Keewey ARN 50 2T (2010) Tuning

powoli nadchodzi czas abym z tuningował stojącego Keewey-a. Pytanie jak :slight_smile:
Myślałem na 70 cc
Chciałbym aby mi tutaj ktoś wypisał po kolei wszystko co potrzebuje by po prostu skompletować to i od razu ze wszystkim oddać na serwis do zrobienia najlepiej ten sam sklep z koszykiem.

fantasta.
A za ile pieniędzy chcesz ten tuning albo w jakie moce/osiągi celujesz?
Całkiem fajny setup (kawałek) masz u mnie w podpisie.

Malossi Sport 70 - 8-9 KM nie no za mało :slight_smile: Myśle nad czyms takim http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-stage6-racing-mkii-70cc-12mm,pZ040430.bhtml tylko czy podejdzie i co jeszcze wymienić ? Łożyska wał ? Napęd zrobię cały od Malossi.

wszystko z łożyskami i wałem włącznie. Mój setup od twojego co sobie wymyśliłeś odróżnia tylko cylinder - bo ja chciałem żeliwo i na dłigie przejazdy po 20-30km ciurkiem. No i wydech bo by wypadało wsadzić coś lepszego niż ProReplica.
3500-4000 na to masz?

Mam ale trochę już spora suma nie chce aż może tyle pompować. To co proponujesz z 2 tys. moge wydać chciałbym mieć taki efekt i pierdzenie. https://www.youtube.com/watch?v=5wxSHoicnVk a co za tym idzie tez bedę walił trasy nawet po 30-40 km/h na pełnym to żeliwo lepsze ?

z 2 tyś to proponuje zapomnieć o całej sprawie.
Masz tam setup tego skuterka pod filmem. Pododawaj sobie, dolicz wał, narzędzia specjalne typu blokada wario, kilka zestawów rolek, kilka dysz i zobacz ile ci wyjdzie.
Masz przynajmniej blade pojęcie ile to spali w takiej specyfikacji?

Dobra stawiam na ten cylinder co masz ty gaznik wystarczy ten co masz jaka masz dysze ? Wydech pojdzie Yasuni R Jaki masz wał i łożyska

skoro mam ten gaźnik do tego cylindra to chyba wystarczy… tak mi się wydaje. Ale taki zestaw żeby pojeździł i przeżył to 3000zł lekko licząc w samych częściach. A ty chcesz komuś jeszcze za robocizne zapłacić.

Chyba jednak sobie na razie odpuszczę wymiane cylindra zrobie to gdy padnie seria a gdy nie padnie to nie wymieniam. Zrobie wydech Yasuni R i wymienie wariator na Multivara przeciw talerz i pasek plus jakieś sportowe kompletne sprzęgło zależy mi na szybkim starcie a więc co rolki dam 4 albo 4,5 g zobacze co sie będzie działo kwestia sprężynek do sprzęgła centralna biała a jakie te małe ? czerwone ? postawie go na koło ?

tak - jak odpowiednio wysoko złapie sprzęgło, a potem szybko opadnie i bedzie zmulał.
Reszta tego co piszesz nie ma sensu przy pozostawieniu seryjnego cylindra (może oprócz wariatora).
Centralna biała… a rózowa albo niebieska nie może być? Każda firma innymi kolorami oznacza swoje sprężyny wiec raczej trzeba podawac twardość lub model ew. tą wartość +xxxxx rpm a nie że “biała” a tamte czarne. W Sprzęgle MF np najtwardsze są czerwone…

To w du… mam to stawianie na koło wole się skupić na dynamicznym starcie. Robię wydech Yasuni R do tego Wariator Malossi Multivar MHR - zobaczymy co bedzie sie dziać

po kiego grzyba ci kosmiczny wydech do dziadowskiego cylindra? to kompletnie nie zadziała. Wydechy dobiera się do mocy i charakterystyk cylindrów a nie po prostu “daje się lepszy i jest lepiej”.
Na taki cylek to coś typu next-r jeszcze ma sens. Ale nie yasuni-R. Jakbyś miał oryginalny silnik yamahy (mocniejszy z natury) to by może to się jeszcze kupy trzymało - tak przy 5-6KM to tam ma szanse jakieś rezo zaistnieć.
W 2T podstawa to cylinder, potem wydech. A potem robi się reszte żeby albo nową moc wykorzystać albo żeby to się nie rozsypało.

O ładnie pierdzi taki mi wystarczy i o połowę tańszy :slight_smile: Wydech mamy wario też pasek wiem jaki teraz jakie sprzęgło kompletne byś polecił ?