Keway matrix problem z olejem

Witam potrzebuje pomocy/porady na temat mojego skutera KEEWAY matrix 2007. A mianowicie wczoraj zamontowalem nowy cylinder zamiast seryjnego 50 wmontowalem 70. Niby wszystko ładnie odpalił ale gdy chwilkę pochodzi przegrzewa się i gaśnie a od dołu widać że kapie olej i dymi cały cylinder myślałem alby zlikwidować dozownik oleju i przerobić go by lać do baku gotową mieszankę ale czy to rozwiąże mój problem i przestanie się momentalnie przegrzewać oraz dymić z cylindra ? Proszę o pomoc

a po tej zmianie pojemności dostosowałeś gaźnik?
a olej skąd kapie?

Gaźnika nie zmieniałem
Dokładnie nie wiem ale zbiera sie pod wałem

pod wałem się zawsze zbiera bo pod wałem jest jeszcze dno karterów.
Ty zapewne masz na myśli że pod silnikiem się zbiera. Ale ja się nie pytam gdzie się zbiera i skąd kapie (bo to wiadomo że z najniższego punktu) tylko skąd cieknie.
Więc weź szmatkę albo rolke papieru, Wytrzyj ten olej spod silnika i zobacz skąd płynie.
A z gaźnikiem dałeś ciała. Po zmianie pojemności gaźnik trzeba co najmniej wyregulować - na ogół też się nie obejdzie bez wymiany dyszy.
Inaczej gaźnik nie daje rady, mieszanka jest zbyt uboga, robi się za gorąca i potem masz to co masz.

Polecasz jakiś konkretny gaźnik ?

a jaki to cylinder? Bo inne wymagania ma 5KM chińczyk z allegro, inne 10KM Malossi a jeszcze inne 17KM od np Stage6

Chciałem jeszcze tylko zaznaczyć że po zmianie cylindra nigdzie nie było jezdzone od razu po odpaleniu po dosłownie 2 minutach chodzenia dymi cylinder

dymi SKĄD? ludzie jak rany...
może olej się na nim wypala bo brudnymi łapami składałeś?

Niemożliwe gdyż wmontowalem w rękawiczkach jednorazowych aby właśnie nie zabrudzić.. a co do cylindra jest to zamiennik producent Tune-ex Power cylinder

Więcej danych na temat cylindra nie ma

czyli taki mocniejszy chinol. W zasadzie powinna wystarczyć wymiana dyszy i regulacja gaźnika ale tak naprawdę to warto zmienić gaźnik na taki 17-19mm.
Firma ma drugorzędne znaczenie dla samych osiągów - ma natomiast na trwałość i precyzje regulacji.
Przy czym jeżeli jest to Tune-ex Power Sport i ma te 8-10KM to niestety seryjny wał i łozyska tego cylindra nie wytrzymają

Ale dalej mnie ten olej martwi odkrecilem dozownik oleju i okazało się że to właśnie z niego się lało można coś na to poradzić ?

wymienić?
a może przewody są zatkane/ściśnięte i dlatego wywala koło pompki oleju