Kilka pytań, dotyczących serwisu skutera.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #57497
    Szefuniko
    Użytkownik
    • 8
    • 195Postów:

    Witam, mam kilka pytam odnośnie serwisu skutera przed sezonem i w trakcie.
    1. Czy można myć filtr powietrza w płynie do naczyń i czy można go nasączać olejem do silników 2t?
    2. Chodzi o blokadę: dopalacz spalin
    a) czy po odcięciu, zamiast spawać można zakleić to klejem dwóskładnikowym(tym co robi się twardy jak stal)
    b) gdy już odetnę tą rurkę to zostają mi dwa końce- ten przy rurze wydechowej co trzeba zaspawać(zakleić), i ten co leci do tego dopalacza spalin – skoro leciały tam spaliny to po odcięciu leci tam powietrze- więc czy go zostawić w spokoju czy też go zakleić? Bo jak zostawić nie zaklejony to trzeba będzie regulować gaźnik.
    3. Czy ten moduł będzie dobry do odblokowania:http://allegro.pl/modul-zaplonowy-racing-2t-zipp-quantum-axis-gt5-rs-i2259706633.html , i jak połączyć te kabelki?
    4. Wie ktoś gdzie jest śruba spustowa oleju przekładni i która jest do wlewania? Skuter: zipp triad 3, silnik 1p40qmb.
    5. Może ktoś bardzo dokładnie – krok po korku, i z wyjaśnieniem jak skuter ma się zachowywać – wyjaśnić regulację gaźnika?(czytałem wiele poradników ale kiepsko idzie mi zrozumienie tego wszystkiego)
    6. Czy do wykręcenia świecy jest potrzebny jakiś specjalny klucz? I jak dokładnie wykręca i wkręca się tą świecę?
    7. Wie ktoś może gdzie są blokady w barton energy?
    8. czy przy wyłączonym silniku, gdy poruszam manetką to mogę zalać skuter(z kolegą się przekomarzałem, i stąd to pytanie)
    9. Przy klamce hamulca przedniego jest taki tłoczek w uszczelce który popycha płyn hamulcowy – mam tą uszczelkę popękaną ale nie cieknie i płynu jest dużo, czy muszę niezwłocznie wymieniać tą uszczelkę? ile to może kosztować?(mechanik lubi zdzierać kasę)
    10. Czy popsikanie tarczy hamulcowej wd40 może spowodować znaczne osłabienie hamowania i czy po jakimś czasie siła hamowania wróci do poprzedniego stanu?(zakładając że hamowanie osłabnie, bo przecież wd40 to także smar)
    Nie mówcie żebym użył wyszukiwarki bo używałem i nie znalazłem odpowiedzi na wszystkie pytania, a nawet jeśli to były dla mnie niewystarczające.

    Pozdrawiam!

    #57498
    a123659
    Uczestnik
    • 35
    • 2 527Postów:

    1. Jeśli nie jeździsz dużo po polnych drogach to raczej tak. Ja tak robie.
    6. Tak, jest klucz do świec, jeśli posiada się skuter, czy samochód to jest on niezbędny.

    #57501
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Oj szefuniko, nie za duzo tych pytań na raz..?

    1-tak
    2-nie
    3-w zależności od kostki i układu pinów
    4-wie
    5-czytac ze zrozumieniem
    6-tak
    7-wie
    8-tak
    9-niezwłocznie nie, ale w najbliższej przyszłości
    10-tak

    #57512
    Szefuniko
    Użytkownik
    • 8
    • 195Postów:

    Cóż, ja pytam na poważnie. Pietro – twoje odpowiedzi za dużo to tutaj nie wnoszą. No ale ja nic nie poradzę. Co do pytania 1: tak czyli że mogę myć w płynie do naczyń czy tak, że mogę go nasączać olejem do 2t? Pytanie nr.2 nie jest pytaniem na które oczekuje odpowiedzi tak/nie.

    #57515
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

    Szefuniko napisał:

    Cóż, ja pytam na poważnie. Pietro – twoje odpowiedzi za dużo to tutaj nie wnoszą. No ale ja nic nie poradzę. Co do pytania 1: tak czyli że mogę myć w płynie do naczyń czy tak, że mogę go nasączać olejem do 2t? Pytanie nr.2 nie jest pytaniem na które oczekuje odpowiedzi tak/nie.

    Jakie pytania, takie odpowiedzi 😉

    1-tak, możesz myć w płynie do naczyń i nasączyć olejem do 2T
    2-nie, nie możesz kleić klejem otworu po odciętym zawirowaczu spalin

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button