Keeway ry8 2008r 2t Tuning

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #637228
    Matiks
    Uczestnik
    • Postów: 25

    Witam posiadam skuterka keeway ry8 racing 2008r 2t 50ccm jak na razie 😉
    zastanawia mnie stuningowanie skutera na 70ccm i nie wiem czy te części będą dobre i kompatybilne ze sobą ;]
    chciałem zastosować takiego setupa ;D :
    – Wał korbowy Kit Tec Racing, CPI / Keeway 12mm luzy łożyskowe c4
    – Cylinder Kit Malossi Sport 70cc, CPI / Keeway, sworzeń 12mm ( żeliwo )
    – Gaźnik Motoforce 17,5mm, Minarelli / Peugeot (do ssania automatycznego)
    – Króciec gaźnika 21mm Motoforce Minarelli leżące 2T
    (nie wiem jaki króciec ssący dać czy 21mm ,22 mm , 24mm itp ..bo się na tym nie znam więc pewien nie jestem czy wejdzie do tego gaźnika jeżeli nie to proszę o kom 😉 )
    – Pasek napędowy 788x17x28mm Bando
    – Wydech Arrow Street Aluminium Black, CPI / Keeway (E)
    – wiadomo nowa świeca , filtr paliwa , chciałem dać filtr stożkowy , oczywiście nie za 30-40 zł 😉 , uszczelki itp….
    – Zawór membranowy TEC Sport Minarelli leżące Morini LC
    a w późniejszym etapie wiadomo to juz sportowe sprzęgło i wariator ale z tym dam sobie radę i co o tym myślicie czy może macie jakieś sugestie . Pozdrawiam ;]

    #637229
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 906

    do tego cylindra gaźnik 19mm. Wiesz że bedzie ci palił 6,5-8 litrów?
    wydech za słaby do tego cylindra. dodaj do listy moduł.
    chcesz to stroic na seryjnym sprzęgle i wariatorze to życzę powodzenia 🙂

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #637230
    Matiks
    Uczestnik
    • Postów: 25

    moduł mam odblokowany o spalanie nie martwię się ;D
    a czy gaźnik 17,5mm nie styknie inni dają tylko większą dysze i niby mają git
    co do sprzęgła i wariator to zakupie też myślałem nad malossi multivar i Sprzęgło Malossi Fly Clutch d.107mm, Minarelli
    wydechu nie chce kupować za 600-700zł

    #637232
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 906

    to nie chodzi o to co chcesz tylko w co się pchasz. Wybór cylindra decyduje o reszcie.
    Jeżeli decydujesz się na 10-konny cylinder to zrób to tak żeby to z niego wykrzesać a potem wykorzystać. Inaczej bez sensu jest ten cylinder bo nie zrobi tego za co płacisz. Kup słabszy i wtedy twój 17mm gaźnik ma sens (zwłaszcza że w wersji od MF nie mają najlepszej opinii).
    Ale jeżeli chcesz mieć „git” to rób jak napisałeś.

    #637233
    Matiks
    Uczestnik
    • Postów: 25

    a ten Cylinder Kit Airsal T6 70cc, CPI / Keeway, sworzeń 12mm będzie słabszy ?

    #637234
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 906

    znajdź ile deklarują mocy dla niego to się dowiesz

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button