Keeway RY8 70 ccm – zmiana na stożek?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #165532
    Dizze
    Użytkownik
    • 6
    • 12Postów:

    Witam, mam pytanie, na które jest mnóstwo przeciwstawnych opinii.
    Posiadam keeway’a RY8 70cc i tutaj jest moje pytanie, opłaca się montować stożkowy filtr powietrza? (Filtr Polini air box – żeby posiadał zabudowę). Dodam, że chcę później oddać go mechanikowi do porządnej regulacji gaźnika, aby wszystko było okej. Tylko czy to przełoży się na osiągi silnika, przy poniższym setupie?

    Setup:
    Ew. w/w stożek Poloni (lub malossi) air box
    Cylinder 70cc (niestety chiński)
    Gaźnik seria (zwiększona dysza)
    Wydech Tecnigas next r
    Wario Polini hi speed
    Sprzęgło Polini 3g for race
    Dzwon Polini Speed Beel
    Przeciwtalerz & Pasek napędowy Motorforce

    #165534
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 168Postów:

    stożek ma sens przy powiększonym gaźniku 19-21+ mm i obrotach 11-15 tyś i więcej
    Miałem dokładnie Polini Airobox przez 30kmi sie z nim rozstałem- na moim setupie poziom hałasu łeb urywał.

    jak już bardzo chcesz sobie modyfikowac dolot to polecam dwie opcje
    jakiś Airbox typu Motoforce Racing lub Doppler (przynamniej deszcz i hałascie nie zabije)- ja sie zdecydowałem na Motoforce (cena i dostępność) własnie zamiast Polini Airbox

    albo prosta modyfikacja seryjnego airboxa o takie coś

    kosztuje 12 zł. Wsadź PRZYTOMNIE 1 albo 2 takie w seryjnego airboxa i z bani.
    Bo w sumie cylinder masz zmieniony a zostaje ci seryjny wąski gaźnik, seryjny wąski króciec i seryjna rura dolotowa z airboxa do gaźnika.
    Stożek tu po prostu mało zmienia tylko sie bedziesz bujał z regulacją, wodą i hałasem

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button