Keeway RY8 70 ccm – zmiana na stożek?
- This topic has 1 odpowiedź, 2 głosy, and was last updated 9 years temu by .
Wyświetla 1 wpisy z $
Wyświetla 1 wpisy z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Witam, mam pytanie, na które jest mnóstwo przeciwstawnych opinii.
Posiadam keeway’a RY8 70cc i tutaj jest moje pytanie, opłaca się montować stożkowy filtr powietrza? (Filtr Polini air box – żeby posiadał zabudowę). Dodam, że chcę później oddać go mechanikowi do porządnej regulacji gaźnika, aby wszystko było okej. Tylko czy to przełoży się na osiągi silnika, przy poniższym setupie?
Setup:
Ew. w/w stożek Poloni (lub malossi) air box
Cylinder 70cc (niestety chiński)
Gaźnik seria (zwiększona dysza)
Wydech Tecnigas next r
Wario Polini hi speed
Sprzęgło Polini 3g for race
Dzwon Polini Speed Beel
Przeciwtalerz & Pasek napędowy Motorforce
stożek ma sens przy powiększonym gaźniku 19-21+ mm i obrotach 11-15 tyś i więcej
Miałem dokładnie Polini Airobox przez 30kmi sie z nim rozstałem- na moim setupie poziom hałasu łeb urywał.
jak już bardzo chcesz sobie modyfikowac dolot to polecam dwie opcje
jakiś Airbox typu Motoforce Racing lub Doppler (przynamniej deszcz i hałascie nie zabije)- ja sie zdecydowałem na Motoforce (cena i dostępność) własnie zamiast Polini Airbox
albo prosta modyfikacja seryjnego airboxa o takie coś
kosztuje 12 zł. Wsadź PRZYTOMNIE 1 albo 2 takie w seryjnego airboxa i z bani.
Bo w sumie cylinder masz zmieniony a zostaje ci seryjny wąski gaźnik, seryjny wąski króciec i seryjna rura dolotowa z airboxa do gaźnika.
Stożek tu po prostu mało zmienia tylko sie bedziesz bujał z regulacją, wodą i hałasem