Kilka pytań!

Tagi: 

Wyświetlanie 6 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #144671
      dekuba33
      Użytkownik
      • Postów: 74

      Witam! 1. Ostatnio skuter zaczął mi zamulać przy ruszaniu, po prostu brakuje mu benzyny. Czy może to być spowodowane przez zmianę filtru paliwa na znacznie mniejszy od seryjnego?
      2. Czy możliwe jest zużycie się rolek po 2 tyś km?
      3. Gaśnięcie podczas ruszania i delikatne przerywanie przy maksymalnie odkręconą manetką jest związane ze świecą?

      Pozdrawiam!

    • #144687
      michal98
      Użytkownik
      • Postów: 501

      Rolki po tym przebiegu powinny być ok a świece wymień na NGK. A Filtr też może być jak masz za mały…

    • #144699
      Michał Romek
      Użytkownik
      • Postów: 1

      Propo 3 punktu mam tak samo w peugeocie vivacity 3. Świece możesz sprawdzić. Na pewno jak dajesz mu gaz a on gaśnie to musisz wyregulować gaźnik. Sprawdź jeszcze filtr paliwa, bo może być zatkany i dlatego masz nieregularne obroty.

      http://obrazki.elektroda.pl/6715099200_1360704677.jpg

      „1,2 – Izolator ma szarawy lub brązowawy nalot. Spalanie w normie (prawidłowe). Świeca o dobrze dobranej wartości cieplnej.

      3,4 – Świece zakopcone. Mieszanka paliwowo-powietrzna wytwarzana w układzie dolotowym, jest zbyt bogata lub świeca nie oczyszcza się samoczynnie, bo jej wartość cieplna jest zbyt niska.

      5,6 – Świece zaolejone. Silnik czterosuwowy wymaga remontu,gdyż olej przedostaje się przez pierścienie lub prowadnice zaworowe do komory spalania. Silnik dwusuwowy jest zasilany mieszanką zbyt bogatą w olej.

      7,8,9,10 – Zeszkliwione w wyniku działania temperatury, dodatki uszlachetniające do benzyny, pokryły izolator. Głównie chodzi tu o związki ołowiu. Powstałe szkliwo dopomaga w upływaniu iskry po izolatorze. Świece do wymiany.

      11,12 – Osady popiołu pochodzącego ze spalonych dodatków zawartych w oleju i paliwie.

      13,14 – Stopiona elektroda centralna na skutek ciągłego przegrzewania silnika. Powodem przegrzewania może być paliwo o zbyt niskiej liczbie oktanowej lub zbyt wczesny zapłon spowodowany złą regulacją, wypaleniem zaworu wylotowego czy nagarem w komorze spalania.

      15 – Zespawanie elektrod z przyczyn wymienionych w pkt 13 i 14 przy zwiększonym udziale nagaru.

      16,17 – Świece zużyte, elektrody wypalone. Świeca nr. 16 pracowała zbyt długo w silniku całkowicie sprawnym, a świeca nr. 17 pracowała w silniku zużytym.

      18 – Mechaniczne uszkodzenie izolatora podczas montażu lub podczas pracy świecy w cylindrze.

    • #144704
      Kisiu1981
      Użytkownik
      • Postów: 4 647

      Oj tam, tylko te NGK. Ja miałem Torch-a i wcale nie była gorsza.

    • #144721
      michal98
      Użytkownik
      • Postów: 501

      Ale torch to zamiennik NGK

    • #144787
      dekuba33
      Użytkownik
      • Postów: 74

      Dzisiaj pojeździłem skuterem i zauważyłem że szarpanie jakby nie dostawał paliwa zdarza się tylko rano;( Czym może to być spowodowane.???
      Rano zawsze wystawiam go z garażu i włączam na 5 min. poczym ruszam i nie mogę wyjechać na droge bo zaraz się dławi. Ale jak wracam ze szkoły o godz 14 to już jest wporzo. Co to może być?

    • #144912
      dekuba33
      Użytkownik
      • Postów: 74

      Dzisiaj trochę pobawiłem się gaźnikiem i problem minął heh

Wyświetlanie 6 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button