! Forum Skutery Kilka pytań!

Tagi: 

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe dekuba33 dekuba33 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #144671
    Zdjęcie profilowe dekuba33
    dekuba33
    Użytkownik
    • Postów: 74

    Witam! 1. Ostatnio skuter zaczął mi zamulać przy ruszaniu, po prostu brakuje mu benzyny. Czy może to być spowodowane przez zmianę filtru paliwa na znacznie mniejszy od seryjnego?
    2. Czy możliwe jest zużycie się rolek po 2 tyś km?
    3. Gaśnięcie podczas ruszania i delikatne przerywanie przy maksymalnie odkręconą manetką jest związane ze świecą?

    Pozdrawiam!

    #144687
    Zdjęcie profilowe michal98
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    Rolki po tym przebiegu powinny być ok a świece wymień na NGK. A Filtr też może być jak masz za mały…

    Routery to dobre
    skutery, bo ciągną jak
    renifery. Mają w zanadrzu
    trzy konie i robią dziurę w
    betonie.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kup motocykl Triumph i zyskaj do 25%

    Wyprzedaż Triumph w ramach akcji Używany Gwarantowany. Skontaktuj się z autoryzowanym dealerem i kup sprawdzony motocykl z niewielkim przebiegiem bez ryzyka. Skorzystaj także ze specjalnych rabatów w ramach wyprzedaży nowych motocykli z rocznika 2019.
    #144699

    Michał Romek
    Użytkownik
    • Postów: 1

    Propo 3 punktu mam tak samo w peugeocie vivacity 3. Świece możesz sprawdzić. Na pewno jak dajesz mu gaz a on gaśnie to musisz wyregulować gaźnik. Sprawdź jeszcze filtr paliwa, bo może być zatkany i dlatego masz nieregularne obroty.

    http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1360704677.jpg

    „1,2 – Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej.

    3,4 – Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna jest zbyt niska.

    5,6 – Świece zaolejone. Silnik czterosuwowy wymaga remontu,gdyż olej przedostaje się przez pierścienie lub prowadnice zaworowe do komory spalania. Silnik dwusuwowy jest zasilany mieszanką zbyt bogatą w olej.

    7,8,9,10 – Zeszkliwione w wyniku działania temperatury, dodatki uszlachetniające do benzyny, pokryły izolator. Głównie chodzi tu o związki ołowiu. Powstałe szkliwo dopomaga w upływaniu iskry po izolatorze. Świece do wymiany.

    11,12 – Osady popiołu pochodzącego ze spalonych dodatków zawartych w oleju i paliwie.

    13,14 – Stopiona elektroda centralna na skutek ciągłego przegrzewania silnika. Powodem przegrzewania może być paliwo o zbyt niskiej liczbie oktanowej lub zbyt wczesny zapłon spowodowany złą regulacją, wypaleniem zaworu wylotowego czy nagarem w komorze spalania.

    15 – Zespawanie elektrod z przyczyn wymienionych w pkt 13 i 14 przy zwiększonym udziale nagaru.

    16,17 – Świece zużyte, elektrody wypalone. Świeca nr. 16 pracowała zbyt długo w silniku całkowicie sprawnym, a świeca nr. 17 pracowała w silniku zużytym.

    18 – Mechaniczne uszkodzenie izolatora podczas montażu lub podczas pracy świecy w cylindrze.

    Żyjesz więcej w ciągu pięciu minut przy całkowicie otwartej przepustnicy niż niektórzy w ciągu całego życia”
    #144704
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Oj tam, tylko te NGK. Ja miałem Torch-a i wcale nie była gorsza.

    #144721
    Zdjęcie profilowe michal98
    michal98
    Użytkownik
    • Postów: 501

    Ale torch to zamiennik NGK

    Routery to dobre
    skutery, bo ciągną jak
    renifery. Mają w zanadrzu
    trzy konie i robią dziurę w
    betonie.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #144787
    Zdjęcie profilowe dekuba33
    dekuba33
    Użytkownik
    • Postów: 74

    Dzisiaj pojeździłem skuterem i zauważyłem że szarpanie jakby nie dostawał paliwa zdarza się tylko rano;( Czym może to być spowodowane.???
    Rano zawsze wystawiam go z garażu i włączam na 5 min. poczym ruszam i nie mogę wyjechać na droge bo zaraz się dławi. Ale jak wracam ze szkoły o godz 14 to już jest wporzo. Co to może być?

    #144912
    Zdjęcie profilowe dekuba33
    dekuba33
    Użytkownik
    • Postów: 74

    Dzisiaj trochę pobawiłem się gaźnikiem i problem minął heh

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie