Witam, mam kilka pytam odnośnie serwisu skutera przed sezonem i w trakcie.
1. Czy można myć filtr powietrza w płynie do naczyń i czy można go nasączać olejem do silników 2t?
2. Chodzi o blokadę: dopalacz spalin
a) czy po odcięciu, zamiast spawać można zakleić to klejem dwóskładnikowym(tym co robi się twardy jak stal)
b) gdy już odetnę tą rurkę to zostają mi dwa końce- ten przy rurze wydechowej co trzeba zaspawać(zakleić), i ten co leci do tego dopalacza spalin - skoro leciały tam spaliny to po odcięciu leci tam powietrze- więc czy go zostawić w spokoju czy też go zakleić? Bo jak zostawić nie zaklejony to trzeba będzie regulować gaźnik.
3. Czy ten moduł będzie dobry do odblokowania:http://allegro.pl/modul-zaplonowy-racing-2t-zipp-quantum-axis-gt5-rs-i2259706633.html , i jak połączyć te kabelki?
4. Wie ktoś gdzie jest śruba spustowa oleju przekładni i która jest do wlewania? Skuter: zipp triad 3, silnik 1p40qmb.
5. Może ktoś bardzo dokładnie - krok po korku, i z wyjaśnieniem jak skuter ma się zachowywać - wyjaśnić regulację gaźnika?(czytałem wiele poradników ale kiepsko idzie mi zrozumienie tego wszystkiego)
6. Czy do wykręcenia świecy jest potrzebny jakiś specjalny klucz? I jak dokładnie wykręca i wkręca się tą świecę?
7. Wie ktoś może gdzie są blokady w barton energy?
8. czy przy wyłączonym silniku, gdy poruszam manetką to mogę zalać skuter(z kolegą się przekomarzałem, i stąd to pytanie)
9. Przy klamce hamulca przedniego jest taki tłoczek w uszczelce który popycha płyn hamulcowy - mam tą uszczelkę popękaną ale nie cieknie i płynu jest dużo, czy muszę niezwłocznie wymieniać tą uszczelkę? ile to może kosztować?(mechanik lubi zdzierać kasę)
10. Czy popsikanie tarczy hamulcowej wd40 może spowodować znaczne osłabienie hamowania i czy po jakimś czasie siła hamowania wróci do poprzedniego stanu?(zakładając że hamowanie osłabnie, bo przecież wd40 to także smar)
Nie mówcie żebym użył wyszukiwarki bo używałem i nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie pytania, a nawet jeśli to były dla mnie niewystarczające.
Pozdrawiam!