Keewey ARN 50 2T (2010) Tuning

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #624460
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    powoli nadchodzi czas abym z tuningował stojącego Keewey-a. Pytanie jak 🙂
    Myślałem na 70 cc
    Chciałbym aby mi tutaj ktoś wypisał po kolei wszystko co potrzebuje by po prostu skompletować to i od razu ze wszystkim oddać na serwis do zrobienia najlepiej ten sam sklep z koszykiem.

    #624461
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    fantasta.
    A za ile pieniędzy chcesz ten tuning albo w jakie moce/osiągi celujesz?
    Całkiem fajny setup (kawałek) masz u mnie w podpisie.

    #624462
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Malossi Sport 70 – 8-9 KM nie no za mało 🙂 Myśle nad czyms takim http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-stage6-racing-mkii-70cc-12mm,pZ040430.bhtml tylko czy podejdzie i co jeszcze wymienić ? Łożyska wał ? Napęd zrobię cały od Malossi.

    #624464
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    wszystko z łożyskami i wałem włącznie. Mój setup od twojego co sobie wymyśliłeś odróżnia tylko cylinder – bo ja chciałem żeliwo i na dłigie przejazdy po 20-30km ciurkiem. No i wydech bo by wypadało wsadzić coś lepszego niż ProReplica.
    3500-4000 na to masz?

    #624465
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Mam ale trochę już spora suma nie chce aż może tyle pompować. To co proponujesz z 2 tys. moge wydać chciałbym mieć taki efekt i pierdzenie. https://www.youtube.com/watch?v=5wxSHoicnVk a co za tym idzie tez bedę walił trasy nawet po 30-40 km/h na pełnym to żeliwo lepsze ?

    #624466
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    z 2 tyś to proponuje zapomnieć o całej sprawie.
    Masz tam setup tego skuterka pod filmem. Pododawaj sobie, dolicz wał, narzędzia specjalne typu blokada wario, kilka zestawów rolek, kilka dysz i zobacz ile ci wyjdzie.
    Masz przynajmniej blade pojęcie ile to spali w takiej specyfikacji?

    #624467
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Dobra stawiam na ten cylinder co masz ty gaznik wystarczy ten co masz jaka masz dysze ? Wydech pojdzie Yasuni R Jaki masz wał i łożyska

    #624469
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    skoro mam ten gaźnik do tego cylindra to chyba wystarczy… tak mi się wydaje. Ale taki zestaw żeby pojeździł i przeżył to 3000zł lekko licząc w samych częściach. A ty chcesz komuś jeszcze za robocizne zapłacić.

    #624474
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    Chyba jednak sobie na razie odpuszczę wymiane cylindra zrobie to gdy padnie seria a gdy nie padnie to nie wymieniam. Zrobie wydech Yasuni R i wymienie wariator na Multivara przeciw talerz i pasek plus jakieś sportowe kompletne sprzęgło zależy mi na szybkim starcie a więc co rolki dam 4 albo 4,5 g zobacze co sie będzie działo kwestia sprężynek do sprzęgła centralna biała a jakie te małe ? czerwone ? postawie go na koło ?

    #624477
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    tak – jak odpowiednio wysoko złapie sprzęgło, a potem szybko opadnie i bedzie zmulał.
    Reszta tego co piszesz nie ma sensu przy pozostawieniu seryjnego cylindra (może oprócz wariatora).
    Centralna biała… a rózowa albo niebieska nie może być? Każda firma innymi kolorami oznacza swoje sprężyny wiec raczej trzeba podawac twardość lub model ew. tą wartość +xxxxx rpm a nie że „biała” a tamte czarne. W Sprzęgle MF np najtwardsze są czerwone..

    #624481
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    To w du…. mam to stawianie na koło wole się skupić na dynamicznym starcie. Robię wydech Yasuni R do tego Wariator Malossi Multivar MHR – zobaczymy co bedzie sie dziać

    #624483
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 111Postów:

    po kiego grzyba ci kosmiczny wydech do dziadowskiego cylindra? to kompletnie nie zadziała. Wydechy dobiera się do mocy i charakterystyk cylindrów a nie po prostu „daje się lepszy i jest lepiej”.
    Na taki cylek to coś typu next-r jeszcze ma sens. Ale nie yasuni-R. Jakbyś miał oryginalny silnik yamahy (mocniejszy z natury) to by może to się jeszcze kupy trzymało – tak przy 5-6KM to tam ma szanse jakieś rezo zaistnieć.
    W 2T podstawa to cylinder, potem wydech. A potem robi się reszte żeby albo nową moc wykorzystać albo żeby to się nie rozsypało.

    #624485
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • 367Postów:

    O ładnie pierdzi taki mi wystarczy i o połowę tańszy 🙂 Wydech mamy wario też pasek wiem jaki teraz jakie sprzęgło kompletne byś polecił ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button