Keeway Ry6 - wariator WM Motor, opinie.

Witam Serdecznie !

Poszukuje opini na temat wariatora wm motor 2t. Ostatnio kupiłem taki owo wariator, lecz najpierw go kupiłem a później dopiero przeczytałem opinie. Lecz czy te wariatory są na prawdę takie złe ?
Aha i jak rozpoznać, że ten wariator już się zużywa, jest do wyrzucenia bez odkręcenia klapy ?

Jaki również wariator polecacie ? Nie zależy mi jakoś specjalnie na prędkości, po prostu chce dobry nie drogi wariator - na wszelki wypadek kiedy ten wm motor mi się już zniszczył..
Czy jeżeli zmieniłem ten wariator to tłok bardziej dostaje w dupe ? Jakieś części szybciej się niszczą ?

Firma WM Motor jest to najgorsza firma motocyklowa na świecie. Można tej firmy kupować rzeczy, owszem, ale takie jak - nakrętki, uszczelki, uszczelniacze, podkładki, szpilki, króćce. śruby. Coś w czyms wielkiej filozofii nie ma. Takie rzeczy jak cylindry, głowice, paski napędowe, wariatory należy omijać szerokim łukiem. Ostatnio kupiłem głowicę WM Motor, i przez miesiąc bawiłem się aby doprowadzić NOWĄ GŁOWICĘ do ładu, i dalej mam zastrzeżenia.

No to co w takim razie proponujesz ? Kuzyn polecił mi tą firmę, powiedziałem że kupuje wariator a on, że jak wariator to tylko wm motor bo najlepsza firma, uwierzyłem - kupiłem i dopiero teraz czytam opinie.. jestem załamany.. wydałem na to 70zł wraz z włożeniem.
Więc teraz co zrobić? zbierać na nowy tak? co proponujesz? Nie zależy mi na prędkości tylko tyle żeby ten wariator wytrzymał jak najdłużej. Wariator wm motor zdjąć czy jeździć aż się zepsuje ? jakie będą objawy psucia się tego wariatora ?

padłem! "wariator to tylko wm motor bo najlepsza firma". Szczerze mam dość tej "firmy". Wariator dostał bardzo duże luzy na tulejce, rolki po 2 tys. są kwadratowe, pasek wchodził tak wysoko, że ocierał o bendix, pasek po 2 tys. WM Motor rozciągnięty jak sparciała gumka gaci. Klawiatura zaworowa WM Motor do niczego - Popychacze zaworowe bardzo szybko się wyrabiają, mega luzy na klawiaturze a dokładnie na popychaczach - w prawo i w lewo, głowica - od nowości nie domykała zawory, przy wyższych prędkościach słychać było stuki w silniku, miesiąc się z nową głowicą bawiłem, a gdy zawory już dotarte, i kupione twardsze sprężynki zaworowe, to dalej jest coś nie elo, jutro obczaję luzy na zaworach, bo stuka, problemy z odpalaniem, i na zimnym silniku w ogóle nie ma reakcji na manetkę, a przecież przejechałem na ustawieniu zaworów dopiero 100 km!. Kurwa ile można! A wydaje mi się, że w tej głowicy za nisko zrobili miejsce na sprężynki zaworowe, przez co są trochę za miękkie, i to by się trzymało kupy. Bo sprężynki zaworowe siedzą między wyprofilowanym miejscem w głowicy, a talerzykiem w zaworze, a co jeśli te "wyprofilowane miejsce" jest za nisko?
Oddaj temu swojemu koledze ten wariator, i kup porządny. Średniej klasy wariator kosztuje minimum 160 zł, masz tyle firm.. Top Racing, Naraku, Malossi, Polini, Hebo, Motoforce.

Izdebski narzekasz na te WM i narzekasz. Mam wariator WM w moim 4t i jak narazie nic nie wskazuje na to, żeby się zepsuł. Przejechane ponad 2k km i żadnych progów nie ma. Czyżbym trafił na dobry egzemplarz? Kolega kupił wariator Naraku, i co ? Zapłacił 2 razy drożej odemnie a wariatora już dawno nie ma. Progi na powierzchni. Ja zapłaciłem 60 zł i dalej śmigam. Cylinder WM za 100 zł. Dobrze dotarłem i co? Gładź cylindra w stanie idealnym. Tłok nie puchnie. Przebieg ponad 2,5k km. Czyżby kolejny dobry egzemplarz? Nie mówię, że WM to najlepsza firma, ale też nie jest najgorsza jak na taką cenę...

No właśnie i takie są tego opinie.. jedni narzekają drudzy chwalą.. Zależy jak się trafi.. Mój kuzyn ma w swoim skucie też wm motor, skuter jedzie 105 na prostej... ani jednej rzeczy firmy typu; malossi itp.

w moim skuterze też jest wariator wm talerze nie wycierają się ale rolki już tak . co 1 000-2 000km trzeba zmieniać . zapłaciłem 45zł póki co nic w nim nie pękło ;)

Ehh.. chciałem sobie dzisiaj trochę polatać... ;p
Jade tak z 10 km, chce dodać gazu i nagle coś zaczęło lekko stukać/ocierać ... nie mogę tego dźwięku odpowiednio nazwać ale wiem, że to szybciej nie robiło.. czy to może być wina wariatora? na tym wm zrobiłem gdzieś ponad 100km ... możliwe, że już jest po nim ? Co to może być?
Po prostu jak tam jade na 1/2 manetka to nic ale jak dodam gazu to słychać taki lekki stukot, jak by coś ocierało..
Aha i jak poznać, że ten wariator jest już do wyrzucenia ?

zużyty wariator ma duży luz na tulei lub powstały wyżłobienia w miejscu gdzie pracuje pasek . to widać gołym okiem jak coś jest nie tak.
podaje ci przykład

no ale ja się szczerze nie znam na tym.. czy to takie klekotanie podczas dawania gazu może być winą wariatora? Nie słychać tego jakoś specjalnie mocno..
A powiedzmy , że chce to sprawdzić ten luz. Odkręce kape i co? Wypadnie mi coś? kopak mi wypadnie ? Nie odkręcałem jeszcze klapy, czy po prostu mogę odkręcić śrubki wyjąć klape, sprawdzić luz i z powrotem przykręcić klape ?czy coś bedę musiał składać ?

No to jak? Jak będę wyjmował tą klape to co się stanie z kopakiem? ciężko go będzie później włożyć ?

kopniak schodzi razem z deklem napędu. Znajdź sobie filmik na youtube jak się to rozkłada i jak to wygląda.