski
    Użytkownik
    • 0
    • 2Postów:

    nawet sie nie odezwal jaka moze byc przyczyna

    #148440 Reply
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Wojciechu, tutaj wróżek raczej nie ma, tutaj są tylko… sami skuterowi celebryci. 😀

    Paliwo dobrej jakości, zapłon jako taki z dobrą iskrą na świecy, aku na full i inne pewnie pokrewne sprawy z takich tych forumowych tutaj oczywistych oczywistości.
    Działaj, przecież masz jeszcze sprawne te dwie ręce. 😀

    #148441 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:

    Należy podstawowe rzeczy sprawdzić w takiej sytuacji:
    – Świeca (Czy jest iskra)
    – Przeczyścić gaźnik, Filtr powietrza)
    – Sprawdzić wszystkie przewody paliwowe
    – Sprawdzić kompresje

    Napisz ile skuter ma przebiegu, Czy w nim wcześniej coś grzebałeś czy po prostu z dnia na dzień tak się stało. Pozdrawiam.

    #148470 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    Dawidek najlepszym rozwiązaniem byhło by tak jak podałeś sprzedanie i kupienie 2t ponieważ skutery fabryczne mają już dopracowaną rame do silnika jak chciałbyś swapa zrobić to interes nie opłacalny .
    Ja mam Rometa 700 w 2t i koła 12 przebieg 800km przyspieszenie do 50 8 sek przy czym spalanie 20zł/100km jak lubisz jak rwie na koło to polecam ci go bo już kilka razy dodałem gazu na zakręcie i skręcałem kierownicą jak żuciło nabok (nie przewruciłem się) jak byłbyś zaintereowany to wpisz w tablica romet 700 bo mam go do piątku za 2300zł

    #148471 Reply
    Quantumek
    Użytkownik
    • 111
    • 716Postów:
    #148483 Reply
    99Dawid
    Użytkownik
    • 2
    • 3Postów:

    Właśnie chciałem napisać, że przemyślałem sprawę swapa na 2T lub kupna 2T i nie widzi mi się ten pomysł ze względu na spalanie 2T i dźwięk, który wydaje. Jedyne opcje to tuning Rometa lub kupno Bartona Fightera/Sprinta z cylindrem 80 ccm. Tylko która jest lepsza? Do Rometa wsadziłbym cylinder Airsal Sport + głowica WM Motor i wydech przelotowy, co wyniosłoby ok. 500 zł. Druga opcja to kupno Bartona za ok. 3000 zł i natychmiastowy „tuning” na 80 ccm. Mówią, że ze skrzyni manualnej można więcej z silnika „wyciągnąć”, z czym się zgadzam. Co jednak byłoby lepsze? Dodam również, że chodzi mi o jazdę we dwie osoby na dosyć pagórkowatym terenie.

    #148490 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    Dawid czy jak iwem ze duzo spala ? mi wystarcza 20zł na przejechanie 100km

    #148493 Reply
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    martin1996a napisał:

    Dawidek najlepszym rozwiązaniem byhło by tak jak podałeś sprzedanie i kupienie 2t ponieważ skutery fabryczne mają już dopracowaną rame do silnika jak chciałbyś swapa zrobić to interes nie opłacalny .
    Ja mam Rometa 700 w 2t i koła 12 przebieg 800km przyspieszenie do 50 8 sek przy czym spalanie 20zł/100km jak lubisz jak rwie na koło to polecam ci go bo już kilka razy dodałem gazu na zakręcie i skręcałem kierownicą jak żuciło nabok (nie przewruciłem się) jak byłbyś zaintereowany to wpisz w tablica romet 700 bo mam go do piątku za 2300zł

    Skuter 50cc w 2t rwie na koło z gazu ?

    #148495 Reply
    BTSJakub
    Użytkownik
    • 6
    • 47Postów:

    Ja w barton Fighterze cylinder 72ccm miałem orginalnie. V-max 89 GPS.

    #148504 Reply
    martin1996a
    Użytkownik
    • 47
    • 546Postów:

    Co sylwek nie wierzysz ? to uwież

    #148511 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    martin1996a napisał:

    Co sylwek nie wieżysz ? to uwież

    Idź się pouczyć języka polskiego i nie fantazjuj więcej.

    #148521 Reply
    mateusz2702
    Użytkownik
    • 1
    • 7Postów:

    Tuning rometa jak najbardziej. Ja do swojego rometa 717 4t wlozylem cylek 100ccm chinski czyli tam ma 51mm tlok , wariator z TopRacin
    a gaznika i dysz nie ruszalem. Efek jest taki ze lece 80km/h GPS a przyspieszenie nieziemskie bo tak zrobiony ; >
    Koszt okolo 300zł spalanie 3l na dotarciu.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Kilka pytań odnośnie Rometa
Twoje informacje:




Back to top button